• ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

طرح کسری خدمت نجات‌ گران هلال‌ احمر به مجلس ارائه شد

طرح کسری خدمت نجات‌ گران هلال‌ احمر به مجلس ارائه شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

احتمال کسری خدمت یک یا دو ماه نجات گران هلال احمر

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: طرح کسری خدمت نجات گران هلال‌ احمر به مجلس شورای اسلامی ارائه شده و در انتظار حمایت است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هلال‌احمر طرح کسری خدمت سربازی نجات‌گران فعال پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است.

حکمت‌اله هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هلال‌احمر طرح کسری خدمت سربازی نجات‌گران فعال پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرده است، اظهار کرد: براساس این طرح به ازای هر سال فعالیت نجات‌گران یک تا ۲ ماه از خدمت سربازی آنها کسر می‌شود.

وی با توضیح این که با تصویب این طرح بسیاری از نجات‌گران جوان هلال‌احمر با انگیزه مضاعفی به هموطنان خدمات خواهند داد، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار نجاتگر در این استان بر اساس ثبت در سامانه با هلال‌احمر همکاری دارند.

هاشمی به ماده ۲۳ اساس‌نامه جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد و ادامه داد: تقاضا  داریم این ماده اصلاح شود؛ چراکه براساس آن دریافت حقوق به تبعیت از قانون استخدام کشوری است که دریافتی‌ها بسیار پایین است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با توضیح این که انتظار می‌رود حقوق کارکنان هلال‌احمر بر اساس قانون خاص تعیین شود که با تحقق این مهم جهشی در دستمزد و معیشت پرسنل ایجاد خواهد شد، گفت: انتظار حمایت از فعالیت‌های امدادگران و داوطلبان هلال‌احمر در سطح استان داریم زیرا این نیروها بی‌منت و شبانه‌روزی برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2803890
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد