• ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
  • 1k نظر «نمایش»

فراخوان جذب معلم رسمی و پیمانی در مدارس استثنایی کردستان

فراخوان جذب معلم رسمی و پیمانی در مدارس استثنایی کردستان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

فراخوان جذب نیرو در مدارس استثنایی کردستان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری برنا، رئیس آموزش وپرورش استنایی کردستان از فراخوان جذب معلم رسمی و پیمانی در مدارس استثنایی کردستان خبر داد.

طالب محمدی رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این فراخوان اولویت جذب با آموزگاران شاغل در دوره های ابتدایی، پیش دبستانی وهنرآموزان هنرستان ها است.

محمدی گفت: آموزش وپرورش استثنایی استان از بین معلمان رسمی وپیمانی علاقمند به فعالیت در مدارس با نیازهای ویژه با اولویت قرار دادن سوابق کاری و مصاحبه پذیرش می کند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان افزود: آموزش وپرورش استثنایی در عین حال که تخصصی ترین بخش آموزش وپرورش است از مستحق ترین مخاطب و جامعه هدف که دانش آموزان استثنایی می باشند برخوردار است.

وی عنوان کرد: متقاضیان می توانند نسبت به تکمیل فرم فراخوان تا تاریخ 30 بهمن ماه جاری از طریق لینک مندرج در آگهی اقدام نمایند.

محمدی ادامه داد: حرفه ای ترین عنصر آموزش وپرورش معلم است که باید سه ویژگی دانش لازم، تجربه کافی و روش مناسب را در برخورد، تأمین و برآورده کردن نیازهای تربیتی وآموزشی ویژه دانش آموزان دارا باشد.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان افزود: تأمین نیروی متخصص در آموزش وپرورش استثنایی در مقایسه با آموزش وپرورش عادی دشوارتر است و اگر در حوزه تعلیم وتربیت به شرایط مطلوب برسیم در حوزه های دیگر هم قطعا به شرایط بهینه موضوع خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه معلمان به عنوان هدایت کننده ومؤثرترین عنصر در فرآیند آموزش وپرورش به شمار می‌آیند، تصریح کرد:موفقیت نظام آموزشی به تعامل دانش، مهارت وحساسیت معلم ازیک سو وتحقق انتظارات یادگیرندگان از سوی دیگر مرتبط است.

محمدی ادامه داد: هراندازه معلمانی فعال و پویا تر داشته باشیم به همان اندازه دستیابی به اهداف عالی آموزشی راحت تر خواهد بود، چراکه توسعه در جوامع مختلف به واسطه ی آموزش وپرورش ، تربیت نیروی انسانی ماهر  وتغییر در شیوه های تربیتی وآموزشی در آن جامعه شکل می گیرد.

جهت تکمیل فرم کلیک نمایید

منبع: خبرگزاری برنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2691977
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k