• ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۳

فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۳

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۳/۰۵/۲۹ الی ۱۴۰۳/۰۶/۱۷

ارائه کارت آزمون: -

برگزاری آزمون: -

آخرین وضعیت: در حال ثبت نام

فراخوان جذب هیات علمی تمام وقت در دانشگاه آزاد

 

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

فراخوان جذب هیات علمی

آگهی 29 مرداد 1403: فراخوان نوبت اول جذب هیات علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی سال 1403
متقاضیان و علاقمندان به ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی تمام وقت دانشگاه ازاد اسلامی در نوبت اول سال 1403 می توانند با مراجعه و بررسی رشته- محل های اعلامی در سامانه ساجد و انتخاب گزینه مورد نظر خود در بازه زمانی تعیین شده از 1403/05/29 لغایت 1403/06/17 نسبت به ثبت نام خود در این دوره از فراخوان اقدام نمایند.

شرایط عمومی
- مدرک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در فراخوان جذب در تمامی رشته های اعلام نیاز شده، دکتری تخصصی می باشد. تبصره1: ثبت نام متقاضیان دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته های هنری فاقد سرفصل مصوب دوره دکتری تخصصی بلامانع است. تبصره2: ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در رشته های پرستاری، مامایی، هماتولوژی و اتاق عمل، مشروط به نداشتن تعهد خدمت متقاضیان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلامانع می باشد. تبصره 3: در گروه علوم پزشکی علاوه بر مشمولین تبصره 2، متقاضیان سایر رشتهها صرفا از بین دارندگان مدرک دکتری تخصصی (آموزشی)، بورد تخصصی و فوق تخصصی پس از بررسی و تایید صلاحیت علمی و عمومی و طی نمودن فرآیند جذب انتخاب خواهند شد.
- شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر 30 سال و مدرک دکتری تخصصی حداکثر 45 سال می باشد. تبصره: برای متقاضیان زیر مجموعه گروه پزشکی، شرط سنی دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر 35 سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر 45 سال می باشد.
- رشته/ گرایش مقاطع تحصیلی متقاضیان در دو مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری (ترجیحاً کارشناسی و دکتری) همخوانی داشته باشد. تبصره: برابر مصوبه جلسه شصت و پنجم مورخ 1/9/89 هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، همگونی رشته / گرایش تخصصی کارشناسی و کارشناسی ارشد در گروه های پرستاری، معارف اسلامی و هنر ملاک عمل نخواهد بود.
- فارغ التحصیل دوره تمام وقت حضوری با حداقل معدل مورد تائید برای مقاطع کارشناسی 14، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای 16 و دکتری تخصصی 17 می باشد و یا مجموع معدل های سه مقطع حداقل 48 باشد. تبصره: دانش آموختگان دانشگاههای خارج از کشور، درصورت رتبه بندی در گروه الف (ممتاز) در سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجاز به ثبت نام در فراخوان خواهند بود.
- رشته و گرایش تحصیلی متقاضی با رشته مورد نیاز مندرج در سامانه جذب دانشگاه تطابق و همخوانی داشته باشد.
- متقاضیان گروه علوم پزشکی باید فاقد هرگونه تعهد به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جهت استفاده از مزایای آموزش رایگان، خدمات قانونی و مورد تعهد (طرح نیروی انسانی و ضریب (k باشند اینگونه متقاضیان در زمان ثبت نام ملزم به بارگذاری دانشنامه یا تاییدیه مدرک تحصیلی خود در سامانه جذب می باشند.
- ثبت نام در سامانه جذب هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نمی‌کند و جذب افراد واجد شرایط صرفاً پس از احراز صلاحیتهای علمی، عمومی و طی شدن فرایند جذب هیات علمی در هیات اجرایی جذب استان و طرح در هیات مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی امکانپذیر خواهد بود.
- مسئولیت صحت و کامل بودن اطلاعات وارد شده بر عهده متقاضی بوده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت یا نقص در اطلاعات ثبت شده، درخواست استخدام منتفی خواهد بود.
- متقاضیان مجاز به انتخاب یک استان بعنوان اولویت محل خدمت می باشند.
- جذب هیات علمی از جامعه هدف ایثارگران بر اساس بند "پ" ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه کشور صورت می گیرد و متقاضیان واجد شرایط هنگام ثبت نام در فراخوان ملزم به بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه در سامانه جذب می باشند.
- اولویت جذب متقاضیان پس از طی فرآیند احراز صلاحیتهای علمی و صلاحیت عمومی، در صورت داشتن شرایط مساوی، با دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.
- متقاضیانی که تمایل به انتخاب واحد بین الملل فرشتگان را دارند، لازم است با توجه به وضعیت خاص این واحد (فعالیت در حوزه ناشنوایان و کم شنوایان)، شروط الف: تسلط به زبان اشاره ب: آشنایی با فرهنگ ناشنوا را داشته باشته باشند.
نکات مهم
رﺷﺘﻪ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ در دو ﻣﻘﻄﻊ آﺧﺮ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﻫﻢﺧﻮاﻧﯽ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
رﺷﺘﻪ ﺗﺨﺼﺼﯽ و ﺷﺮاﯾﻂ ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ ﺑﺎ اﻋﻼم ﻧﯿﺎز درج ﺷﺪه در ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺟﺬب داﻧﺸﮕﺎه ﻫﻢﺧﻮان ﺑﺎﺷﻨﺪ.
ﺗﺒﺼﺮه :رﺷﺘﻪ و ﮔﺮاﯾﺶ ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن در دو ﻣﻘﻄﻊ آﺧﺮ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﻫﻢﺧﻮاﻧﯽ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ در ﺻﻮرﺗﯿﮑﻪ ﮔﺮاﯾﺶ ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ ﻣﺸﺨﺺ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺎرﮔﺮوه ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻋﻠﻤﯽ در ﻫﯿﺎت اﺟﺮاﯾﯽ ﺟﺬب اﺳﺘﺎن ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺮار ﺧﻮاﻫﺪ ﮔﺮﻓﺖ

ثبت نام

+ لیست رشته‌های مورد نیاز
+ لیست رشته‌های مورد نیاز (واحدهای خاص)
+ دانلود فایل راهنمای ثبت نام


تقویم آگهی:
شروع ثبت نام: از 29 مرداد 1403
مهلت ثبت نام: تا 17 شهریور 1403


ثبت نام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2888215
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد