۷ سال پیش

سهم اشتغال ۲/۱۸ درصد زنان خانوار گلستان بسیار ناچیز است
اطلاعات بیشتر

 

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: با وجود حدود ۵۴ هزار زن سرپرست خانوار استان، سهم اشتغال ۲/۱۸ درصد زنان بسیار ناچیز است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان،‌ کلثوم غفاری‌توران در نشست کمیته دختران و بانوان حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان با موضوع اشتغال و کارآفرینی اشتغال اظهار کرد: دختران ما باید به جای اینکه جویای کار باشند به اشتغالزایی بیندیشند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بانون ۵۲ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند و با وجود حدود ۵۴ هزار زن سرپرست خانوار استان، سهم اشتغال ۲/۱۸ درصد زنان بسیار ناچیز است ضروری است بدانیم چه عواملی باعث این میزان سهم شده است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان افزود: حمایت دولت تدبیر و امید در زمینه مشاغل مشارکتی بسیار عالی است و بسیاری از زنان با حمایت دولت در صنایع مختلف از جمله انواع بافت فرش و منسوجات و دوخت انواع پوشاک و سوزن‌دوزی‌ها که باعث ارزش افزوده در تولیدات می‌شود، مشغول به فعالیت هستند.
غفاری‌توران خاطرنشان کرد: در زمینه طرح‌های مشارکتی اطلاع‌رسانی و آگاهی لازم است، بخش اعظم بانوان ما از این موضوع بی‌اطلاع هستند و نمی‌دانند از چه مسیر و چه فعالیتی می‌توانند به اشتغال دست یابند.
وی طی ایراد سخنانی ضمن تشریح فعالیت‌های دفتر بانوان و خانواده استانداری گفت: این دفتر با برگزاری جلسات متعدد، مذاکره و تعامل با دستگاه‌های اجرایی گام‌های موثری را در مسیر ارتقای اشتغال بانوان برداشته است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به ضرورت گسترش اشتغال خانگی در استان گفت: برای ارتقای صنایعی همچون ابریشم، صنایع دستی، فرش و گیاهان دارویی تلاش خواهیم کرد.
گفتنی است نشست کمیته دختران و بانوان حوزه مشاوران جوان استانداری گلستان با موضوع اشتغال و کارآفرینی، با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای، مشاور جوان استاندار و مسئولان صندوق کارآفرینی امید برگزار شد

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=588027
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد