• ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
  • 0k نظر «نمایش»

شرایط اختصاصی جذب هیات‌ علمی وزارت بهداشت اعلام شد

شرایط اختصاصی جذب هیات‌ علمی وزارت بهداشت اعلام شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

شرایط اختصاصی فراخوان‌های عمومی جذب هیات علمی وزارت بهداشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مرکز امور هیات‌ علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرایط اختصاصی برای جذب هیات علمی در فراخوان های وزارت بهداشت را اعلام کرد.

مرکز امور هیئت‌علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرایط اختصاصی شرکت کلیه متعهدان خدمت در فراخوان‌های عمومی جذب اعضای هیئت‌علمی (تبدیل وضعیت از تعهد به پیمانی) را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شرایط اعلام شده از سوی مرکز امور هیئت‌علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در 5 بند ارائه شده است. شرایط اعلام شده به شرح زیر است:

الف)‌ این افراد (متعهدین خدمت) می‌توانند بعد از گذشت یکسال پس از شروع خدمات قانونی و تعهدات در فراخوان همان موسسه محل تعهد شرکت‌کند. (تبصره ۱ ماده ۱۴)

ب) شرکت در فراخوان سایر موسسات صرفا با کسب موافقت موسسه مبدا میسر خواهد بود. (تبصره ۲ ماده ۱۴ آئین نامه اداری استخدامی)

ج) شرکت کلیه "مشمولین قانون نحوه تامین هیات علمی" با رعایت مفاد  تبصره ۱ و ۲ پس از اتمام دوره ضرورت میسر خواهد بود. (تبصره ۳ ماده ۱۴ آئین نامه اداری استخدامی)

د) دارندگان دانشنامه تخصصی (بورد) یا فوق تخصص که تعهدات خود را بعنوان کادر درمانی انجام می دهند، پس از انجام حداقل یکسال از خدمت می توانند به پیشنهاد موسسه و تائید کمیسیون مشترک معاونین آموزش و درمان وزارت بهداشت مبنی بر موافقت با انجام مابقی تعهدات بصورت هیات علمی در فراخون شرکت نمایند. تاکید می گردد: ‌کلیه ذینفعان می بایست در زمان شرکت در فراخوان موافقت کمیسیون مشترک را بعنوان مدارک الزامی بارگذاری کند. (تبصره ۴ ماده ۱۴ آئین نامه اداری استخدامی)

ه) دارندگان دانشنامه فوق تخصصی در طول مدت تعهد صرفا می توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد شرکت نمایند و تنها در صورتیکه حداکثر ۶ ماه به اتمام تعهدات این افراد باقی مانده باشد،‌ می توانند در فراخوان سایر دانشگاه ها شرکت کند. (تبصره ۵ ماده ۱۴ آئین نامه اداری استخدامی)

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2719498
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد