• ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
  • 1k نظر «نمایش»

صدور مجوز جذب ۷ هزار معلم ابتدایی بصورت قرارداد کار معین

صدور مجوز جذب ۷ هزار معلم ابتدایی بصورت قرارداد کار معین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

برگزاری آزمون جذب 7 هزار معلم ابتدایی بصورت قرارداد کار معین

به گزارش ایران استخدام، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز گفت: بصورت فوری نیاز به جذب 7 هزار معلم ابتدایی در آموزش و پرورش وجود دارد که مجوز برای جذب این افراد صادر شده است.

علی بهادری جهرمی (سخنگوی دولت) گفت: آیین نامه رتبه بندی مطابق نص قانون رتبه بندی تدوین شده است. پیش از این هم هیات تطبیق درمورد آن اظهار نظر کرده است که نکات هیات تطبیق هم در آیین نامه مراعات شده است و در حال اجراست.

وی در خصوص تعداد نیروی انسانی افزود: ما یک بحث تقویت و تکمیل نیروی انسانی یا جایگزینی نیروی انسانی مورد نیاز در آموزش و پرورش داریم و یک تعدادی که بصورت فوری نیاز به جذب برای سال تحصیلی وجود دارد، به ویژه در حوزه مقطع ابتدایی.

وی با اظهار نظر نسبت به موضوع اخیر گفت: جلسات برگزار شده است عددی که در مجموعه اداری استخدامی مورد تایید نهایی قرار گرفته است برای اینکه مجوز جذب معلم بصورت قرارداد کار معین، البته بعد از طی برخی از مراحل آزمون ها و دوره های فشرده که با توافق سازمان اداری و استخدامی با آموزش و پرورش صورت گرفته است عددی قریب به 7 هزار نفر است که فکر میکنم عدد دقیق 6 هزار و 400 نفر می باشد.

مجوز صادر شده است برای کسانی که پیش از این به شیوه های مختلف و از راه های مختلف مانند: طرح شهید هادی و طرح های مختلف با آموزش و پرورش در حال همکاری بودند.

وی اظهار کرد: از بین این افراد آزمون هایی برگزار خواهد شد و طرح رتبه بندی برای آنان اجرا می شود.

همچنین برای افرادی که امکان کسب امتیاز لازم را داشته باشند دوره های فشرده ای برگزار می شود و بصورت کار معین جذب می شوند تا بعدا بتوانند فرآیند های جذب را مطابق قانون طی بکنند.

البته حوزه نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش نیازمند کار بلند مدت و برنامه ریزی جدی از مسیر دانشگاه هایی است که مقام معظم رهبری هم تاکید بر او داشتند.

مسیر مستمر، دائمی و بلند مدت همان مسیر جذب خواهد بود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2627410
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k