• ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
  • 1k نظر «نمایش»

صدور کد استخدامی ۷۰ هزار معلم مهرآفرین در سال جاری

صدور کد استخدامی ۷۰ هزار معلم مهرآفرین در سال جاری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

کد استخدامی 70 هزار معلم مهرآفرین امسال صادر می شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، وزیر آموزش و پرورش گفت: کد استخدامی معلمان مهرآفرین که تعدادشان 70 هزار نفر است، امسال صادر خواهد شد.

به گزارش بازارکار از بازار،با توجه به اینکه روند بازنشستگی در آموزش و پرورش تسریع شده و از طرف دیگر میزان تعداد دانش آموزان با معلمان تطابق کافی را ندارد و از طرف دیگر همچنان چالش های بر سر اجرای سیاست های کلان در آموزش و پرورش وجود دارد و حتی وزیر جدید آموزش و پرورش در جلسه رای اعتماد خود نقدهایی نسبت به امتیازدهی به طرح رتبه بندی معلمان داشته، درباره این مسائل گفتگویی را با رضامراد صحرایی داشتیم.

وزیر آموزش و پرورش دراین‌باره گفت: من در جلسه رای اعتماد گفتم که مقاله نباید ملاک اصلی رتبه بندی معلمان باشد، الان هم معتقدم قانون رتبه بندی قانون خوبی است، اما آیین نامه اجرایی آن به اصلاحاتی نیاز دارد، زیرا درباره یک میلیون معلم تدوین شده و اجرای اخیر این قانون نشان داد که نقاط ضعفی دارد، هرچند نقاط قوتی هم دارد.

او با بیان اینکه اصلاحات رتبه بندی معلمان عمیق است و هم اکنون در دستور کار قرار دارد، افزود: تغییرات اعمالی روی قانون رتبه بندی معلمان برای معلمانی که یکسال سابقه کار دارند و مهر امسال باید رتبه بندی شود اجرایی می شود، اما برای سایر معلمان که رتبه گرفته اند تا رتبه بعدی که ۵ سال دیگر است تغییرات جدید اعمال نمی شود. به عبارت دیگر هر معلم ۵ سال یک‌بار رتبه بندی می شود البته در روستاها و مناطق محروم هر چهار سال یک‌بار رتبه بندی اجرایی خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا برای تامین اعتبار طرح رتبه بندی مشکلی نداریم؟ گفت: انشالله که مشکلی وجود نخواهد داشت زیرا این دولت برای معلمان هر هزینه ی انجام خواهد داد.
صحرایی درباره مهرآفرینان گفت: طبق قانون از ۸ آبان ۱۴۰۱ باید کد استخدامی برای مهرآفرینان صادر می شد که انجام نشده و امسال قرار شده برای آنها که تعدادشان ۷۰ هزار نفر است کد استخدامی صادر شود.
او درباره استخدام آموزش و پرورش از نیروهای حوزه، گفت: به کمک حوزه در تعلیم و تربیت نیاز داریم و هر چقدر آنها استقبال کنند ما هم استقبال می کنیم، زیرا بهترین یار ما در تعلیم و تربیت هستند ولی این‌گونه نیست که بیشتر استخدامی های آموزش و پرورش از حوزه باشد.

منبع: بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2747627
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k