• ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

سقف وام خود اشتغالی سربازان ۱۵۰ میلیون تومان است

سقف وام خود اشتغالی سربازان ۱۵۰ میلیون تومان است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام جزئیات وام اشتغال‌ سربازان در سال 1402

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در سال 1402 سقفی که برای وام خود اشتغالی سربازان در نظر گرفته شده است 150 میلیون تومان است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سقف وام خود اشتغالی که برای سربازان مهارت دیده در نظر گرفته شده، اکنون ۱۵۰ میلیون تومان است که البته ممکن است این رقم در سال آتی افزایش یابد.

به گزارش بازارکار و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهرداد پناهپوریان اظهار کرد: امروز خدمت مقدس سربازی تغییرات بسیار زیادی با گذشته دارد و به نوعی افزون بر اینکه جوانان عزیز در دوران خدمت مقدس سربازی از حقوق قابل توجهی برخوردار هستند در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت می‌کنند که کسب مهارت در این دوره‌ها به نوعی تضمین کننده آینده شغلی آنها است.

وی افزود: تمام مشمولانی که به خدمت مقدس سربازی اعزام می‌شوند در طول خدمت در دوره‌های مهارت‌آموزی سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت داده می‌شوند و مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این دسته از سربازان وظیفه پس از انجام خدمت مقدس سربازی خود می‌توانند بر مبنای مهارت کسب شده یا مدرک تحصیلی خود اقدام به وام خود اشتغالی تحت عنوان وام سرباز ماهر دریافت کنند.

وی ادامه داد: سقف وام خود اشتغالی که برای سربازان مهارت دیده در نظر گرفته شده اکنون ۱۵۰ میلیون تومان است که البته ممکن است این رقم در سال آتی افزایش یابد.

سرهنگ پناهپوریان اضافه کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی دریافت هرگونه وام از بانک‌ها و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و نهادهای قانونی، دریافت گواهی‌نامه و پایان نامه دوره‌های تحصیلی، صدور پروانه کسب و اجازه اشتغال و عضویت در شرکت‌های تعاونی، دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی و وابسته و نهادهای قانونی و استخدام در وزارت خانه‌ها و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و نهادهای قانونی و شرکت‌های دولتی منوط به ارائه مدارک لازم مبنی بر رسیدگی به وضعیت مشمولیت فرد از اداره وظیفه عمومی است و بنابراین به افرادی که واجد شرایط مشمولیت هستند توصیه می‌شود، هرچه زودتر وضعیت خود را مشخص یا برای اعزام به خدمت مقدس سربازی اقدام کنند.

مشاهده صفحه جامع اخبار وام اشتغال و دریافت وام

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2802117
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد