• ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
  • 0k نظر «نمایش»

سوالات متداول آزمون استخدام نیروی زمینی ارتش

سوالات متداول آزمون استخدام نیروی زمینی ارتش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سوالات متداول آزمون استخدامی نیروی زمینی ارتش

جهت ورود به صفحه جامع استخدام نیروی زمینی ارتش کلیک نمایید


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی


با توجه به شروع ثبت نام آزمون استخدام نیروی زمینی ارتش طی هفته گذشته کارشناسان ایران استخدام با بررسی دقیق دفترچه آزمون به سوالات مهم و پر تکرار شما کارجویان گرامی پاسخ داده اند، که برخی از مهمترین آنها به شرح زیر می باشد:

شرایط عمومی ثبت نام در آزمون چیست؟


شرایط عمومی شامل:
1- متدین به دین مبین اسلام 2- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران (ایرانی الاصل بودن وعدم سابقه تابعیت بیگانه) 3- ایمان به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آنها  4- اعتقاد و الزامات عملی به ولایت مطلقه فقیه. 5- عدم محکومیت ناشی از اقدام علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران. 6-  عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی. 7- عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه های سیاسی غیر قانونی و یا الحادی. 8- عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گرو ه های سیاسی. 9- عدم معروفیت به فساد اخلاقی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن سوءپیشینه کیفری برابر اعلام مراجع ذی صلاح. 10- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر تاییدیه  اداره بهداشت ودرمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (حداقل قد165 سانتیمتر). 11- کسانی که به عنوان عضو به ارتش می پیوندند باید برای رزمنده شدن وارد شوند و آمادگی مأموریت در هر جایی را داشته باشند. 12- شاخصه های تدین و انقلابی بودن، اصل بوده و در همه مراحل مورد توجه قرار می گیرد. 13- استخدام افراد بر مبنای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی آنان نبوده و جذب و استخدام بر اساس نیاز سازمان  می باشد. 14- در استخدام افراد به وجود انگیزه خدمتی ، روحیه ایثار و فداکاری توجه خواهد شد.


مقطع و رشته تحصیلی مجاز برای ثبت نام در آزمون؟

 
سوال: مقطع تحصیلی لازم برای شرکت در استخدام نیروی زمینی ارتش چیست؟
پاسخ کارشناس ایران استخدام: داشتن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه داوطلبان الزامی می باشد. 

سوال: رشته های تحصیلی مجاز لازم برای شرکت در آزمون چیست؟
پاسخ کارشناس ایران استخدام: ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف، فنی حرفه ای و کار دانش (به غیر از رشته های دامداری، باغبانی ،کشاورزی و امور زراعی و زیر شاخه های مربوطه) 


شرط معدل در استخدام نیروی زمینی ارتش؟

 
سوال: آیا در آزمون استخدام نیروی هوایی ارتش شرط معدل در نظر گرفته شده است؟
پاسخ کارشناس ایران استخدام: بله - حداقل معدل کل 13 و به بالا (دارندگان معدل بالاتر در اولویت خواهند بود). برای داوطلبان الزامی می باشد.


هزینه ثبت نام در استخدام نیروی زمینی ارتش چقدر است؟

 
سوال: هزینه ثبت نام در استخدام نیروی زمینی ارتش چقدر است؟
پاسخ کارشناس ایران استخدام: هزینه ثبت نام 1/500/000 ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) می باشد.


سن مجاز برای ثبت نام چند سال است؟

 
سوال: سن مجاز برای ثبت نام در استخدام نیروی زمینی ارتش چند سال است؟
پاسخ کارشناس ایران استخدام: حداقل سن 17 سال و حداکثر 23 سال تمام تا تاریخ (1401/01/06) می باشد (ثبت نام از داوطلبان، صرفاً از متولدین 78/01/06 الی آخر اسفند ماه 83 به عمل می آید). داوطلبانی که خدمت سربازی را انجام داده اند مدت آن دوره  به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.


نحوه جذب در نیروی زمینی ارتش به چه صورت است؟

 
سوال: نحوه جذب و استخدام نیروی زمینی ارتش به چه صورت است؟
پاسخ کارشناس ایران استخدام: داوطلبین عضویابی شده لازم است باهماهنگی دفاتر جذب و عضویابی مربوط و طبق برنامه زمانبندی جهت انجام مراحل گزینش به تهران- میدان حر- خیابان امام خمینی غربی – مدیریت گزینش و استخدام نزاجا مراجعه نمایند.


منابع مطالعه برای آزمون


سوال:
نحوه مطالعه و آمادگی برای آزمون استخدام نیروی زمینی ارتش به چه صورت است؟
پاسخ کارشناس ایران استخدام: همان طور که می دانید آزمون شامل مواد دروس عمومی و تخصصی می باشد. برای قبولی در آزمون های استخدامی مشاوران آموزشی ایران استخدام پکیج جامعی شامل دروس عمومی و تخصصی تهیه و ارائه نموده است:

راهنمایی برای مطالعه دروس عمومی

 

در صورتی که نیاز به توضیح گام به گام مباحث عمومی به همراه خودآزما و تست برای یادگیری میبینید، "کتاب درسنامه" چاپ اختصاصی سایت ایران استخدام به همراه دو جزوه تشریحی توصیه میشود که در کمترین زمان شما را برای آزمون استخدام نیروی زمینی ارتش آماده میکند:

مطالعه دروس عمومی

افزایش مهارت تست زنی و آشنایی با سوالات

در صورتی که به دروس عمومی تسلط دارید و فقط به دنبال افزایش مهارت تست زنی و آشنایی با سوالات هستید؛ بهترین منابع جهت آشنایی با اصل سوالات آزمون های استخدامی به همراه پاسخنامه تشریحی معرفی میشود:

راهنمایی برای مطالعه دروس تخصصی

 

از آنجایی که مبحث سوالات تخصصی آزمون های استخدامی گسترده است، به همین جهت کارشناسان آموزشی ایران استخدام به کارجویان مطالعه کتب و جزوات آموزشی رشته تحصیلی دانشگاهی خودشان و همچنین برای آشنایی با نحوه طرح سوالات تخصصی در آزمون های استخدامی، بسته های اصل سوالات تخصصی آزمون های استخدامی گذشته را پیشنهاد میکنند:

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2605262
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد