• ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

صدور نزدیک به ۱/۵ میلیون گواهینامه مهارت آموزی سربازی

صدور نزدیک به ۱/۵ میلیون گواهینامه مهارت آموزی سربازی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ضرورت اهمیت و توجه به مهارت آموزی کارکنان وظیفه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: نزدیک 1.5 میلیون گواهینامه مهارت آموزی برای سربازان صادر شده است.

مشاورعالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد که شمار گواهینامه‌های مهارتی صادر شده برای سربازان در آستانه عبور از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار گواهینامه است.

به گزارش ایسنا، سردار موسی کمالی درباره جزئیات ششمین جلسه شورایعالی سیاستگذاری مهارت آموزی، اظهارکرد: شورایعالی سیاستگذاری مهارت آموزی کارکنان وظیفه بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح است که با حضور فرماندهان نیروهای مسلح،  معاونت ستاد کل، ۹ وزارتخانه، پنج سازمان و نهادهای ذی‌ربط همچون کمیته امداد، جهاد دانشگاهی، جمعیت هلال احمر و... به ریاست رئیس ستادکل نیروهای مسلح برگزار می‌شود. ششمین جلسه این شورا نیز روزگذشته با حضور اعضا تشکیل و آخرین وضعیت مهارت آموزی کارکنان وظیفه به بحث و گفت‌وگو گذاشته شد.

کمالی با بیان اینکه گزارش شش ساله عملکرد قرارگاه مرکزی مهارت آموزی در این شورا توسط فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح مطرح شد گفت: مهارت آموزی سربازان وظیفه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این امر را باید تمامی دستگاه‌های متولی به نحو احسن در دستورکار خود قرار دهند و در همین راستا رئیس ستادکل نیروهای مسلح نیز در ششمین جلسه شورا بر اهمیت و ضرورت مهارت آموزی تاکیدکرد که دستگاه و سازمان‌های نیروهای مسلح اهتمام بیشتری برروی این امر داشته باشند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: در همین راستا باتوجه به اهمیت مهارت آموزی سربازان وظیفه، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مواردی را از جمله توجه و ارتقا کمیت و کیفیت مهارت آموزی تاکید کردند که باید استانداردها لحاظ شود و زیرساخت‌ها از جمله سامانه مهارت آموزی نیز به سرعت آماده‌سازی شود. بروزرسانی تفاهم‌نامه‌ها، در نظرگیری زمان و مکان مناسب برای آموزش‌ها، پیگیری نظارت میدانی از استان‌ها با حضور دستگاه‌های دولتی ،پیگیری اشتغال جوانان مهارت دیده و ... نیز از جمله مواردی بود که سردار باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح بر آن تاکید داشتند.

کمالی افزود: شمار گواهینامه‌های مهارتی سربازان وظیفه نیز از یک میلیون و ۴۵۰هزار نفر عبور کرده و در آستانه رسیدن به یک و نیم میلیون گواهی مهارتی است. از این تعداد ۷۶۳ هزار نفر گواهی تخصصی و ۶۲۴ هزار نفر نیز گواهی عمومی دریافت کردند. ۱۴ هزار و ۵۴ نفر استاد کار و ۱۴۰۰مربی تربیت و بکارگیری شدند و  ۱۸۰ سفر استانی و بالغ بر ۲۵۰۰نظارت نیز صورت گرفته است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اعلام کرد: با توجه به اوامر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا ،مطالبه مردم و جوانان سرباز، تاکید ریس ستادکل، مهارت آموزی سربازان  با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد و به دنبال روزی هستیم که تمامی جوانان با کسب مهارت تخصصی از خدمت ترخیص شوند و نگرانی نسبت به اشتغال بعد از خدمت نداشته باشند.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2795764
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد