۷ سال پیش

سالانه ۴۰ هزار فرهنگی وام دریافت می‌کنند

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بالغ بر 40 هزار فرهنگی سالانه از خدمات این صندوق بهره‌مند می‌شوند.

جهت مشاهده آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان اینجا کلیک کنید


سید شهاب الدین غندالی مدیر عامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وام فرهنگیان اظهار داشت: وام به بازنشسته‌های فرهنگی با استمرار عضویت در صندوق ذخیره تعلق می گیرد كه روال آن مبلغی معادل سهم الشركه، وامی بدون بهره با كارمزد 2 درصد را دریافت می كنند این افراد با پنج سال عضویت در این صندوق همانند سایر اعضا از سرمایه گذاری و خدمات مؤسسه بهره‌مند می‌شوند.
مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان این كه وام دهی به فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق از ابتدای مهر ماه ٩٤ آغاز شده، بیان كرد: هر ماه به طور میانگین بالغ بر چهار هزار نفر و در سال ، معادل ٤٠ هزار نفر وام به میزان سهم الشركه خود دریافت می كنند كه این میزان پاسخگوی اكثریت تقاضاهای افراد است.
وی در خصوص برنامه های مختلف سودآور صندوق اذعان كرد: سرمایه گذاری‌های صندوق در ١٢ کارخانه پتروشیمی بوده كه چشم انداز ارتقاء سودآوری حداقل تا سه سال آینده را دارد.
غندالی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها طی هشت ماه اخیر به بهره برداری رسیدند؛ گفت: بالغ بر پنج هزار میلیارد اعتبار برای پروژه های سودآور صندوق در نظر گرفته شده كه تاكنون هزار میلیارد تومان از آن مبلغ مورد استفاده قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=642367
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد