• ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

سهمیه اورژانس تهران در آزمون استخدام جدید وزارت بهداشت اعلام شد

سهمیه اورژانس تهران در آزمون استخدام جدید وزارت بهداشت اعلام شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر کمبود 1 هزار و 800 نیرو در سازمان اورژانس تهران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، محمد اسماعیل توکلی، رئیس اورژانس استان تهران از اختصاص 300 سهمیه به سازمان اورژانس تهران در آزمون استخدامی وزارت بهداشت خبر داد.

محمد اسماعیل توکلی، رئیس اورژانس استان تهران در نشست خبری (یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲) که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: تعداد کل ماموریت‌های اورژانس استان تهران ۳۷۱ هزار و ۱۰۲ ماموریت است که با افزایش ۶ درصدی همراه بوده و همچنین تعداد ماموریت‌های آمبولانس ۲۳۱ هزار و ۹۸۳ و تعداد ماموریت‌های موتورلانس ۱۳۸ هزار و ۷۹۱ عدد بوده که ۷درصد افزایش داشته است. 

وی ضمن اشاره به اینکه ماموران تکنسین اورژانس ۱۳ هزار و ۷۹۴ مصدوم را به صورت سرپایی درمان و ۸۴ هزار و ۱۴۱ نفر را به بیمارستان منتقل کرده اند گفت: آمبولانس‌های فعال استان تهران ۲۸۶ دستگاه است و ۱۵۷ پایگاه در کلانشهر تهران فعالیت می‌کنند، استان تهران همچنین دارای ۹۴ پایگاه شهری و ۴۰ پایگاه جاده‌ای است.

رئیس اورژانس استان تهران با بیان اینکه آمار‌ها نشان می‌دهد که ۹۰۰ هزار تماس در استان تهران با اورژانس گرفته و ۲۵ درصد از ماموریت‌ها مربوط به تهران است، افزود: در سال گذشته بیش از ۴۵۰ پرواز توسط بالگرد اورژانس انجام شده و اورژانس استان تهران رکورددار مأموریت‌های هوایی است.

توکلی با اشاره به اینکه حال اورژانس استان تهران اصلاً خوب نیست، زیرا نیازمند ۷۰۰ پایگاه در استان تهران هستیم و ۴۰۷ پایگاه کم داریم، اظهار کرد: بیش از سه هزار دستگاه آمبولانس در کشور فرسوده است و هم اکنون ۸۰ درصد ناوگان استان تهران فرسوده است و ۸۰ دستگاه آمبولانس مناسب داریم.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت

وی ضمن بیان اینکه از کمبود نیروی انسانی در اورژانس استان تهران خبر داد و متذکر شد: ما باید به ازای هر پایگاه اورژانس ۱۵ نیروی عملیاتی داشته باشیم که در حال حاضر ۶ نیرو به ازای هر پایگاه داریم.

رئیس اورژانس تهران ضمن اشاره به اینکه استان تهران دارای ۴ پایگاه فعال بانوان به صورت ۱۲ ساعتی است که پایگاه پنجم به زودی راه اندازی می‌شود، توضیح داد: روزانه ۳ هزار و ۵۰۰ ماموریت و بیش از ۱۰ هزار تماس داریم که این میزان ماموریت منجر به انتقال بیش از ۸۰۰ مصدوم به بیمارستان می‌شود.

توکلی با بیان اینکه مدت زمان رسیدن آمبولانس از ۱۷ به ۱۱ دقیقه رسیده که نسبت به سال‌های گذشته ۶ دقیقه کاهش یافته است، عنوان کرد: قصد داریم در سال ۱۴۰۳ صد در صد ناوگان اصلی اورژانس استان تهران را به سمت موتورلانس ببریم تا زودتر در محل مأموریت‌ها حاضر شویم.

 وی با اشاره به اینکه ۱۷۰ هزار هزار تماس با اورژانس مزاحمت تلفنی بوده و در خصوص مزاحمت تماس‌ها و بی حرمتی نسبت به پرستاران تریاژ از طریق قوه قضاییه پیگیر هستیم، گفت: طرحی در دست اجرا است و به زودی رسانه‌ای خواهد شد که بر اساس آن، از طریق دستگاه قضایی با مزاحمان اورژانس برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه همکاران اورژانس روزانه بیش از ۲۰ ماموریت انجام می‌دهند ادامه داد: در استخدام جدید وزارت بهداشت، ۳۰۰ سهمیه به اورژانس استان تهران اختصاص یافته که اصلاً جوابگو نیست، زیرا با کمبود یک هزار و ۸۰۰ نیرو در کلانشهر تهران مواجه هستیم.

توکلی در پایان گفت: در ایام اربعین اورژانس کشور آماده ارائه خدمت به زائران خواهد بود و در مرز مهران اورژانس استان تهران مستقر می‌شود.

مشاهده صفحه جامع استخدام مرکز اورژانس تهران

مشاهده صفحه جامع جزئیات استخدام اورژانس کشور

منبع: خبرگزاری میزان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2773407
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد