• ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

طرح استخدام رسمی دهیاران در دستور کار مجلس

طرح استخدام رسمی دهیاران در دستور کار مجلس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دهیاران استخدام رسمی می شوند!

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: طرح استخدام رسمی دهیاران در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال علیپور شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به وضعیت مساعد بودجه کشور در ۱۴۰۳، طرح ساماندهی و جذب دهیاران مازندران را در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مطرح و پیگیری خواهم کرد.

علیپور خنکداری با بیان اینکه دهیاران از قشر بی پناه هستند که امنیت شغلی آنها تضمین شده نیست، اظهار کرد: دهیاران به عنوان نیروهای وزارت کشور هستند اما به دلیل اینکه رسمی و استخدام نیستند، آینده شغلی آنها در خطر است.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی شهرداری‌ ها

سفارش پستی کتاب‌های آمادگی برای آزمون‌های استخدامی

وی با اشاره به اینکه نا امن بودن شرایط شغلی دهیاران موجب شد تا بسیاری از این افراد زحمتکش از آینده کاری خود نا امید باشند، افزود: در نظام مسائل محلی نیاز است تا مدیران روستاها همانند مدیران شهری شرایط شغلی تضمین شده داشته باشند.

نماینده مردم حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی از تنظیم طرح ساماندهی و جذب دهیاران مازندران خبر داد و یادآورشد: باتوجه به شرایط مناسب بودجه ۱۴۰۳ طرح استخدام دهیاران را در کمیسیون عمران مجلس آغاز کردم تا پس از بررسی نهایی به عنوان قانون به دولت ابلاغ بشود.

کمال علیپور با بیان اینکه این طرح را برای شتاب دادن به توسعه روستاها پیگیری خواهم کرد، تصریح کرد: با توجه به اینکه روستاهای مازندران خدمات بیشتری در قیاس با دیگر استان‌ها ارائه می‌کنند، بر اساس برنامه در فاز نخست دهیاران مازندران جذب و به عنوان کارمند رسمی وزارت کشور خواهند شد و اگر شرایط مهیا باشد، طرح جامع کشوری نیز در همان فاز نخست قابلیت اجرایی دارد.

وی جذب دهیاران را شامل تمام وقت و حتی پاره وقت دانست و خاطرنشان کرد: ساماندهی و جذب دهیاران نیازمند هم فکری قوه عاقله است و در این طرح از ظرفیت فکری دهیاران نیز استفاده خواهیم کرد تا طرح به صورت جامع از کمیسیون عمران در صحن مطرح و به عنوان قانون مدون به دولت ابلاغ بشود.

مشاهده صفحه جامع استخدام دهیاری های کشور

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2850935
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد