• ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

زمان اعلام نتایج آزمون اختصاصی دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان

زمان اعلام نتایج آزمون اختصاصی دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

زمان اعلام نتایج آزمون پذیرش دانشجو معلم مشخص شد

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون فنی و آماری سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام نتایج آزمون پذیرش دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان تا اواسط خردادماه خبر داد.

معاون فنی و آماری سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: نمرات خام نوبت اول کنکور سراسری که در اردیبهشت ماه برگزار شد، به همراه نتایج اولیه آزمون اختصاصی فرهنگیان تا ۱۵ خرداد اعلام می شود.

به گزارش ایسنا، احسان جمالی در اولین نشست خبری سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور که امروز در ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد، در خصوص نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳ دانشگاه ها و موسسات آموزش تاکید کرد: نتایج اولیه این آزمون اعلام و انتخاب رشته آن نیز انجام شد. نتایج چند برابر ظرفیت دکتری ۱۴۰۳ تا اواسط خرداد ماه اعلام می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: از نیمه دوم خرداد ماه تا نیمه تیرماه فرصت و زمانی است که دانشگاه ها فرصت دارند، مصاحبه های تخصصی خود از داوطلبان دکتری انجام بدهند.

جمالی خاطرنشان کرد: نتایج نهایی پدیرفته شدگان دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش ۱۴۰۳ نمیشه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

وی در خصوص نتایج مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ نیز اظهار کرد: همانند سال گذشته نمرات خام نوبت اول کنکور سراسری که در اردیبهشت ماه برگزار شد، به همراه نتایج اولیه آزمون اختصاصی فرهنگیان تا ۱۵ خرداد اعلام می شود.

وی با بیان اینکه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان از هفته آینده آغاز می شود، گفت: نتایج اولیه به صورت سه برابر ظرفیت تا اواسط خردادماه اعلام خواهد شد و ارزیابی تخصصی وزارت آموزش و پرورش تا پایان تیرماه صورت می گیرد.

جمالی در پایان تاکید کرد: برنامه زمانی دانشگاه فرهنگیان به گونه ای است باید قبل از انتخاب رشته کنکور سراسری در مردادماه تکلیف افراد مشخص شود.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار دانشگاه فرهنگیان

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2859829
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد