• ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

صدور ۲۱۸ هزار مجوز مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۱

صدور ۲۱۸ هزار مجوز مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رشد 202 درصدی صدور مجوز مشاغل خانگی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور گفت: 218 هزار مجوز مشاغل خانگی در سال 1401 صادر شده است که با رشد 202 درصدی همراه بوده است.

به گزارش قدس آنلاین، «آزیتا همتیان» اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم، تسهیلگری و مانع زدایی در صدور مجوزهای کسب و کار از جمله مشاغل خانگی بود و در همین راستا از ۵۱۲ رشته مصوب شغل خانگی، مجوز ۹۵ درصد رشته های خانگی به صورت لحظه ای صادر می شود.

وی ادامه‌داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مشاغل خانگی یا درگاه ملی صدور مجوزها، به صورت لحظه ای مجوز مورد نیاز خود را برای فعالیت در حوزه مشاغل خانگی دریافت کنند.

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور با اشاره به جذب ۹۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۱ گفت: مبلغ سه هزار میلیارد تومان اعتبار توسط بانک مرکزی بابت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی تخصیص داده شد که مبلغ قابل توجهی از این رقم جذب شد.

وی عنوان کرد: برای امسال نیز مبلغ چهار هزار میلیارد تومان در نظر گرفته است که رشد ۳۳ درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۰ نشان می دهد.

به گفته همتیان، پارسال ۱۰۳ هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی مشغول به کار شدند که این آمار نسبت به سال ۱۴۰۰، ۲۰۶ درصد رشد داشته است.

وی از تشکیل ۷۰۰ شبکه و زنجیره تامین خبر داد و گفت: در همین راستا بیش از ۵۰۰ بازارچه مشاغل خانگی در استان‌ها و شهرستان‌ها دایر شده است تا صاحبان مشاغل خانگی بتوانند کالاهای خود را عرضه کنند.

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور خاطرنشان‌کرد: ۱۴ تعاونی تامین نیاز مشاغل خانگی نیز برای نخستین بار تشکیل شد که این امر نیز در توسعه کسب و کارها و کالاهای مشاغل خانگی نقش مهمی دارد.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار مشاغل خانگی

منبع: خبرگزاری قدس آنلاین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2754216
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد