• ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

سربازان متاهل مرخصی تشویقی و جایزه نقدی دریافت می کنند

سربازان متاهل مرخصی تشویقی و جایزه نقدی دریافت می کنند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پرداخت وجه نقد و مرخصی تشویقی به سربازان متاهل نظام وظیفه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سربازانی که تا پایان سال جاری ازدواج کنند، ضمن پرداخت وجه نقد مرخصی تشویقی نیز دریافت میکنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سردار علی رزمجو در همایش روز سرباز در جمع سربازان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: سوق دادن سربازان وظیفه به سمت مهارت آموزی با هدف قدم برداشتن در راستای اشتغالزایی از مهمترین رویکرد‌های نیرو‌های مسلح است.

وی گفت: تلاش می‌شود طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده همه سربازان به صورت رایگان و در هر شرایطی که تمایل داشته باشند زیر پوشش طرح مهارت‌آموزی قرار بگیرند و آموختن مهارت برای همه آن‌ها الزامی و اجباری است.

رزمجو اظهار داشت: باید جوانان و سربازان یگان‌های نظامی استان به سمت مهارت‌آموزی سوق داده شوند. آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مختص قشر خاصی نیست و باید جوانان و سربازان با مشاوره‌های صحیح در یگان‌های نظامی به سمت مهارت‌آموزی هدایت شوند.

وی افزود: ۲سال فرصت مناسبی است تا هر شخصی بتواند مهارتی فنی بیاموزد؛ به ویژه اگر این مدت در دوره خدمت مقدس سربازی باشد بر همین اساس با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی قرارگاه مهارت‌آموزی با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، یگان‌های نظامی هر جا بتوانند حداقل ۹ نفر از سربازان را در یک مهارت ثبت‌نام کند سازمان فنی و حرفه‌ای برای آن‌ها کلاس برگزار می‌کند در صورتی که استاندارد تعداد افراد شرکت کننده در هر کلاس بیشتر از این تعداد است.

زمجو ادامه داد: با کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در دوره سربازی و دریافت کارت مهارت آموزی سربازان بعد از ۲ سال با دستی پُر و هدفی مشخص زندگی خود را سامان می‌دهند.

در این مراسم از خانواده معظم شهدا، فرماندهان در امور مهارت‌آموزی، سربازان نمونه سپاه امام صادق و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2638086
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد