• ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
  • 0k نظر «نمایش»

رسیدگی به اعتراضات آزمون دستیاری پیش از صدور کارنامه

رسیدگی به اعتراضات آزمون دستیاری پیش از صدور کارنامه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

صدور کارنامه آزمون دستیاری

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: به تمامی اعتراضات به نحو مناسب رسیدگی شد و بر آن اساس نیز کارنامه آزمون دستیاری صادر شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، فرآیندهای رسیدگی به اعتراضات در آزمون دستیاری دوره پنجاه و یک را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی نوروز شمسی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به فرآیند رسیدگی به اعتراضات آزمون دستیاری گفت: طبق روال تمامی آزمون‌ها، پس از پایان آزمون دستیاری دوره پنجاه و یک، سامانه سنجش به منظور دریافت اعتراضات باز و اعتراضات در مدت مناسب دریافت شد.

وی افزود: پس از دسته بندی مجموع اعتراضات دریافت شده، تمامی آنها از طریق دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در اختیار گروه بورد مربوطه که شامل مجرب‌ترین اساتید دانشگاهای علوم پزشکی سراسر کشور هستند و مرجع رسیدگی به اعتراضات هستند قرار گرفت. این اساتید تمام اعتراضات را دقیقاً بررسی و مورد رسیدگی قرار دادند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، با بیان اینکه تمامی اعتراضات بررسی و به نحو مناسب رسیدگی شد، خاطر نشان کرد: بعد از رسیدگی به اعتراضات در نهایت، کلید نهایی با توجه به پاسخ‌های تأیید شده در سایت سنجش قرار گرفت و بر اساس آن نیز کارنامه افراد صادر شد.

نوروز شمسی افزود: تمامی فرآیندهای رسیدگی به اعتراضات به نحو مناسب در زمان خود انجام و پیش از صدور کارنامه اعمال شد. همچنین مواردی را که اساتید وارد می‌دانستند در کلید نهایی اعمال و بر اساس آن کارنامه‌ها صادر شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد: امسال ۸۰ درصد از شرکت کنندگان آزمون پنجاه و یکم مجاز به انتخاب رشته شده اند که نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

اخبار آزمون دستیاری پزشکی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2870972
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد