• ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
  • 1k نظر «نمایش»

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت نفت مشخص شد

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام وزارت نفت مشخص شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام زمان انتشار نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

خبرگزاری ایسنا

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، طبق اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور، نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت تیرماه سال 1402 اعلام خواهد شد.

نتایج آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت تیر ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت روز گذشته ۲۹ اردیبهشت ماه جاری در ۴۶ شهرستان و در ۵۹ حوزه اصلی و ۲۱۸ حوزه فرعی برگزار شد.

در مجموع ۷۷ هزار و ۸۲۶ داوطلب برای آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۹ هزار و ۸۶۱ نفر از استان خوزستان نام‌نویسی کردند.

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت حدود ۴۰ روز پس از برگزاری این آزمون(تیرماه) اعلام خواهد شد.

کارت‌ شرکت در آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت سال ۱۴۰۱ از دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته بود.

خبرگزاری کبنانیوز

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری کبنا نیوز، معاون آموزشی دانشگاه یاسوج گفت: نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت در نیمه دوم مردادماه اعلام خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه یاسوج گفت: آزمون استخدامی سراسری شرکت‌های تابعه وزارت نفت در یاسوج همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، هادی پور افزود: این آزمون با حضور 2 هزار و ۵۹۵ نفر داوطلب که ۳۴۸ نفر آن‌ها خانم و 2 هزار و ۲۴۷ نفر آن نیز آقا بودند برگزار شد.
معاون آموزشی دانشگاه یاسوج ادامه داد: آزمون در سه حوزه شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران برگزار شد.
وی اضافه کرد: نتایج این آزمون در نیمه دوم مرداد امسال اعلام می‌شود. 

سازمان سنجش و آموزش کشور

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان سنجش و آموزش کشور، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع و معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج آزمون استخدامی وزارت نفت 40 روز پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر محمدحسین حاجیلو قائم مقام رئیس سازمان سنجش و رئیس شورای حفاظت از آزمون‌ها پس از بازدید از قرنطینه اصلی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: قرنطینه آزمون‌ها باید به استانداردهای ابلاغی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارتقا یابد و خوشبختانه وضعیت قرنطینه دانشگاه شهید چمران مطلوب است.
وی با تأکید بر برگزاری آزمون شرکت‌های تابعه وزارت نفت در سلامت کامل، گفت: در مورد آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های مختلف مراقبت‌های لازم صورت می‌گیرد تا شایسته‌ترین افراد انتخاب شوند و داوطلبان از فرایند برگزاری این آزمون‌ها رضایت دارند.
دکتر حسن مروتی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور نیز با بیان اینکه آزمون استخدامی شركت‌های تابعه وزارت نفت در 46 شهرستان و در 59 حوزه اصلی و 218 حوزه فرعی برگزار شده است، افزود: در مجموع 77 هزار و 826 داوطلب برای این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد 19 هزار و 861 نفر از استان خوزستان نام‌نویسی کردند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نتایج اولیه آزمون استخدامی شركت‌های تابعه وزارت نفت حدود 40 روز پس از برگزاری این آزمون اعلام خواهد شد.

منبع: سازمان سنجش و کبنانیوز

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2740477
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k