• ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

صدور مجوز جدید جذب ۵۷۳ نفر در گمرک

صدور مجوز جدید جذب ۵۷۳ نفر در گمرک

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آزمون استخدامی گمرک در ۵ مرداد برگزار خواهد شد

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری میزان، با پیگیری‌های ویژه رئیس کل گمرک ایران، مجوز جذب و بکارگیری ۵۷۳ نفر نیروی جدید‌الاستخدام برای گمرک ایران از محل آزمون استخدامی 5 مرداد صادر شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش گمرک ایران، با پیگیری‌های ویژه رئیس کل گمرک ایران، مجوز جذب و بکارگیری ۵۷۳ نفر نیروی جدید‌الاستخدام برای گمرک ایران از محل آزمون استخدامی که در تاریخ ۵ مرداد سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، از سوی سازمان اداری و استخدامی و با تامین اعتبار سازمان برنامه و بودجه کشور صادر گردید؛ بنابراین گزارش، این اقدام در راستای اجرای پایش گمرکات کشور و به منظور متناسب‌سازی تشکیلات، تقویت ساختار و توان سرمایه انسانی گمرک جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری ماموریت‌های محوله و تامین نیروی انسانی، جوان، تازه‌نفس و موثر در این سازمان و تسهیل در حوزه تجارت برای خدمت به مردم در چارچوب مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور صورت گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: جزئیات و شرایط مربوط به استخدام پیمانی ۵۷۳ نفر نیروی جدید در گمرک متعاقبا در تیرماه سال جاری طی دفترچه‌ای از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

دانلود اصل دفترچه سوالات آزمون‌های استخدامی فراگیر

سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

شایان ذکر است، پیگیری و جذب نیرو‌های جوان و تحصیل کرده پس از ۱۲ سال با اجرای پایش نیروی انسانی و جلسات متعدد توجیهی در سازمان اداری و استخدامی کشور در دستور کار گمرک قرار گرفت که  پذیرش ۲۸۳ نفر بر اساس آزمون خرداد ۱۴۰۲‌و ۶۰۰ نفر ایثارگر بر اساس آزمون سال ۱۴۰۲ بنیاد شهید انجام شد که این افراد در مرحله استقرار و شروع به کار در گمرک قرار دارند و اخذ مجوز استخدام ۵۷۳ نفر نیروی جدید نیز در این راستا است.

استخدام گمرک جمهوری اسلامی ایران

اخبار لحظه به لحظه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

منبع: خبرگزاری میزان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2871297
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد