• ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
  • 1k نظر «نمایش»

سئوال از وزیر آموزش و پرورش در خصوص اعتراضات اعلام نتایج آزمون استخدامی

سئوال از وزیر آموزش و پرورش در خصوص اعتراضات اعلام نتایج آزمون استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

محور سؤال؛ اعتراض داوطلبان به آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش با موضوع رسیدگی به اعتراضات آزمون استخدامی کلید خورد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جمع آوری بیش از 20 امضا در دقایق اولیه کلید خوردن طرح سئوال از وزیر آموزش و پرورش، عنوان کرد: ایراد نخست به این آزمون، برگزاری با تأخیر آن بود که ورود متقاضیان به مدارس را در اول مهرماه با دشواری مواجه کرد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اما اعتراضات به آزمون به چند دلیل بوده که در قالب طرح سئوال از وزیر آموزش و پرورش مطرح شده است.

وی اضافه کرد: نخست اینکه، در آزمون شاهد بودیم که کف نمره‌‎ تعیین شده که در قیاس با میانگین سه نفر اول هر استان بوده که عملاً افراد پذیرفته شده را دچار مشکل کرده است که این میانگین گیری منطقی و قابل قبول نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: نکته بعد اینکه مصاحبه با معلمان به کانون‌‎های ارزیابی واگذار شده که هر کانون با دیگری عملکرد متفاوتی داشته است اما از سوی دیگر کانون‌هایی هم بوده که همه افراد مراجعه کننده به آن قبول شده اند که نشان می‌دهد خطای انسانی رخ داده است.

وی یادآور شد: از سوی دیگر 60 درصد میزان قبولی به داوطلبان به کانون‎‌‌های ارزیابی واگذار شده و فقط 40 درصد سهم آزمون کتبی است که ممکن است خطای انسانی رخ دهد در حالیکه این درصدها در سال‌های گذشته برعکس بوده و 40 درصد سهم مصاحبه و 60 درصد سهم آزمون کتبی بوده است.

وحیدی با یادآوری اینکه بخشی از مشکلات به وجود آمده ناشی از مکاتبات غلط سازمان اداری و استخدامی است ولی سئوال ما از وزیر آموزش و پرورش است، گفت: نکته مهم دیگر این است که در قبال نیروهای خرید خدمات آموزشی که بعضاً بیش از 10 سال سابقه کار در مناطق محروم دارند، پس از برگزاری آزمون قطع همکاری شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: نیروهای خرید خدمات آموزشی با توجه به نیاز آموزش و پرورش باید در کلاس‌‎های درس حاضر شوند و نباید مدارس را از وجود نیروهای خرید خدمات آموزشی محروم کرد. حتی آموزش و پرورش با کمترین هزینه این نیروها به کار می‌ گیرد لذا نباید با این نفرات قطع همکاری صورت گیرد.

مشاهده صفحه جامع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2790609
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k