• ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

صدور گواهینامه مهارت برای یک میلیون و ۴۵۰ هزار سرباز

صدور گواهینامه مهارت برای یک میلیون و ۴۵۰ هزار سرباز

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ارائه وام خود اشتغالی به 16 هزار و 400 نفر سرباز آموزش دیده

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از صدور گواهینامه مهارت برای بیش از یک میلیون و 450 هزار سرباز در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار " موسی کمالی " روز شنبه در نشست قرارگاه مهارت آموزی سربازان استان البرز با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ( ع) استان البرز و شماری از مسوولان این استان افزود: سالانه بیش از ۳۰۰ هزار جوان در قالب سربازی وارد نیروهای مسلح می شوند که برای آنان برنامه های تخصصی و عمومی مهارت پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: باید هر سرباز حداقل با یک مهارت تخصصی و پنج مهارت عمومی ترخیص شود و در تلاش هستیم آمارها دراین زمینه را به حداکثر برسانیم .

کمالی گفت : از مجموع یک میلیون و۴۵۰ هزار گواهی نامه مهارت صادر شده برای سربازان ۷۸۰هزار مورد آنها مهارت تخصصی است که جا دارد از همراهی فرماندهان و مسوولان در این زمینه قدردانی کنیم .

جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: یکی از عوامل موثر در کاهش بیکاری داشتن مهارت است که نیروهای مسلح با توجه به اینکه هرجایی که احساس نیاز و خطر کند پای کار است دراین زمینه نیز ورود کرده و به کمک دولت آمده اند.

کمالی گفت: امروز یکی از ماموریت های نیروهای مسلح آن است که همه فرماندهان موظف هستند تا مهارت آموزی را به نحو احسن انجام دهند و با توجه به ضرورت امر و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این زمینه به جد وارد عمل شده ایم .
وی یاد آورشد: ۲ نوع آموزش به سربازان داده می شود که شامل آموزش های عمومی و تخصصی است و از بین صدها آموزش پنج بسته آموزشی انتخاب شده که یکی از آنها آموزش کسب و کار می باشد .
جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: براین اساس اگر جوانی مهارت داشه باشد باید در زمینه آموزش های کسب و کار با مولفه های ورود به بازار و مشتری مداری آشنا شود.
وی، سواد رسانه ای و آشنایی با مباحث الکترونیکی را از دیگر مباحث مهم آموزشی در این زمینه یاد کرد و افزود: با توجه به نقش موثر مولفه های الکترونیکی در کسب و کار برای ممانعت از فریب جوانان این نوع آموزش ها نیز ضروری است .
جانشین قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: مهارت های زندگی و امداد ، نجات از دیگر موضوعات آموزشی مهم است که مورد تاکید قرار می گیرد.
کمالی یاد اورشد: با همکاری سازمان های دولتی و متولیان آموزشی از جمله وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات وفناوری تفاهم نامه ای در زمینه کمک به آموزش جوانان به امضا رسانده ایم.
وی بیان کرد: قرارگاه مهارت آموزی در تمام سازمان های نظامی شامل ارتش ، سپاه و فراجا تشکیل شده و در تمام استان ها این قرارگاه نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

ارایه وام خود اشتغالی به ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر در کشور
کمالی همچنین از ارایه وام خوداشتغالی به ۱۶ هزار و ۴۰۰ سرباز آموزش دیده و ترخیصی از خدمت در کشور خبرداد و افزود: درصدد هستیم این رقم را در سال جاری افزایش دهیم .
وی یاد آورشد: افرادی که قبل از خدمت سربازی دارای گواهینامه مهارتی باشند از مشوق های لازم مانند یک ماه کسر خدمت ، یک ماه مرخصی و حق تعیین سازمان محل خدمت برخوردار خواهند شد.

مشاهده صفحه جامع اخبار وام اشتغال و دریافت وام

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2840219
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد