• ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی بانک گردشگری سال ۹۳

تجربیات و سوالات مصاحبه استخدامی بانک گردشگری سال ۹۳

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی بانک گردشگری سال 93

عده ای از کاربران سایت ایران استخدام پس از شرکت در آزمون استخدامی بانک گردشگری در سال 93 و گذراندن مراحل مصاحبه (روانشناسی، عقیدتی، معاینات پزشکی و طب کار، گزینش و سایر مراحل مربوط به روند جذب و استخدام) تجربیات و سوالات خود را در اختیار سایرین قرار داده اند. شما می توانید با مراجعه به صفحه زیر از این تجربیات بهره مند شوید.

رفتن به صفحه تجربیات استخدامی بانک گردشگری


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

مرحله مصاحبه روانشناسی، تخصصی و علمی

در این بخش تجربیات پذیرفته شدگان استخدامی بانک گردشگری در سال 93 از مرحله مصاحبه علمی، تخصصی و روانشناسی گردآوری شده است که در ادامه می توانید برای مشاهده هر یک از تجربیات بر روی اسم نویسنده ضربه بزنید.

نویسنده: ناشناس (مشاهده تجربه)
کاربری : ناشناس ارسال : ۹۳/۰۹/۰۳ ساعت ارسال : ۰۰:۲۲ کد دیدگاه : ۱۹۶۰۹۱
سلام خدمت دوستان
بنده دیروز ۱آذر مصاحبه داشتم
ساعت مصاحبم ۱۳ بود ولی چون کاری نداشتم از همون صبح حدود ۹ اونجا بودم. تست و مصاحبه اول رو صبح انجام دادم ولی مصاحبه دومم رو گفتن باید ساعت ۱ونیم که ضروع میشه انجام بدم
خلاصه اونم به خیر و خوشی انجام شد و خوشبختانه تو هیچکدوم از مصاحبه ها نه سوال پیچ شدم و نه برخورد تندی باهام داشتن (البته اتاق ۲ بودم که ۲ نفر آقا بودن و یه نفر خانم) و سوالا هم تقریبا همونایی بود که قبلا دوستان گفتن
من پایین از منشی پرسیدم که جوابا کی میاد گفت چند روز بعد آخرین مصاحبه که ۲ آذر هستش به سایت سر بزنید و اینکه به احتمال زیاد اونایی که قبول اعلام میشن قبولیشون نهایی هستش
ان شا الله که نتیجه خوب میشه
توکل بر خدا
موفق باشید
نویسنده: الن (مشاهده تجربه)
کاربری : الن ارسال : ۹۳/۰۹/۰۲ ساعت ارسال : ۱۹:۰۹ کد دیدگاه : ۱۹۵۷۶۰
سلام به ادمین عزیز و گروه استخدامی ایران استخدام
منم دیروز رفتم مصاحبه، همه چیز همونطور بود که دوستان گفتن، مصاحبه ها فقط شخصیت شناسی و روانی بودن، جوش خوب بود، فقط پذیراییشون کم بود
امیدوارم بتونن کارمندهای شایسته ای رو انتخاب کنن همونطور که برای خودمون امیدوارم کار شایسته ای رو پیدا کنیم، امیدوارم همگی موفق باشیم
راستی دیروز آخرین گروه بودیم و گفتن از ۲ آذر به سایت مراجعه کنید اما من فکر نمی کنم زودتر از ۲ هفته بتونن نتایج رو بزنن
نویسنده: ا.م (مشاهده تجربه)
کاربری : ا.م ارسال : ۹۳/۰۸/۲۹ ساعت ارسال : ۱۵:۰۳ کد دیدگاه : ۱۹۲۲۷۲
سلام بچه ها من دیروز مصاحبه داشتم. الان دیگه فک نمیکنم اطلاعاتم به درد کسی بخوره. چون فقط یه روز دیگه مونده ولی مینویسم برای اونایی که شنبه مصاحبه دارن.
اکثر سوالایی که ازم پرسیدن سوالایی بود که بقیه بچه ها گفتن. اما سوالایی که تکراری نبود اینا بودن:
خانم روانشناس پرسید فک میکنی چرا اسم بانکمونو گذاشتیم گردشگری- فک میکنی گردشگری زنده و پویاست یا مرده ست با توجه به اینکه میراث فرهنگیه و مال گذشته ست-
منم مث فاطمه بهتون توصیه میکنم صندلیای جلو بشینین که صدای روانشناسو بشنوین. منم جلو نشسته بودم و از همه بچه ها ایننکه چرا بانک؟ و دوتا ویژگیتو بگو رو پرسیدن.
بالا هم همه سوالا تکراری بود فقط من چون بومی نبودم اولین سوالی که ازم پرسید این بود که شهری که زندگی با اونجا فاصله داره میخوای هرر وز رفت وآمد کنی؟ که منم گفتم مطمئن باشین نقل مکان میکنم گفتم مدت زیادی دور از خونه زندگی کردم و عادت دارم.
در مورد اینکه میتونی بازاریابی کنی برای بانک پرسید و خیلی به این مسئله گیر داد و هی میگفت تو که رشتت نمیخوره ۴ تا واحد مرتبط با بازاریابی پاس نکردی به قیافتم نمیخوره . منم اصلا عصبانی نشدم و لبخند زدم گفتم در مورد اینکه گفتین بهت نمیخوره فک نمیکنم اینطوری باشه و در مورد واحد پاس کردن هم آدم که نباید برای هرکاری مخواد واحد پاس کنه.
دیگه پرسید اگه فرم نارنجی باشه میپوشی؟
اگه شعبه جدید افتتاح کنیم چه ایده ای داری واسش؟
توی یه گروه دوس داری هد باشی یاجزئ اعضا؟ گفتم هد بعد گفت حالا دوس داری رهبر باشی یا رئیس؟ چرا؟
همین
راستی من اتاق دست راست رفتم و سه تا آقا بودن. تقریبا خوب و خوش برخورد بودن.
ساعتم ۱۰-۱۲ بود ۹ رفتم و ۱۲ کارم تموم شد
همگی موفق باشید. واسه منم دعا کنید
نویسنده: فاطمه (مشاهده تجربه)
کاربری : فاطمه ارسال : ۹۳/۰۸/۲۸ ساعت ارسال : ۲۲:۱۶ کد دیدگاه : ۱۹۱۶۶۹
سلام. من هم مصاحبه ام تموم شد. سوالات آزمون روانشناسیش عینا مثل همینه که بچه ها توی سایت گذاشتن. بعدش یه روانشناس سوالاتی راجع به اینکه کی اومدی تهران چجوری اومدی چرا میخوای توی بانک کار کنی. دوتا ویژگیهای شخصیتیتو که به بانک ربط داره بگو.آیا متصدی باید انعطاف داشته باشه یا نه. قصد ادامه تحصیل داری یا نه. البته یه سری از این سوالارو از من پرسید. بهتون پیشنهاد میدم برین صندلی جلو بشینین تا بتونین سوالاتی که روانشناس از بقیه میپرسه رو بشنوین. بعدشم میرن واسه یه مصاحبه دیگه که اول پرونده تون رو میخونن بعد وارد اتاق میشین. سعی کنید خیلی خوش برخورد باشین بیشتر دوباره همون سوالا رو میپرسن و بعدش میتونین برین خونه.
موفق باشید.
نویسنده: رها (مشاهده تجربه)
کاربری : رها ارسال : ۹۳/۰۸/۲۷ ساعت ارسال : ۲۰:۵۷ کد دیدگاه : ۱۹۰۲۹۱
سلام دوستان..
من هم امروز بالاخره رفتم برای مصاحبه و اومدم تا براتون از جزئیات بگم..
اول اینکه همونطور که میدونید باید از خروجی خیابان دکتر مفتح (شمال) خارج بشید و بعد همون دست راستتون رو میرید تا بعد از ۳ تا کوچه به بهارمستیان برسید و وسطای کوچه دست چپتون تابلوی بزرگش رو میبینید بعد هم که وارد شدید همون پله هارو میرید پایین و الباقی ماجرا..
فقط توصیه میکنم که صبر و حوصله زیادی داشته باشید چون بنا به سرعت عمل پرسنل ممکنه مدت زیادی رو به انتظار بگذرونید. پس با آرامش همه مراحلو پشت سر بگذارید..
ثانیا از اون خوش اخلاقی و مهربونی و شوخ طبعی مصاحبه کننده ها که همه می گفتن اصلا خبری نبود. توی اتاقی که من رفتم سه تا مصاحبه کننده بودن که یکی موهای کاملا سفیدی داشت و خیلی جدی سوال میکرد و بعش سرش رو مینداخت پایین و وقتی حرف میزدی نگاهت نمی کرد فقط مینوشت. یکی دیگه هم که ابروهای پرپشتی داشت به نسبت بقیه یکم بهتر بود و با پرسنل اجرایی که خیلی شوخی میکرد ولی تو اتاق مصاحبه فقط سرش توی گوشیش بود و آخر سر چندتا سوال میپرسید منتها حسنش این بود که لبخندم داشت گاهی. اما بگم از نفر وسط که تمام مدت به دقت نگاه می کرد و گوش میداد. ایشون کاملا تهاجمی باهام حرف زد و توی نتایج تستم و پرونده م دنبال نقطه ضعف گشته بود تا با همون بهم گیر بده. حتی مستقیما بهم گفت بنابه تجربه ای که من دارم و الان میبینمت تو اصلا به درد این کار نمیخوری! خلاصه تو همه حرفاش سعی داشت شخصیتم رو تحقیرم کنه و زیر سوال ببره تا عکس العملم رو ببینه. خب منم با لبخند و آرامش سعی کردم جوابش رو بدم ولی نگران نبودم. آدمی که بخواد ردت کنه اینجوری تو چشمات نگاه نمیکنه بگه تو مناسب من نیستی اونم طوری که بهت فرصت بده در مقابل پاسخش رو بدی! همین آقا بروشور و بازاریابی رو هم مطرح کرد… همینطور بی ربط بودن رشته م منتها با لحنی که تحریک بشی و خلاصه هر جور که فکرش رو بکنید میشه یه آدم رو به چالش کشید این آقا فرو گذار نکرد و دروغ چرا خیلی ناراحت شدم ولی اونجا هیچ چیز بروز ندادم.
اینا رو نگفتم که استرستون رو زیاد کنم فقط خواستم بگم آمادگی هر چیزی رو داشته باشید و تنها چیزی که میتونه بهتون کمک کنه آرامش و اعتمادبنفسیه که دارید به علاوه علم به اینکه برای چی این کار رو میکنند.
در نهایت بچه ها من همه چیز رو از تست تا مصاحبه رو با صداقت جواب دادم (ایده آل نزدم) و حتی اگر حرفای اون آقا نظر واقعی و نهاییش هم باشه برام مهم نیست. من به خودم، رشته م، شخصیتم، تربیت خانوادگی و خلاصه هر اونچه که هستم افتخار میکنم و هرگز حاضر نیستم به خاطر فقط یه شغل و تستی که هیچ چیز از ابعاد پیچیده شخصیت یک آدم رو مشخص نمی کنه خودم رو زیر سؤال ببرم..
راستی آقایون اگر ۰.۵ هم درصد در پوشیدن کت و شلوار شک دارید، شکتون رو دور بریزید و حتما این کار رو بکنید. ایشالا میرید میبینید چرا اینو میگم. خانوم چادری هم من ندیدم راستش ولی همه تیپ ها ساده بود کاملا. دوستانی که از شهرهای دیگه میرن هم خوب استراحت کنن و خلاصه یه جوری برنامه بریزن که اون ۲-۳ ساعت رو با حوصله و سر حال باشن.
امیدوارم همه دوستان موفق باشن و اگر به صلاحشون هست این شغل رو به دست بیارن.
نویسنده: نسیم (مشاهده تجربه)
کاربری : نسیم ارسال : ۹۳/۰۸/۲۶ ساعت ارسال : ۱۹:۴۴ کد دیدگاه : ۱۸۸۶۴۸
سلام، من امروز رفتم مصاحبه همه چیز مثل تعاریف دوستای دیگه بود ، دوست داشتم من هم حرف بقیه رو تایید کنم و اینکه واقعا به نظر من مصاحبه کننده هاش کاملا غیر حرفه ای هستن و این طور که سوال می پرسن به نظر میاد مهم ترین چیز در جذب متصدی خانم براشون ، چهره ، پوشش و تناسب اندام و سولات غیر معقول در مورد کار با کامپیوتر می پرسن ، من مدرک زبان دادم و گفتم سابقه تدریس دارم اما نمی دونم واقعا چقدر براشون مهمه ،از من که نخواستن انگلیسی صحبت کنم من به نظر خودم عالی بودم ، برام واقعا مهم نیست که قبول بشم . من به بقیه دوستان توصیه می کنم . جریان مصاحبه رو به نحوی به سمت خودشون بکشونن ، چون سوالات رو از حرفای خود شما می سازن.
راستی چیزی که قبل از ورود در سالن مصاحبه از اتاق مصاحبه کننده ها به گوشم رسید ، این بود که سعی می کنن افرادی که رشته ی غیر مرتبط هستند رو به چالش بکشن ، یعنی در مورد یه فردی تو روز قبل همین کار رو کرده بودند.و مصاحبه ی این افراد طولانی تر از بقیه است.
اگر رشته تون غیر بانکی لطفا نگید از بچگی دوست داشتم تو بانک کار کنم ، مسخره تون میکنن، خود دانید .
نویسنده: مهیار (مشاهده تجربه)
کاربری : مهیار ارسال : ۹۳/۰۸/۲۶ ساعت ارسال : ۱۷:۴۶ کد دیدگاه : ۱۸۸۵۷۳
سلام
احساس دین میکنم به همه ی کسایی که قبل از ما تجربیاتشون رو اینجا نوشتن.واسه همین چند تا نکته علاوه بر چیزهاییکه بقیه دوستان گفتن اضافه میکنم شاید بدرد یک نفر بخوره
۱)بگید سابقه کار دارید ولی براتون بیمه پرداخت نشده چون سابقه کار براشون مهمه.
۲)متاهل بودن براشون اهمیت داره،ا/ر هم مجردید بگید دارید ازدواج میکنین
۳)میزان تطابق شما با محیط بانک براشون خیلی مهمه.یعنی چقدر انعطاف دارید؟یا چقدرمطیع هستید؟
۴)سوال مهمی که از من پرسید این بود که بعنوان متصدی چه ویژگیهایی باید برای جلب مشتری داشته باشید؟
۵)حتما بگید ورزشکار حرفه ای هستید یا بودید
۶)سابقه تدریس براشون مهم بود.حتی در حد حل تمرین!
امیدوارم براتون مفید باشه.براتون آرزوی موفقیت می کنم.برای منم دعا کنید.ممنون از مدیران سایت و همه ی بچه های گل
نویسنده: astara (مشاهده تجربه)
کاربری : astara ارسال : ۹۳/۰۸/۲۵ ساعت ارسال : ۱۶:۳۵ کد دیدگاه : ۱۸۷۷۸۲
سلام. من دیروز مصاحبه داشتم. ساعت ۳ تا ۵ از آبادان، آستارا و آمل بودیم.برای من به عنوان اولین تجربه مصاحبه واقعا عاالی بود.همه افراد حتی خانومی که پرونده تشکیل میداد تا مصاحبه کننده ها همه فوق العاده خوش برخورد و مهربون بودن.روانشناس هم بر اساس نتیجه تست چند تا سوال میپرسید فقط توصیه من بهتون اینه که رو سوالا خیلی دقت کنید که خود واقعیتون باشید چون شنیدم به چند نفری گفت که این تست دروغ سنج داره و شما متناقض جواب دادین و یه کم سوال پیچشون کرد. سوالایی که میپرسید اینا بودن: کی رسیدی تهران؟ با کی اومدی؟ چرا بانک؟ دو تا ویژگی خودتو بگو که به بانک بخوره.یه ویژگی منفی خودتو بگو که به کارت لطمه میزنه؟ آخرین باری که مسئولیت قبول کردی کی بود؟متصدی باید انعطاف پذیر باشه؟تاچه حد؟ یعنی اگه کار غیرر قانونی بخواد انجام میدی؟ و از این نوع سوالات… طبقه چهارم هم سه تا آقا بودن که باهام مصاحبه کردن خیلی خیلی مهربونتر از اون چیزی که فکرشو میکردم حتی وقتی دیدن اول کمی استرس دارم با شوخی و مهربونی باعث شدن که استرسم کلا فراموش شه . در کل جو خیلی دوستانه ای داشت.از خودم و خانوادم پرسیدن، سابقه کاری (هر نوع سابقه ای)، ورزش و مدال یا مقام آوردن، حقوق شغل قبلیم، چرا بانک رو انتخاب کردم،متصدی امور بانکی یعنی چی؟ میزان تسلط بر زبان انگلیسی و کامپیوتر… و درنهایت هم گفتن باید بازاریاب بشی مشکلی نداری با این قضیه؟ فقط و فقط باید سعی کنید خونسرد باشید و اصلا عصبی نشیدچون به دقت زیر نظرتون میگیرن. همین،با انرژی، لبخند و اعتماد به نفس برید برای مصاحبه و ببینید چقد خوب وراحت همه چی پیش میره. به امید موفقیت
نویسنده: سارا (مشاهده تجربه)
کاربری : سارا ارسال : ۹۳/۰۸/۲۴ ساعت ارسال : ۲۳:۵۶ کد دیدگاه : ۱۸۷۳۶۴
سلام بچه ها . دیگه فک نکم مثه اوایل استرس داشته باشین. ولی وظیفه خودم دونستم که بعد مصاحبه بیام اینجا و بگم چی شد. من امروز شنبه ۲۴ ابان ساعت ۳ الی ۵ مصاحبه داشتم. مرحله اول تشکیل پرونده بود که بعدش همون طور که بچه های دیگه گفتن پشت سیستم کامپیوتر به ۹۰ تا سوال روانشناسی جواب میدیم که سوالا خ ساده هستن و باید صادقانه پاسخ بدین بعدش منتظر میمونید واسه اینکه نوبتتون بشه تا صداتون کنن و در این مرحله تو همون سالن که تست روانشناسی داده بودین با یه روانشناس صحبت می کنیم. چند تا سوال میپرسن و اکثرن از همه میپرسن چرا بانک؟ در اینجا حتما فردی باشید با اعتماد به نفس بالا.چون اعتماد به نفس داشتن خیلی مهمتر از درست و دقیق جواب دادن هست.شاید این مرحله ۵ دیقه بیشتر طول نکشه. مرحله بعدی که اصلی ترین مرحله هستش شمارو میبرن طبقه چهارم تا مصاحبه حضوری و اصلی صورت بگیره. تا اینجا من اصلا استرس نداشتم اما بعدش یکم استرس گرفتم. ولی مجری های کار از بس خوشرو بودنو مهربون استرسم از بین رفت البته جز یکیشون که یکم عنق بود!!! وارد اتاق مصاحبه که شدم سه تا آقا بودن که با یه احوالپرسیه گرم ازم پذیرایی کردن:) اولین سوالشون این بود که از خودت و خانوادت به طور مختصر بگو. بعده اینکه گفتم سوالای اصلیشون شروع شد تازه!!!!!!!!!! هر کی میرفت داخل نهایتش ۵ دیقه طول میکشید مصاحبه اش ولی چشتون روز بد نبینه یه ربع تمام ازم سوال پرسیدن!! تقریبا همرو جواب دادم . در مورد رشته ام پرسیدن که چرا ریاضی خوندم . بعدش گفتن برا چی میخوای متصدی بانک شی. گفتن تو ارشد خوندی چرا میخای متصدی بشی. گفتن بازاریابی رو توضیح بده و تو بانک چه استفاده هایی داره. محل زندگیمو دقیق پرسیدن حتی فاصله شو از شهرستان های اطراف شهرستانی که من اونجا زندگی میکنم رو هم پرسیدن. راجع به زبان مادریم هم پرسیدن!!! و تاریخچه شو ازم خواستن!!! گواهه icdl رایانه براشون خیلی مهمه که داشته باشی ولی من نداشتم:( در صورتیکه در همون حد و بیشتر بلدم اما گواهی مهمتره. راجع به فرمول نویسی تو اکسل ازم پرسیدن. مکالمه زبان پرسیدن!! گفتن اگه الان ازت به انگلیسی مصاحبه کنیم در چه حد میتونی جواب بدی؟!!!! بلاخره کلی سین جینم کردن بچه ها. ولی من تا آخر قوی و با اعتماد به نفس موندم!!! آخرش معلوم میشه که راضین ازت یا نه.. وقتی ولم کردن و سوالاشون تموم شد یکی از اونایی که مصاحبه میکرد با خنده به پام بلند شدو گفت خوب بودی تبریک میگم:))) یعنی تمام خستگیای اون همه سین جین کردنا در رفت:) نگران ناشید بچه در کل خیلی ساده تر تز اون چیزیه که فکرشو میکردن. یعنی همه میگفتن سادس.هرچند از من زیاد سوال پرسیدن ولی خدارو شکر آخرش خوب بود:)… ادمین جان و اوستای عزیز ازتون مچکرم که تو این مدت خیلی راهنمایی کردین و جزوه هارو واسمون گذاشتین..
نویسنده: تهران (مشاهده تجربه)
تهران پاسخ در تاریخ آبان ۲۲ام, ۱۳۹۳ ۱۲:۲۱ .ب.ظ:
گفتم سوالات از نوع روانشناسانه بود و تخصصی نبود ساده بود و شاید ۱۰دقیقه هم نشد
۱-از خودت و خانوادت بگو
۲-چرا میخای بیای بانک
۳-میدونی متصدی امور بانکی یعنی چی
۴- اگه کلید گاوصندوق بانک دستت باشه و گمش کنی چیکار میکنی
۵-اگه توی یه جمع کوهنوردی وارد بشی و بهت زور بگن، بگن باید نفر آخر باشی و دوتا کوله اضافی هم حمل کنی چیکار میکن
۶-سیاست بانک ما جذب مشتری های ناراضی بانکهای دیگه است، بنابراین ما ممکنه به تو بروشور و … بدیم و تو را بفرستیم واسه بازاریابی توی شرکتها، مغزه ها… و تو باید خدمات مارو بگی و اونا رو جذب کنی. آیا مشکلی با این موضوع داری؟
۷-اگه رشته تحصیلیتون نمیخوره به بانک میپرسند چون کار تو متصدی امور بانکیه بعدا دیگه نمیتونی توی رشته خودت ارشد و دکتری بگیری جون بدرد بانک نمیخوره حالا با این وجود آیا تو بعدا امکان داره دل زده بشی و از این کار خوشت نیاد و استعفا بدی؟
همین ۷ تا بود بود واسه من
نویسنده: تهران (مشاهده تجربه)
تهران میگوید: تاریخ ارسال دیدگاه: ۱۳۹۳/۰۸/۲۱ کد دیدگاه : ۱۸۵۳۲۱ زمان ارسال دیدگاه : ۷:۲۰ .ب.ظ
امروز رفتیم واسه مصاحبه
اولش میروید طبقه زیرزمین براتون پرونده تشکیل میدن یه فرم مشخصات عمومی را مینویسید و وقتی پر کردید با مدارک تحویل میدید و اون دوتا خانمی که پرونده تشکیل میدن واسه افراد، اصل با کپی مدارک را مطابقت میدن
اینجا هرچی زودتر پرونده تشکیل بدین مراحل بعدی زودتر نوبت شما میشه و کاراتون زودتر تموم میشه پس سریع فرم تون را پر کنید و تحویل بدید
ضمنا مشکلی که خیلیا داشتن این بود که درسشون تازه تموم شده بود و مدرکشون حاضر نبود که اگه ریز نمرات از دانشگاه داشته باشید که معدل کل تون توش باشه یا نامه ای داشته باشید از دانشگاه نوشته باشند که شما فارغ التحصیلید قبول میکنن در غیر اینصورت پرونده تشکیل نمیدن و میگن چجوری ما بدونیم شما مدرک دارید یا معدلتون چنده
برای اطلاعات بیشتر با اون شماره که توی سایتشون بود، جلوی قسمتی که آدرس محل مصاحبه هست تماس بگیرید و راه حل مشکلتون را جویا بشید
بعدش صدا میزنند میرین پشت کامپیوترو آزمون روانشناسی که ۹۰ تا سوال جواب میدین خیلی آسونه فقط باید حواستون باشه چون تناقضها معلوم میشه
بعدش همونجا میرین پیش روانشاس دو تا سوال میپرسه ۱-چرا بانکو انتخاب کردی ۲-دوتا صفت خودت که بدرد بانک بخوره بگو
بعدش میرین طبقه بالا (طبقه چهارم) واسه تسریع دو تا اتاقه توی هرکدوم سه تا مصاحبه گر هست یعنی همزمان دو نفر مصاحبه میشوند و سوالاتی که میپرسن اصلا تخصصی نیست
از کسایی که رشته شون به بانک نمیخوره میپرسن چرا اومدی بانک یا میپرسن اگه کلید گاوصندوق بانک دستت باشه و گمش کنی چیکار میکنی و از این نوع سوالات و ۱۰دقیقه هم طول نمیکشه
ضمنا اصلا سوالات عقیدتی هم نپرسیدن. اصلا احتیاجی نیست هیچ جزوه ای بخونید واسه مصاحبه چون هیچ چیز اختصاصی نپرسیدن
نویسنده: nilo0o0 (مشاهده تجربه)
nilo0o0 میگوید: تاریخ ارسال دیدگاه: ۱۳۹۳/۰۸/۲۰ کد دیدگاه : ۱۸۴۲۹۰ زمان ارسال دیدگاه : ۹:۱۰ .ق.ظ
سلام دوستان. من دیروز ساعت ۳-۱ مصاحبه داشتم. از ساعت ۱۲:۵۰ که در محل حاضر بودم ساعت ۱۷:۱۰ کارم تموم شد. پپس بدونید که خیلی باید منتظر باشید.
اولش که میرید یه فرم میدن بهتون که اطلاعات معمولی ازتون میپرسه چیز خاصی نیست بعد به نوبت زمان تحویل فرم مدارک رو هم ازتون میگیرن به ترتیب اول عکس، بعد کپی و اصل مدارک شناسایی و بعد اصل و کپی مدارک تحصیلی، حتما اصل مدارک همراهتون باشه چون اگر نباشه روی پرونده نقص میخوره.
بعد از تحویل مدارک باید کمی منتظر بمونید که نوبت به تست روانشناسی برسه. ۴ تا کامپیوتر هست که هر نفر بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول میکشه آزمون بده بعد نتیجه این تست میره توی پروندتون.یه چیزی بهتون بگم اونی که هستید رو توی آزمون جواب بدید چون بعضی سوالات رو با جملات دیگری ولی با همون مفهوم میپرسن و باسد واقعیت رو زده باشید
دوباره منتظر میشینید تا نوبت به مصاحبه با روانشناس برسه. اونجا از من که سوال خاصی نپرسید فقط پرسید به عنوان یک متصدی اگر مشتری ازت هر کاری بخواد براش انجام میدی یا نه، همین. ولی با بعضی از بچه ها خیلی صحبت میکرد و زمان بیشتری میبرد. ولی برای من کلا شاید ۱ دقیقه هم نشد. نمیدونم چرا؟؟؟؟؟
بعدش دیگه خیلی صبر کردم. خیلی زیاد. تا اینکه با ۴تا از بچه های دیگه که اونها هم منتظر بودن صدا کردن رفتیم بالا برای مصاحبه اصلی.
دو تا اتاق بود و توی هر اتاق ۳ نفر برای مصاحبه حضور داشتند. سوال تخصصی از من پرسیده نشد همینطور سوال احکام ازم نپرسیدند. سوالات فقط این بود که ۱- کجا کار میکنی؟ چرا میخوای بیای بانک؟ ۲- اگر توی بانک بخواد یک زد و بند بشه که تو ازش اطلاع داشته باشی چکار میکنی؟ ۳- اگر خودت یک شرکت خدکاتی داشته باشی چطور برای خودت مشتری پیدا خواهی کرد و چطور خودت رو به دیگران نشان خواهی داد؟؟؟؟
اینم بگم که مصاحبه کننده ها خیلی خوش رو بودند و با همه خیلی خوب رفتار میکردند.
آدرس محل هم خیلی سرراسته. نگران نباشید. به خدا توکل کنید
راستی یادم رفت بگم توی مرحله اول اونجایی که باید مدارک رو تحویل بدیم ۲ تا خانم هستند که یکیشون یه مقدار به خاطر خستگی کار عصبانی میشه بعضی وقتا ولی خوب بود.
همگی موفق باشید
نویسنده: میم (مشاهده تجربه)
میم میگوید:تاریخ ارسال دیدگاه: ۱۳۹۳/۰۸/۱۹ کد دیدگاه : ۱۸۳۸۳۹ زمان ارسال دیدگاه : ۲:۴۹ .ب.ظ
سلام
من امروز مصاحبه داشتم. قول داده بودم بیام توضیح بدم
ساعت ۱۰ مصاحبه داشتم که ۹:۲۰ رسیدم. رفتم جایی که باید مدارک تحویل بدی. مدارک رو دادم و یه فرم پر کردم. من مدرک ارشدم دوماه دیگه حاضره و فقط ریز نمرات دادم که معدلم رو نشون می داد. خلاصه پرونده من اونجا تشکیل شد. بعد از تحویل مدارک نشستم برای آزمون روانشناسی. به نوبت پشت کامپیوتر می نشستیم و به ۹۰ تا سوال روانشناسی پاسخ می دادیم. سوالها خیلی روان و گویا هستن. بعد از اون نتیجه تست شما پرینت میشه و میره تو پرونده تون. بعد منتظر میشید تا با روان شناس صحبت کنید. برای بعضی ها خیلی طول میکشید و برای بعضی ها سریع تموم میشد. از من پرسید چرا این رشته رو خوندی؟ بعد پرسید چرا کار نکردی تو رشته ات که گفتم دارم کار میکنم. بعدش سوال کرد که دوتا ویژگی مثبتت رو بگو که به درد کار بانک بخوره. بعدشم تاییدم کرد.
دوباره منتظر نشستم تا صدام کردن. رفتم بالا و بعد کلی معطلی با سه نفر از ریش سفیدان بانک مصاحبه کردم. سوال مذهبی نپرسیدن اصلا. سوالات بستگی به پرونده هرکسی داره. گفتن چرا میخوای بیای بانک؟ بعدش گفتن overqualified هستی و توانت بیشتر از ایناس! من اول محل نذاشتم و گفتم دوست دارم متصدی بشم. ولی گفتن بیشتر فکر کن! بعدشم چون الان مشغول کار هستم یکی شون که یه آقای دکتری بود یه سوال تخصصی از کارم پرسید که براش توضیح دادم. همین و تموم شد!
سوال مربوط به بانکداری و مشتری مداری و … ازم نپرسید.
چند تا نکته: به خاطر معدل زیر ۱۵ رد میکردن ولی بعدش انگار بچه ها میرفتن بالا حرف میزدن و قبولشون می کردن. برای سن هم تا سال ۶۴ سخت نمیگیرن، خیالتون راحت باشه.
موفق باشید.

معرفی کتاب‌های مصاحبه

واحد آموزش ایران استخدام جهت کسب آمادگی شما کاربران عزیز در جلسات ارزیابی تکمیلی (مصاحبه) کتاب‌هایی جامع شامل تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی آماده نموده‌ است.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی

سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=227623
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k