• ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

ضرورت مهارت آموزی تمام مشمولان سربازی کشور

ضرورت مهارت آموزی تمام مشمولان سربازی کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دریافت گواهینامه مهارت آموزی 570 هزار نفر سرباز

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: گذراندن دوره های مهارت آموزی برای تمام سربازان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار موسی کمالی بعدازظهر دوشنبه در جلسه نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح، اظهارکرد: مهارت آموزی و کسب تخصص، نیاز همه جوانان و سربازان کشور است لذا همه دستگاه‌های متولی و رسانه‌ها باید در این راستا با برنامه ریزی هدفمند پای کار باشند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه موضوع اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی کشور است، گفت: نیروهای مسلح علاوه بر وظایف ذاتی خود در این حوزه نیز ورود کرده اند تا کمک حال نسل جوان و آینده ساز این سرزمین باشند.

کمالی تصریح کرد: افزایش نشاط و جذابیت دوران خدمت و توانمند سازی سربازان در دستور کار نیروهای مسلح بوده و به دنبال آن هستیم که سربازان پس از پایان خدمت مهارت لازم برای ورود به بازار کار را داشته باشند.

کمالی ادامه داد: برای این منظور آموزش‌های عمومی و تخصصی برای سربازان پیش بینی کرده و بنا داریم که هیچ سربازی دغدغه اشتغال در پایان خدمت را نداشته و بدون مهارت از پادگان خارج نشود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در سال جاری شعار هر سرباز یک مهارت تخصصی و پنج مهارت عمومی را با جدیت دنبال می‌کنیم و در این راستا از دستگاه‌های مسئول هم انتظار تعامل و همکاری داریم.

وی ادامه داد: در راستای مهارت‌آموزی سربازان وظیفه، در مدت پنج سال گذشته یک میلیون و ۷۴۸ هزار نفر از سربازان وظیفه در کلاس‌های آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

کمالی گفت: از مجموع افراد شرکت کننده در این دوره‌ها طی پنج سال گذشته، ۶۸۵ هزار نفر دوره‌های مهارتی پنجگانه آموزش عمومی را فرا گرفته و یک میلیون و ۶۳ هزار نفر نیز آموزش‌های تخصصی را سپری کردند.

وی بیان کرد: در مجموع این دوره‌ها ۶۷۷ هزار نفر قبول شدند که ۵۷۰ هزار نفر تاکنون موفق به دریافت گواهینامه مهارت شده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2736790
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد