• بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
  • 221k نظر «نمایش»

استخدام قوه قضاییه

استخدام قوه قضاییه (خبر جدید)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۲۰,۴۶۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه

آزمون استخدام قوه قضاییه

قوای سه گانه ایران شامل قوه مجریه (دولت) و قوه مقننه (مجلس) و قوه قضاییه می باشند. قوه قضائیه، قوه ای است مستقل (غیر دولتی) که پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت در ایران است.


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

اطلاعیه تجدیدنظر مصاحبه آذربایجان شرقی

خبر 25 آبان 1401: به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت دادگستری کل آذربایجان شرقی، اطلاعیه تجدیدنظر خواهی مصاحبه آزمون استخدامی قوه قضاییه آذربایجان شرقی منتشر شد. ادامه خبر...

آگهی دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری

آگهی 21 آبان 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کاربران گرامی به اطلاع می رسانیم؛ به منظور پذیرش دانشجو در رشته علوم قضایی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری از افراد واجد شرای دعوت به همکاری می نماید.
ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از 16 آذرماه هر سال آغاز شده و 22 آذرماه پایان می یابد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی کلیک نمایید

شرایط آزمون دفاتر خدمات الکترونیک

آگهی 18 آبان 1401: مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، به استناد بند الف ماده ۴۷ آیین نامه،مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه اقدام به برگزاری آزمون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خواهد کرد. کلیه متقاضیان می توانند در مهلت مقرر و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز نسبت به ثبت نام جهت شرکت در آزمون اقدام کنند. ثبت نام آزمون از 30 آبان ماه 1401 آغاز خواهد شد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی کلیک نمایید

شرایط آزمون سردفتری

آگهی 9 آبان 1401: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نظر دارد در راستای ماده (3) قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار که بر اساس آن ماده (5) قانون دفاتر اسناد رسمی اصلاح گردیده است از بین متقاضیان واجد شرایط زیر از طریق آزمون کتبی و اختبار، سردفتر اسناد رسمی انتخاب نماید.
داوطلبان واجد شرایط می توانند از روز دوشنبه مورخ 1401/08/09 تا روز یکشنبه 1401/08/15 تا روز دوشنبه 1401/08/16 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام به پایان رسیده است
جهت مشاهده متن کامل آگهی کلیک نمایید

ثبت‌ نام آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک

خبر 9 آبان 1401: به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه اعلام کرد: ثبت نام فرآیند آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک از 30 آبان ماه آغاز خواهد شد. ادامه خبر ...

نحوه ثبت اعتراض قوه قضاییه اصفهان

خبر 3 آبان 1401: به گزارش ایران استخدم و به نقل از معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان اصفهان نحوه و مهلت ثبت اعتراض به نتایج مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه دادگستری کل استان اصفهان اعلام گردید. ادامه خبر ...

اطلاعیه و اعلام نتایج نهایی

خبر 2 آبان 1401: به اطلاع پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه (سال 1400) می‌رساند با توجه به اتمام فرآیند بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی و علمی پذیرفته‌شدگان ، نتایج پایانی این آزمون در بخش «اعلام نتایج نهایی» پروفایل کاربری داوطلبان قابل مشاهده می‌باشد.
داوطلبانی که به عنوان پذیرفته شده اصلی انتخاب شده‌اند، به منظور طی مراحل گزینش، از طریق دادگستری ذیربط با آنها تماس گرفته خواهد شد. داوطلبان پذیرفته نشده نیز چنانچه به نمره مصاحبه خود اعتراض دارند، می‌توانند در بازه زمانی 7 تا 10 آبان ماه 1401 اعتراض خود را به دادگستری استان ارسال نمایند.
در اطلاعیه صادر شده از سوی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه عنوان کرد: با توجه به ارسال اسامی کلیه پذیرفته شدگان نهایی (یک برابر ظرفیت) به هسته های گزینش استان ها، متعاقباً از پذیرفته شدگان از سوی مراجع یاد شده به منظور تشکیل پرونده گزینشی و سیر مراحل مربوطه دعوت بعمل خواهد آمد.

مشاهده اطلاعیه

جهت مشاهده نتایج نهایی کلیک نمایید

اطلاعیه تکمیل اطلاعات جهت بهره مندی از قانون حمایت از خانواده

خبر 12 مرداد 1401: به استناد بند ب ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، جهت اطلاع از شرایط داوطلبان متناسب با این قانون، در پروفایل داوطلبان بخشی به نام اطلاعیه شماره 4  تعبیه گردیده است تا داوطلبان نسبت به ویرایش اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
زمان تکمیل اطلاعات صرفًا تا پایان روز جمعه 14 مرداد ماه 1401 خواهد بود. لذا عدم مراجعه داوطلبان در محدوده زمانی به منزله انصراف از انجام این ویرایش، و عدم تمایل نسبت به استفاده از امتیازات متعلقه تلقی خواهد شد.
با توجه به درخواست جمعی از داوطلبان جهت ثبت اطلاعات مورد نیاز، در این بازه زمانی امکان ثبت اطلاعات تاهل برای تمامی داوطلبان فراهم شده است. 

مشاهده اطلاعیه

 اطلاعیه امتیاز تاهل و فرزند برای افراد شرکت کننده در آزمون

خبر 25 تیر 1401: به استناد بند ب ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 27 مهرماه 1400 ،جهت اطلاع از شرایط داوطلبان متناسب با این قانون، در پروفایل داوطلبان بخشی به نام اطلاعیه شماره 4  تعبیه گردیده است تا داوطلبان نسبت به ویرایش اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
اطلاعات مورد نیاز مربوط به شرایط داوطلب در زمان برگزاری آزمون (20 اسفند 1400) بوده و اطلاعات خوداظهاری داوطلبان باید بر اساس تاریخ مذکور ثبت گردد . بنابراین لازم است داوطلبان با لحاظ نمودن این مورد اقدام به تکمیل اطلاعات نمایند.
زمان تکمیل اطلاعات صرفًا تا پایان روز یکشنبه 26 تیرماه 1401 خواهد بود. لذا عدم مراجعه داوطلبان در محدوده زمانی به منزله انصراف از انجام این ویرایش، و عدم تمایل نسبت به استفاده از امتیازات متعلقه تلقی خواهد شد.

مشاهده اطلاعیه

بومی سازی مصاحبه های علمی و روانشناسی اداره کل جذب و گزینش قوه قضاییه

خبر 20 تیر 1401: معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه از بومی سازی مصاحبه های علمی و روانشناسی اداره کل جذب و گزینش قوه قضاییه با حضور توامان تیم حقوقدان و روانشناس خبر داد. ادامه خبر...

ابطال شرط 10 سال خدمت برای پذیرش در آزمون

خبر 18 تیر 1401: به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، بند ۲ بخش دوم دفترچه راهنمای آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه (اسفندماه ۱۴۰۰) که متضمن وضع شرط ارائه تعهد کتبی مبنی بر ۱۰ سال خدمت در محل جغرافیایی موردتقاضای داوطلب است، باطل شد. ادامه خبر...

تجربیات کاربران از مصاحبه استخدامی

 ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، صفحه تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی قوه قضاییه سال 1400 ارسالی از طرف کاربران ایجاد گردید. مشاهده تجربیات کابران

اطلاعیه های استان ها

 ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم، اطلاعیه تحویل مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدام کادر اداری قوه قضاییه استان های اعلام شده در جدول ذیل لیست شده است. در صورت انتشار اطلاعیه سایر استانها در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

اطلاعیه های استانی استخدام قوه قضاییه
ردیف نام استان اطلاعیه ها
1 اطلاعیه قوه قضاییه آذربایجان شرقی اطلاعیه 6 تیر 1401
اطلاعیه 22 اردیبهشت 1401
2 اطلاعیه قوه قضاییه اصفهان اطلاعیه 3 آبان 1401
اطلاعیه 24 اردیبهشت 1401
3 اطلاعیه قوه قضاییه چهارمحال و بختیاری اطلاعیه 24 اردیبهشت 1401
4 اطلاعیه قوه قضاییه خوزستان اطلاعیه 22 اردیبهشت 1401
5 اطلاعیه قوه قضاییه فارس اطلاعیه 26 اردیبهشت 1401
6 اطلاعیه قوه قضاییه کرمان اطلاعیه 1 اردیبهشت 1401
7 اطلاعیه قوه قضاییه گیلان اطلاعیه 22 اردیبهشت 1401
8 اطلاعیه قوه قضاییه هرمزگان اطلاعیه 24 اردیبهشت 1401
9 اطلاعیه قوه قضاییه تهران اطلاعیه 31 اردیبهشت 1401

نمونه کارنامه های آزمون قوه قضاییه سال 1400

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ صفحه نمونه کارنامه های داوطلبان آزمون استخدام قوه قضاییه در سال 1400 ارسالی از طرف کاربران منتشر گردید. مشاهده نمونه کارنامه ها

اعلام نتایج اولیه

خبر 6 اردیبهشت 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای شما کاربران عزیز به اطلاع می رسانیم؛ كارنامه نتایج اولیه آزمون بر روی سامانه قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند با استفاده از كد ملی و كد رهگیری، پس از ورود به قسمت پروفایل، به كارنامه خود دسترسی داشته باشند.
شایان ذكر است آن دسته از داوطلبانی كه در بخش «نتیجه نهایی آزمون کتبی» کارنامه آنان، عبارت «دعوت به مرحله بررسی مدارک» را ملاحظه می‌كنند، به عنوان پذیرفته‌شده مرحله آزمون کتبی شناخته شده و زمان و مکان مرحله بررسی مدارک آنان، توسط قوه قضائیه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جهت بازیابی کدرهگیری کلیک نمایید
جهت مشاهده نتایج آزمون کلیک نمایید

دفترچه شرایط آزمون

آگهی 18 بهمن 1400: قوه قضائیه در نظر دارد به استناد بند ث ماده 113 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور و موافقت اصولی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، تعداد 9600 نفر از افراد واجد شرایط سراسر کشور را از طریق برگزاری آزمون و انجام مراحل گزینش و مصاحبه به منظور خدمت در دادگستری کل استانها به صورت پیمانی استخدام نماید. مهلت ثبت نام تا 28 بهمن 1400 می باشد.
لذا کلیه متقاضیان، میتوانند در مهلت مقرر و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات موردنیاز، نسبت به ثبت نام جهت شرکت در آزمون فوق اقدام نمایند.  

نکته بسیار مهم
با عنایت به اینکه در راستای اختیارات ناشی از اصل 158 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، احتمال تغییر پست های سازمانی، تشکیلات و ساختار دادگستری های سراسر کشور وجود دارد و ممکن است برخی از پست های سازمانی دارای متقاضی استخدام، رشته شغل ها و یا حوزه های محل خدمت مندرج در این دفترچه، تغییر یابد، فلذا با یادآوری اختیارات ناشی از تبصره 4 ماده 45 قانون مدیریت خدمات کشوری (ناظر بر مقطع بدو ورود خدمت) و اینکه جذب، بکارگیری و انتصاب کارمندان و تغییر پست، شغل و محل خدمت آن ها بنا بر اقتضائات اداری و تمشیت مطلوب امور، از اختیارات مدیریت دستگاه اجرایی میباشد، به آگاهی میرساند در موارد فوق الذکر و در صورت حذف و یا تغییر پست سازمانی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون که دارای متقاضی جذب و استخدام میباشد، دستگاه قضایی، مختار است که در این مورد، پست بلاتصدی دیگری متناسب با مدرک تحصیلی و یا هم طراز در شهرستان مورد تقاضا و در صورت فقدان پست متناسب، از پست های شهرستان های همجوار به آنان اختصاص و متقاضیان در پستهای مورد نظر منصوب نماید. اطلاع از مفاد این اعلامیه به منزله اسقاط حق هرگونه اعتراض در این زمینه خواهد بود و متقاضیان موظف به تبعیت از تصمیم اخذ شده توسط دستگاه قضایی، در حدود قوانین و مقررات میباشند. 
شرایط عمومی
1-داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2 -نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
3 -عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.
4 -داشتن توانائی جسمی و روانی متناسب با شغل مورد درخواست و عدم ابتلا به بیماری های مسری به تشخیص پزشک قانونی یا پزشک معتمد دادگستری جمهوری اسلامی ایران.
5 -اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
6 -دارا بودن مدارک تحصیلی دانشگاهی و یا مدارک هم طراز(برای مشاغلی که مدارک هم طراز در شرایط احراز آنها پیش بینی شده است)
7 -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
8 -نداشتن منع استخدامی در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح.
9 -انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم برای آقایان
10 -داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و بازنشسته باشند.
11 -به استناد ماده 94 قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن، در زمان استخدام نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.
تبصره: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان انعقاد قرارداد پیمانی به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.
شرایط اختصاصی
1 -داشتن حداقل بیست (20) سال تمام و حداکثر سن سی و پنج (35) سال تمام برای دارندگان مدارک فوق دیپلم و لیسانس و حداکثر سی و هشت (38) سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری.
تبصره 1:جانبازان، آزادگان، فرزندان شهداء، فرزندان جانبازان 25٪ و بالاتر و فرزندان آزادگان دارای سابقه یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداکثر سن معاف میباشند.
تبصره 2 :مواد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف) پدر، مادر، همسر، خواهر و برادر شهید به میزان 5 سال
ب) داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
ج) میزان مدت خدمت ضرورت؛
2- اشتغال قبول شدگان از بدو استخدام در رشته شغلی پذیرفته شده و در منطقه جغرافیایی انتخابی حداقل به مدت ده (10) سال الزامی خواهد بود (در این مدت امکان انتقال و جابجایی پذیرفته به هیچ عنوان وجود نداشته و تعهد محضری لازم از قبول شدگان اخذ خواهد شد).
تذکر: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن دانشنامه یا گواهینامه موقت تحصیلی و در مورد اتمام دوره خدمت ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) و همچنین در قسمت معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم) آخرین روز ثبت نام میباشد.
ملاک عمل در محاسبه سن افراد، آخرین روز ثبت نام میباشد. 
مواد آزمون
الف- مواد آزمون عمومی
مواد آزمون عمومی برای تمامی مشاغل عبارتند از :
1 .فّناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL)
2 .زبان و ادبیات فارسی
3 .معارف اسلامی
4 .زبان انگلیسی عمومی
5 .اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
6 .هوش و توانمندیهای عمومی
تبصره: اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سؤالات معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، بر اساس مجموع تراز شده سایر سؤال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
ب- مواد آزمون تخصصی
مواد آزمون تخصصی در جدول بخش نهم همین دفترچه به تفکیک مشاغل آمده است. مشاهده مواد آزمون تخصصی
     • دانلود نمونه سوالات استخدامی قوه قضاییه
تذکر: کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینهای با ضریب یک (1) میباشند. ضمنًا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
امتیازات و سهمیه های قانونی

1. سهمیه ایثارگران

الف) ایثارگران سهمیه بیست و پنج (25) درصد شامل

جانبازان

آزادگان

همسر و فرزندان شهدا  

همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر  

همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت  

پدر، مادر، خواهر و برادر شهید  

 

ب) ایثارگران سهمیه پنج (5) درصد شامل

رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها  

همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها  

فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد  

فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت  

تذکر: مراجع تأیید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:
1 -معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
2 -معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
3 -معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
براساس هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه های استخدامی از طریق شرکت در آزمون و رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر در هر یک از سهمیه های 25 درصد و 5 درصد براساس نمره مکتسبه در آزمون استخدامی بوده و پذیرفته شدگان جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و با رعایت سازوکارهای ذیل صورت میپذیرد:
1 -در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری با هماهنگی بنیاد شهید و امور ا یثارگران صورت میپذیرد.
2 -با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سهمیه استخدامی مربوط به مشمولی ن سهمیه 25 درصد ایثارگران در دفترچه امتحان مشخص و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر تأیید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفًا باید شغل محلهای مشخص شده در سهمیه ایثارگران 25 درصد را انتخاب نمایند. در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوقالذکر به داوطلبان آزاد اختصاص خواهد یافت.
3 -ایثارگران متقاضی بهره مندی از سهمیه استخدامی 25 درصد موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأیید گردد و در صورت عدم تأیید بنیاد مذکور مجاز به انتخاب شغل محلهای مشخص شده برای سهمیه یادشده نمی باشند.
4 -جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداکثر سن معاف میباشند. 
5 -کسب حدنصاب نمره آزمون برای مشمولین سهمیه 25 و 5 درصد ایثارگران تا سقف سهمیه، الزامی نمیباشد. بدیهی است درصورتیکه ایثارگران موضوع این سهمیه ها در شغل محل های سهمیه آزاد شرکت نمایند، کسب حدنصاب نمره امتحان در شغل مربوط الزامی است.
6 -آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان ازکارافتاده کلی، آزادگان ازکارافتاده کلی و فرزندان آنان که علاوه بر سهمیه 25 درصد ایثارگران با کسب حدنصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکتسبه در سهمیه آزاد پذیرفته میشوند، میتوانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداکثر سن بهره مند گردند.
7 -سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه 5 درصد ایثارگران در دفترچه آزمون و از سهمیه سایر داوطلبان مجزا گردیده است و داوطلبان ایثارگر برای اعمال سهمیه مذکور صرفًا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه ایثارگران 5 درصد را انتخاب نمایند. در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوقالذکر به داوطلبان آزاد اختصاص خواهد یافت.
8 -استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی(25 درصد و 5 درصد) ایثارگران در صورت کسب حدنصاب آزمون، از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب، صرفًا در مرحله معرفی افراد برای بررسی مدارک و تا قبل از مرحله مصاحبه استخدامی در همان شغل محل جنسیت صورت میپذیرد.

تذکرات مهم
1- معرفی نهایی ایثارگران در سهمیه استخدامی مربوط به آنها صرفًا از میان آن دسته از ایثارگران واجد شرایطی خواهد بود که سهمیه ثبت نامی و شرکت در آزمون کتبی آنان در سهم یه ایثارگران صورت گرفته باشد.
2 -درصورتیکه داوطلب ایثارگری بر اساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند استخدام خود را به عنوان داوطلب سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.
سهمیه معلولین
جذب معلولین مورد تائید سازمان بهزیستی کشور، از محل سهمیه استخدامی (3 درصد از مجوزهای استخدامی موضوع ماده(7) قانون جامع حمایت از معلولان) صرفًا از طریق شرکت در آزمون، کسب حدنصاب و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول در همان شغل محل بر اساس نمره مکتسبه در آزمون و با رعایت سازوکارهای ذیل صورت میپذیرد:
1 -سهمیه استخدامی مربوط به مشمولین سهمیه 3 درصد معلولین مورد تایید سازمان بهزیستی کشور در دفترچه آزمون مشخص و از سایر سهمیه های استخدامی مجزا گردیده است. داوطلبان معلول تایید شده مشمول این سهمیه، برای اعمال سهمیه مذکور صرفًا باید شغل محل های مشخص شده در سهمیه معلولان را انتخاب نمایند. در صورت عدم تکمیل، باقیمانده سهمیه فوق الذکر به داوطلبان آزاد اختصاص خواهد یافت.
2 -معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام میشوند را داشته باشند.
3 -بر اساس ماده (5) آیین نامه شماره 44178/88384 مورخ 1389/04/22 وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، استخدام معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از مأموریت کاری آنها نباشد، بلامانع میباشد.
5 -استخدام مازاد بر سهمیه استخدامی 3 درصد معلولین از طریق رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در صورت وجود ظرفیت و جنسیت متناسب در همان شغل محل جنسیت صورت میپذیرد.
تذکرات مهم
1. معرفی نهایی معلولین در سهمیه استخدامی مربوط به آنها صرفًا از میان آن دسته از معلولین واجد شرایطی خواهد بود که سهمیه ثبت نامی و شرکت در آزمون کتبی آنان در سهمیه معلولین صورت گرفته باشد.
2 .درصورتیکه داوطلب معلول بر اساس نمره فضلی در آزمون کتبی در رقابت با داوطلبان سهمیه آزاد در همان شغل محل جنسیت به عنوان داوطلب آزاد معرفی شده باشد، سایر مراحل آزمون و فرآیند استخدام خود را به عنوان داوطلب سهمیه آزاد ادامه خواهد داد.
بومی بودن
داوطلب بومی فردی است که «متولد» یا «ساکن باسابقه ده سال سکونت» در همان شهرستان مربوط به شغل محل مورد تقاضا طبق بندهای زیر باشد.
1-شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال های مختلف، در صورت اختلاف نظر یا ابهام در خصوص شهرستان محل تولد، ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود.
2 -استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت، به موجب تأیید ساکن بودن و حداقل ده سال سکونت با ارائه استشهاد محلی بر اساس فرم مندرج در آگهی (ممهور به مهر نیروی انتظامی) پاسگاه یا کلانتری محل (در شهرستان مورد تقاضا) خواهد بود.
تبصره 1 : داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل موردتقاضا با تأیید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه میتواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تأیید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.
تبصره 2 : افراد بومی شهرستانی متقاضی بهره مندی از اولویت بومی، میبایست در زمان ثبتنام، گزینه، «من بومی هستم» را انتخاب نمایند و ارائه فرم استشهاد محل سکونت برای برخورداری از اولویت بومی منحصرًا برای داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج آزمون برای مرحله بعدی استخدام معرفی میشوند، ضروری میباشد.
تبصره 3 : مبنای شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون میباشد.
تبصره 4 :نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استانها) در آزمون کتبی با ضریب یک و چهار دهم (1/4) محاسبه و ملاک عمل قرار میگیرد.
سایر امتیازات
الف) حافظین قرآن:
بر اساس مصوبه شماره 200/13736 مورخ 1390/06/14 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، 10 درصد به امتیاز مکتسبه حافظان قرآن دارای درجات (1 تا 3) برای حافظین قرآن لحاظ خواهد شد.
تذکر: حافظین محترم صرفًا مجاز به شرکت در رشته شغلی کارشناس حقوقی جهت استفاده از سهمیه مقرر خواهند بود.
ب) کارکنان شاغل در شورا ی حل اختلاف:
در صورت شرکت اعضاء و کارکنان شوراهای حل اختلاف به استناد تبصره ماده 40 قانون شورای حل اختلاف مصوب 94/08/10 مجلس شورای اسلامی در آزمون استخدامی از 20 درصد سهمیه استخدام برخوردار و مدت خدمت آنان با تأیید رئیس شورای حل اختلاف استان از شرایط سنی کسر میگردد. 
تذکرات مهم :
1 -داوطلبان آزاد نمیتوانند رشته شغل هایی که مختص به سهمیه های ایثارگران و معلولان باشد را انتخاب نمایند.
2 -آزمون دارای مصاحبه تخصصی بوده و کسب حد نصاب قبولی در آزمون کتبی ملاک پذیرش قطعی متقاضی نمیباشد. 
مراحل ثبت نام
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز سه شنبه 19 بهمن ماه 1400 تا پایان روز پنجشنبه 28 بهمن ماه 1400 و بر روی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
الف) مطالعه شرایط آزمون
داوطلب متقاضی استخدام در آزمون، باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیدًا توصیه میشود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک
1 - عکس پرسنلی : داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد :
- عکس 3 در 4 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛
- با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 200 در 300 و حداکثر 300 در 400 پیکسل باشد؛
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛
- حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد؛
- حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛
تذکر (1) : اسکن و استفاده از عکس روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نیست
و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر (2) : عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تذکر (3) : در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای استخدامی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرًا برای داوطلبانی که در کافینت ثبتنام میکنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبتنام خود را توسط کافینتها انجام میدهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتمًا نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نما˻د تا اشتباهًا عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی
رفتار خواهد شد.
کارت ملی
تذکر 1: داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 200 کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحًا رنگی باشد.
ج) پرداخت وجه
متقاضیان واجد شرایط، پس از مطالعه دقیق شرایط آزمون، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ 1/000/000 ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه 5/000 ریال خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کارت بانکی به همراه رمز اینرنتی و کد CVV2 مورد نیاز میباشد. 
«توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق داوطلب جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص مییابد. لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک میگردد) تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این کد، با کد ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.
تذکر 1 : در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، میتواند در زمان دیگری اقدام به ثبت نام نماید. برای این امر، میبایست از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت نام نماید.
تذکر 2 : در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «بازیابی کد رهگیری/توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک میشود.
تذکر 3 : به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمیگردد.
شروع فرآیند ثبت نام
فرآیند ثبت نام در سامانه، در هفت مرحله انجام میپذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله، به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.
مرحله 1 : بارگذاری مدارک
در این بخش، مدارک مشخص شده در «بند ب» بارگذاری میگردد.
مرحله 2 : اطلاعات فردی
مشخصات فردی داوطلب در این بخش در سامانه ثبت میگردد.
مرحله 3 : اطلاعات تحصیلی
اطلاعات تحصیلی داوطلب در این بخش وارد سامانه میگردد.
مرحله 4 : سهمیه و سوابق
این بخش مربوط به ثبت سهمیه ها و سوابق کاری داوطلبان میباشد.
تذکر مهم : به دلیل ارتباط سامانه ثبت نام با سامانه مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران، فقط افرادی امکان استفاده از سهمیه ۲۵ درصد را خواهند داشت که اطلاعات آنان در سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران ثبت شده باشد که در این صورت اطلاعات مربوط به سهمیه 25 درصد و نوع آن به صورت خودکار در سامانه ثبت خواهد شد.
داوطلبانی که اطلاعات آنان در سامانه بنیاد شهید و امور ایثاگران ثبت نشده باشد و قصد استفاده از این سهمیه را داشته باشند، فقط زمانی میتوانند از این سهمیه استفاده نمایند که پس از مراجعه به بنیاد شهید محل تشکیل پرونده خود، کدملی و اطلاعات ایثارگری خود را در سامانه مربوطه به ثبت برسانند. این دسته از داوطلبان ابتدا بدون استفاده از سهمیه 25 درصد ثبت نام خود را تکمیل نموده و ضروری است پس از تکمیل اطلاعات در سامانه و تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران، در مدت زمان مشخص شده جهت ثبتنام، اقدام به ویرایش اطلاعات خود نموده و از سهمیه 25 درصد خود استفاده نمایند. چنانچه این دسته از داوطلبان در مدت مذکور نتوانند اطلاعات خود را در سامانه بنیاد شهید مورد تایید قرار دهند، صرفًا تا اول اسفندماه فرصت دارند اطلاعات خود را در سامانه بنیاد شهید به تایید برسانند. این افراد میبایست طبق مفاد اطلاعیه ای که در تاریخ اول اسفندماه روی سامانه ثبتنام منتشر میشود، اقدام به ویرایش اطلاعات خود برای استفاده از سهمیه 25 درصد نمایند. بدیهی است در صورت عدم تایید اولویت ایثارگری داوطلب، ثبت نام فرد با سهمیه آزاد به قوت خود باقی خواهد ماند.
مرحله 5 : شغل مورد درخواست
در این مرحله، سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، شغلهای قابل انتخاب را به داوطلب نمایش داده و داوطلب میتواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب نماید.
تذکر : علاوه بر شغل، محل مورد تقاضا نیز میبایست انتخاب شده و داوطلب در همه این موارد، فقط حق انتخاب یک مورد را خواهد داشت.
مرحله 6 : اطلاعات تکمیلی
اطلاعات تکمیلی شامل اطلاعات تماس با داوطلب و آدرس محل سکونت میباشد. همچنین داوطلب میتواند استان محل آزمون خود را به سامانه اعلام تا در صورت امکان، سامانه نزدیکترین حوزه آزمون را برای ایشان درنظر بگیرد (محل دقیق آزمون، بر روی کارت ورود به جلسه ذکر میگردد)
مرحله 7 : بازبینی اطلاعات و دریافت کد رهگیری
تاکید میگردد صرفًا در صورتی ثبت نام فرد به پایان میرسد که داوطلب ابتدا اطلاعات وارد شده خود را بازبینی و تایید نموده و از سامانه «کد رهگیری » دریافت نماید.
ویرایش اطلاعات
در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز میباشد، داوطلبان میتوانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند. 
نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطل بجهت ویرایش وارد سامانه شود ، حتمًا میبایست دوباره تمامی 7 مرحله ر ا به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید ، درغیر این صورت ، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود . 
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت
کارت شرکت در آزمون ، از تاریخ 16 اسفندماه 1400 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنجشنبه 19 اسفندماه 1400 روز جمعه 20 اسفند 1400 در تهران و مراکز استانها و با توجه به آمـار شرکت کنندگان، حسب مورد در برخی از شهرستانها برگزار خواهد شد. ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیکترین حوزه برگزاری آزمون به «شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبتنام جهت روز آزمون» میباشد که در فرم ثبتنام درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت
شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون ، به منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط قوه قضائیه ، مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
تذکر : داوطلبان گرامی میتوانند حوزه برگزاری آزمون خود را استانی غیر از استان محل سکونت خود انتخاب نمایند، به عنوان مثال ساکنین شهر کاشان، میتوانند استان قم را به عنوان محل برگزاری آزمون انتخاب کنند که فاصله آن نسبت به شهر اصفهان (که مرکز استان خودشان هست) کمتر میباشد.
سایر مراحل استخدامی و نحوه اعلام نتیجه
بر اساس دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی
منضم به بخشنامه شماره 200/93/9757 مورخ 1393/07/19 و اصلاحیه آن به شماره 1172660 مورخ 1396/02/26
سازمان اداری و استخدامی کشور ، سایر مراحل استخدامی به شرح ذیل صورت میپذیرد:
الف) تعیین حدنصاب:
معرفی داوطلبان جهت انجام سایر مراحل استخدامی، منوط به کسب حدنصاب در آزمون کتبی بوده و انتخاب افراد پذیرفته شده بر اساس ترتیب نمرات مکتسبه، سهمیه های قانونی و با رعایت سایر قوانین و مقررات جاری، مطابق قواعد زیر میباشد:
پس از برگزاری امتحان، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه های عمومی و تخصصی محاسبه و حدنصاب، معادل کسب حداقل پنجاه (50) درصد امتیاز مکتسبه توسط نفر اول با ارزش وزنی چهل (40) درصد برای حیطه عمومی و شصت (60) درصد برای حیطه تخصصی در هر شغل(استان مورد تقاضا) محاسبه و مبنای سایر مراحل معرفی داوطلبان قرار میگیرد.
تذکرات مهم :
1 -داوطلبان فاقد حدنصاب، از ادامه سایر مراحل استخدامی حذف و صرفًا کارنامه آزمون کتبی از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود.
2 -کسب حدنصاب در امتحان، هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند و معرف ی افراد به ترتیب نمره مکتسبه آنان، از میان داوطلبانی که حدنصاب را کسب نموده اند، تا دو برابر ظرفیت صورت میپذیرد.
ب) انتخاب و اعلام لیست دو برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی انتخاب افراد دو برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب نموده اند، بر اساس نمره کل آنان و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی به تعداد دو برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل و به ترتیب نمرات فضلی صورت میپذیرد.
تذکر مهم: نمره کل افراد در کارنامه اولیه صادرشده، صرفًا بر اساس اطلاعات خوداظهاری داوطلب (امتیازات و سهمیه های قانونی) بوده و نتیجه نهایی نمرات آنها، پس از بررسی، انطباق و اعمال مستندات مربوط به امتیازات و سهمیه های قانونی و تأیید آن توسط قوه قضائیه، اعلام خواهد گردید.
ج) انتخاب و اعلام لیست دو برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه استخدامی از بین دارندگان حدنصاب آزمون علمی انتخاب افراد دو برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه های استخدامی صرفًا از بین دارندگان حدنصاب مرحله قبل که مدارک آنان بررسی و مورد تأیید قرار گرفته است، بر اساس نمره کل آنان با وزن چهل درصد (40 درصد) برای حیطه عمومی و شصت درصد (60 درصد) برای حیطه تخصصی نمرات این افراد و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی در هر یک از آزمونهای کتبی (عمومی و تخصصی)، در هر شغل محل صورت میپذیرد. 
د) معرفی به گزینش (انتخاب یک برابر ظرفیت)
پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن هفتاد درصد (70 درصد) برای آزمونهای کتبی (عمومی و تخصصی) و سی درصد (30 درصد) برای مصاحبه استخدامی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) خواهد بود.
تذکرات مهم
1. داوطلبان صرفًا در صورتی میتوانند در ا ین آزمون ثبت نام نمایند که مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و گرایش رشته تحصیلی آنها به مقطع و عنوان رشته و گرایش تحصیلی ذکرشده در جدول شرایط احراز مشاغل مطابقت داشته باشد.
تذکر (1): در صورتی که برای برخی از رشته های تحصیلی در آگهی استخدامی منتشره، گرایش خاصی ذکر شده باشد، صرفًا فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی میتوانند در آزمون ثبتنام نمایند. اما در صورتی که هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش و یا با عبارت «کلیه گرایشها» در آگهی درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایشهای آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر، میتوانند در آزمون استخدامی ثبت نام نمایند و در صورتی که یک رشته تحصیلی با عبارت «بدون گرایش» در دفترچه ثبت شده باشد، صرفًا آن رشته تحصیلی به صورت تنها و بدون گرایش مدنظر میباشد.
1 .به منظور احراز مهارت های پایه و عمومی و فناوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام و در مشاغل تخصصی، کارشناسی و بالاتر (موضوع تبصره دو ماده (42) قانون مدیریت خدمات کشور ی) پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تائید گزینش، مدارک مربوط به کسب مهارتهای هفتگانه (ICDL) صادره از مراکز و مؤسسات تأیید صلاحیت شده را ارائه نمایند.
3 .هر داوطلب در صورت مشمول بودن در سهمیه ها ی قانونی 25 و 5 درصد ایثارگران و 3 درصد معلولان، صرفًا یکی از سهمیه های مشخص شده را بر اساس ضوابط مربوطه، استفاده نماید. به عبارت دیگر چنانچه داوطلبی واجد شرایط برای استفاده از دو یا چند سهمیه قانونی فوق الذکر باشد، در زمان ثبت نام صرفًا میتواند یکی از سهمیه های موردنظر را انتخاب نماید و مبنای قرار گرفتن وی در هر یک از سهمیه های استخدامی فوق الذکر (با رعایت ضوابط مربوطه) انتخاب فرد در زمان ثبتنام میباشد.
4 .استخدام افراد با رعایت قوانین و مقررات مربوطه به صورت پیمانی خواهد بود.
5 .مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون، حداکثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه نهایی باید به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
6 .دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک تحصیلی معادل، حق شرکت در آزمون را ندارند.
7 .افراد دارای مدارک بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده، برای شرکت در آزمون میبایست مدرک مقطع تحصیلی ذکر شده در آگهی را داشته باشند. بدیهی است انعقاد قرارداد با پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی میباشد.
8 .داوطلبان استخدام میبایست سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند را داشته باشند. در صورت عدم تأیید توانایی داوطلبان استخدام توسط قوه قضائیه در مرحله مصاحبه استخدامی و معاینه پزشکی، مرجع رسیدگی به اعتراض داوطلبان، شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه میباشد.
9 .با توجه به اینکه، قوه قضائیه، مدارک متقاضیان معرفی شده دو برابر ظرفیت را پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی بررسی خواهند نمود، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبتنامی، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد، هیچگونه حق و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی و حتی در صورت پذیرش نهایی) داوطلب از سایر فرآیند جذب و استخدام حذف شده و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
10 .مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلامشده در مفاد آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از جذب و استخدام محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد و یا در صورت بروز هرگونه اشتباه در فرآیند آزمون که منجر به ورود داوطلب به مرحله بعدی شده باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت انعقاد قرارداد پیمانی، قرارداد مزبور لغو و بلااثر میشود.
11 .اسامی پذیرفته شدگان پس از تأیید مراجع ذیصلاح از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. 
شرایط احراز مشاغل
رشته شغلی شرایط احراز
مسئول ابلاغ و
اجرا
دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی:
مدیریت دولتی (کلیه گرایش ها)، حقوق،حقوق (ارشاد در امور کیفری/ارشاد در امور مدنی) حقوق قضایی(علوم ثبتی)، علوم قضائی، معارف اسلامی و حقوق،کارشناس حرفه ای حقوق،دستیاری قضائی در امور مدنی،کارشناس حرفه ای حقوق، دستیاری قضائی در امور کیفری، کارشناس حرفه ای حقوق-ارشاد در امور کیفری،کارشناس حرفه ای حقوق-ارشاد در امور مدنی،کارشناس حرفه ای حقوق اداری،کارشناس حرفه ای حقوق-حقوق ثبتی، کارشناس حرفه ای روانشناسی کیفری
تقریر نویس دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یک از رشته های:
حقوق (کلیه گرایش ها)، مدیریت دولتی،امور دولتی،علوم سیاسی (اندیشه سیاسی در اسلام)، زبان و ادبیات فارسی، علوم اجتماعی (پژوهشگری-رفاه و تعاون-برنامه ریزی)-سطح دو حوزوی
ماشین نویس دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی:
مدیریت (دولتی،بازرگانی،اقتصادی،سیستم و بهره وری، صنعتی،اداری، آموزشی، بیمه، سیستم ها،پرسنلی، خدمات اداری) مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، مدیریت مالی، مهندسی کامپیوتر (نرم افزار/سخت افزار)
مسئول خدمات
مالی
دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی:
حسابداری (کلیه گرایش ها) حسابداری امور مالی،مدیریت مالی،ریاضی (ریاضیات مالی) ریاضی کاربردی (ریاضی (مالی) کارشناس حرفه ای حسابداری-حسابداری مالی،کارشناس حرفه ای حسابداری،حسابداری دولتی،کارشناس حرفه ای حسابداری،حسابداری مالیاتی،کارشناس حرفه ای حسابداری-حسابرسی
مددکار
اجتماعی
دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا در یک از رشته های تحصیلی:
روانشناسی، روانشناسی تربیتی، مشاوره و راهنمایی،مشاوره،راهنمای مشاوره (فعالیتهای پرورشی،مشاوره) روانشناسی عمومی، روانشناسی (اصلاح و تربیت)، کارشناس امور تربیتی و مشاوره، حقوق، مددکار اجتماعی، علوم اجتماعی (خدمات اجتماعی) مطالعات خانواده (مطالعات زنان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (گرایش های زن و خانواده، حقوق زن در اسلام و تاریخ زنان)
کارشناس شبکه

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی:
لیسانس: مهندسی کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر (معماری سیستم های کامپیوتری/رایانش امن/فناوری اطلاعات)مهندسی فناوری اطلاعات،مهندسی فناوری اطلاعات-امنیت اطلاعات،مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT (دیتا/مدیریت ICT/کاربردهای ICT/ سیستم های تحت شبکه)مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری، مهندسی تکنولوژی شبکه های کامپیوتری،مهندسی تکنولوژی شبکه های کامپیوتری (طراحی و پیاده سازی)، مهندسی تکنولوژی فناوری اطلاعات- امنیت اطلاعات،مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT-دیتا
فوق لیسانس: مهندسی کامپیوتر (معماری سیستم های کامپیوتری/شبکه های کامپیوتری/رایانش امن)مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات (سامانه های شبکه ای/معماری سازمانی/شبکه های کامپیوتری/مدیریت سیستم های اطلاعاتی/سیستم های چند رسانه ای/مهندسی مخابرات امن/رایانش امن/سیستم های تکنولوژی اطلاعات/تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات/امنیت اطلاعات/شبکه های ارتباطی و کامپیوتری)شبکه های کامپیوتری،رایانش امن،معماری سیستم های کامپیوتری،معماری کامپیوتر،مهندسی فناوری اطلاعات (IT) (کلیه گرایشها)،مدیریت پروژه (فناوری اطلاعات و ارتباطات)، مدیریت فناوری اطلاعات (مدیریت منابع اطلاعاتی/سیستم های اطلاعاتی پیشرفته/مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات)مهندسی امنیت فضای سایبری (کلیه گرایشها) مهندسی فناوری ارشد فناوری اطلاعات-امنیت شبکه، مهندسی فناوری اطلاعات و امنیت، علوم و فناوری شبکه، مهندسی فناوری ارشد فناوری اطلاعات-امنیت اطلاعات در سازمانها

کارشناس آمار درا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس در یک از رشته های:
لیسانس: آمار، آمار و کاربردها، آمار و سنجش آموزشی، ریاضیات و کاربردها
فوق لیسانس: آمار اجتماعی و اقتصادی، آمار اقتصادی،آمار زیستی، آمار ریاضی، ریاضی کاربردی (ریاضی مالی)، آنالیز عددی، ریاضی (ریاضیات مالی/آنالیز) آمار بیمه، آمار رسمی، علم داده ها، بیم سنجی، ریاضی محض (آنالیز)
حسابدار دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس در یک از رشته های:
فوق لیسانس: حسابداری، حسابداری مدیریت،حسابداری بخش عمومی، حسابرسی، مدیریت مالی
لیسانس: حسابداری (کلیه گرایش ها) حسابداری امور مالی، مدیریت مالی، ریاضی (ریاضیات مالی) ریاضی کاربردی (ریاضی مالی)کارشناس حرفه ای حسابداری-،حسابداری مالی، کارشناس حرفه ای حسابداری،حسابداری دولتی،کارشناس حرفه ای حسابداری،حسابداری مالیاتی،کارشناسی حرفه ای حسابداری،حسابرسی
کاردان اقدامات تامینی و تربیتی دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس در یکی از رشته های:
جمعیت شناسی، مردم شناسی، پژوهشگری علوم اجتماعی، ارتباطات علوم اجتماعی،برنامه ریزی علوم اجتماعی،تعاون و رفاه علوم اجتماعی،خدمات اجتماعی،علوم ارتباطات اجتماعی (روابط عمومی)جامعه شناسی،برنامه ریزی رفاه اجتماعی، ارتباطات اجتماعی (تحقیق در ارتباطات اجتماعی) روانشناسی، روانشناسی تربیتی،مشاوره و راهنمایی، مشاوره، راهنمای مشاوره (فعالیتهای پرورشی، مشاوره)روانشناسی عمومی، روانشناسی (اصلاح و تربیت) کارشناس امور تربیتی و مشاوره،مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، علوم انتظامی، مددکاری اجتماعی،امور تربیتی، اطلاعات، جمع آوری (تعقیب و مراقب)
کاردان حراست دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های:
اطلاعات و امنیت عمومی،علوم فنی امنیت، پژوهشگری امنیت،امنیت نرم،ضد تروریسم، کارشناسی حرفه ای مدیریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث،کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران در اماکن، مهندسی ایمنی (بازرسی فنی.حفاظت فنی) انتظامی، علوم انتظامی (انتظامی/خدمات پشتیبانی/مهندسی ارتباطات انتظامی) مهندس ایمنی و بازرس فنی (ایمنی و حفاظت) کارشناسی حرفه ای حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث،کارشناسی حرفه ای ایمنی و حفاظت سازمانی، کارشناس حرفه ای پدافند غیر عامل، پدافند غیر عامل (همه گرایش ها)کارشناسی حرفه ای ایمنی
متصدی امور دفتری دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی:
علوم ارتباطات اجتماعی،روابط عمومی، مدیریت اطلاعات و ارتباطات، مدیریت دولتی، مدیریت امور فرهنگی،امور فرهنگی (کلیه گرایش ها) مدیریت فرهنگی هنری، معارف اسلامی و مدیریت، روابط سیاسی (روابط دیپلماتیک) علوم اجتماعی (کلیه گرایش ها)برنامه ریزی اجتماعی و تعاون، مدیریت بازرگانی، مدیریت مالی،کارشناس حرفه ای حقوق اداری، کارشناسی حرفه ای مدیریت دفتری،کارشناس حرفه ای روابط عمومی،رفتار اجتماعی و افکار سنجی، کارشناسی حرفه ای و روابط عمومی-امور رسانه، کارشناس حرفه ای مدیریت سرمایه انسانی، کارشناس حرفه ای مدیریت تبلیغات فرهنگی،کارشناس حرفه ای مدیریت رفاه اجتماعی،کارشناس حرفه ای مدیریت امور فرهنگی-برنامه ریزی فرهنگی،کارشناس حرفه ای مدیریت امور فرهنگی،ارزیابی فرهنگی، کارشناس حرفه ای مدیریت امور فرهنگی-برنامه ریزی فعالیت های قرانی و مذهبی، حقوق (کلیه گرایش ها) زبان و ادبیات فارسی (کلیه گرایش ها)
کارشناس حقوقی

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس در یک از رشته های تحصیلی:
فوق لیسانس: حقوق،حقوق عمومی، حقوق خصوصی، حقوق اقتصادی،حقوق جزا و جرم شناسی،حقوق دادرسی اداری،حقوق مالی،مالی (حقوق مالی) حقوق مالی-اقتصادی-حقوق ثبت  اسناد و املاک- حقوق اسناد و قراردادهای تجاری ،حقوق شرکت های تجاری،حقوق بین الملل، حقوق تجاری اقتصادی بین المللی، حقوق تجارت الکترونیکی، حقوق تجارت بین الملل،الهیات و معارف اسلامی و ارشاد (فقه و مبانی حقوق اسلامی)فقه و حقوق اسلامی، فقه و حقوق خصوصی،فقه و حقوق اقتصادی،فقه و حقوق جزا،فقه و حقوق خانواده،فقه و مبانی حقوق اسلامی،فقه مقارن و حقوق خصوصی اسلامی،فقه مقارن و حقوق عمومی اسلامی،فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی، حقوق مالکیت فکری، حقوق بشر،حقوق خانواده،معارف اسلامی و حقوق (کلیه گرایش ها)علوم قضایی (کلیه گرایش ها)سطح سه حوزوی
لیسانس: حقوق (کلیه گرایش ها) حقوق قضائی (علوم ثبتی) علوم قضائی، فقه و حقوق اسلامی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، معارف اسلامی و حقوق، الهیات و معارف اسلامی (فقه و مبانی حقوق اسلامی) علوم اسلامی حقوق، کارشناسی حرفه ای حقوق اداری، کارشناس حرفه ای حقوق بیمه، کارشناس حرفه ای حقوق، حقوق ثبتی،کارشناس حرفه حقوق، دستیاری قضائی در امور کیفری، کارشناسی حرفه ای حقوق، دستیاری قضائی در امور مدنی، کارشناسی حرفه ای حقوق، ارشاد در امور مدنی، کارشناسی حرفه ای حقوق، ارشاد در امور کیفری، سطح دو حوزوی

کارشناس امور اداری

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی:
فوق لیسانس: مدیریت منابع انسانی (کلیه گرایشها)، مدیریت دولتی (کلیه گرایشها)، مدیریت سازمان های دولتی (کلیه گرایشها)، مدیریت دولتی و سیاستگذاری عمومی، مدیریت سیاستگذاری عمومی، مدیریت بازرگانی (مدیریت استراتژیک/مدیریت تحول)، مدیریت (MBA) (مدیریت توسعه سازمانی و منابع انسانی/استراتژی)، مدیریت کسب و کار (MBA)(رفتار سازمانی و منابع انسانی/استراتژی)، مدیریت کسب و کار (رفتار سازمانی و منابع انسانی)، مدیریت اجرایی، مدیریت اجرایی (کلیه گرایشها)، معارف اسلامی و مدیریت (کلیه گرایشها)، کار آفرینی (سازمانی/ بخش عمومی) کار آفرینی، حقوق دادرسی اداری
لیسانس: مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت اطلاعات و ارتباطات، معارف اسلامی و مدیریت، کارشناس حرفه ای مدیریت امور فرهنگی، ارزیابی فرهنگی، کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی، برنامه ریزی فرهنگی، کارشناسی حرفه ای مدیریت رفاه اجتماعی، کارشناس حرفه ای مدیریت سرمایه انسانی، کارشناس حرفه ای امور تحول و نوسازی اداری، کارشناسی حرفه ای مدیریت دفتری، کارشناسی حرفه ای مدیریت اسناد و مدارک، کارشناس حرفه ای مدیریت تعاون، کارشناس حرفه ای حقوق اداری

کارشناس برنامه ریزی

دارا بودن مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا در یکی از رشته های تحصیلی:
دکترا: مدیریت دولتی (تصمیم گیری و خط مشی گذاری عمومی)، مدیریت سازمان های دولتی ایران (سیاست گذاری دولتی (خط مشی گذاری عمومی))، مدیریت (مدیریت سیاست گذاری بخش عمومی)، آینده پژوهی (همه گرایشها)، مدیریت راهبردی، مدیریت توسعه
فوق لیسانس: مدیریت دولتی (خط مشی گذاری عمومی)، مدیریت سازمان های دولتی (برنامه ریزی و نظارت)، مدیریت دولتی و سیاست گذاری عمومی، مدیریت سیاست گذاری عمومی، معارف اسلامی و مدیریت (مدیریت دولتی و سیاست گذاری عمومی)، مهندسی آینده پژوهی، مهندسی صنایع (آینده پژوهی)، مدیریت دادگستری، مدیریت نظارت و بازرسی

کارشناس تاسیسات

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی:
مهندسی تاسیسات حرارتی و برودتی، مهندسی مکانیک (تاسیسات حرارتی و برودتی)، مهندسی مکانیک، مهندسی برق (شبکه های انتقال و توزیع)، مهندسی تکنولوژی ساختمان، مدیریت پروژه (مهندسی ساخت و احداث)

 شغل «ماشین نویس»، در چارت جدید تشکیلاتی به نام «متصدی امور دفتری (بایگانی و ماشین نویسی)» تغییر نام پیدا خواهد کرد.
**شغل «مسئول خدمات مالی»، در چارت جدید تشکیلاتی به نام «کاردان امور مالی» تغییر نام پیدا خواهد کرد. 

اطلاعات آزمون

 

+ دانلود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون استخدام قوه قضاییه
+ مشاهده رشته های مورد نیاز آزمون استخدام قوه قضاییه 
+ مشاهده مواد آزمون تخصصی آزمون استخدام قوه قضاییه
+ مشاهده فهرست شغل محل های استخدام قوه قضاییه
+ دانلود فرم استشهاد محل سکونت 

تقویم آزمون:
شروع ثبت نام: از 19 بهمن 1400
مهلت ثبت نام: تا 28 بهمن 1400
دریافت کارت آزمون: 17 اسفند 1400
زمان برگزاری آزمون: 19 اسفند 20 اسفند 1400

توجه: مهلت ثبت نام پایان پذیرفته است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.

جهت مشاهده متن آگهی در سایت اصلی جهاد دانشگاهی کلیک نمایید

منابع مطالعه

سوالات متداول

برای اطلاع به موقع از زمان ثبت نام آزمون استخدام قوه قضاییه از طریق ایمیل و پیامک (اینجا کلیک نمایید) و از طریق اینستاگرام ایران استخدام (اینجا کلیک نمایید)

آخرین آگهی استخدام قوه قضاییه در تاریخ 18 بهمن 1400 منتشر شد و مهلت ثبت نام در آزمون تا 28 بهمن ماه می باشد. که شامل شرایط عمومی و اختصاصی از قبیل: رشته، مشاغل، حداقل، جنسیت، شرایط سنی و شهرهای مورد است. جهت مشاهده شرایط آخرین آگهی استخدامی قوه قضاییه (اینجا کلیک نمایید)

آزمون های استخدامی شامل دو بخش عمومی و تخصصی میباشند، مواد آزمون عمومی شامل 7 درس عمومی و مواد آزمون تخصصی به تناسب هر رشته شامل مواد آزمون اعلامی در شرایط دفترچه راهنمای آگهی استخدامی می باشد. برای اطلاع از نحوه تهیه بهترین منابع مطالعاتی (اینجا کلیک نمایید) برای تهیه نمونه سوالات رایگان استخدامی سالهای گذشته قوه قضاییه (اینجا کلیک نمایید)

پس از قبولی در آزمون کتبی و تحویل و تطبیق مدارک پذیرفته شدگان، دعوت به مصاحبه های روانشناسی، تخصصی و عقیدتی از داوطلبین به عمل می آید؛ برای آشنایی با نوع سوالات مصاحبه استخدامی قوه قضاییه (اینجا کلیک نمایید)

مشاهده ادامه سوالات متداول >

دسته‌بندی آگهی‌های استخدام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

🙂
  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=33550
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد logo-samandehi