• ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

فراخوان دیگر جذب هیات علمی وزارت بهداشت در اردیبهشت ماه

فراخوان دیگر جذب هیات علمی وزارت بهداشت در اردیبهشت ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

میزان مشارکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارتخانه‌های علوم و بهداشت

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس هیات عالی جذب اعضای هیأت علمی گفت: با برگزاری فراخوان دیگر جذب هیات علمی وزارت بهداشت در اردیبهشت ماه موافقت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیصد و سی و سومین جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی به ریاست دکتر محمدعلی کی نژاد با حضور اعضای هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

رئیس هیات عالی جذب اعضای هیأت علمی با عید نیمه شعبان را تبریک گفت و پیش از دستور، نتیجه تعدادی از پرونده‌های ماده ۱۵ را در صحن هیأت عالی جذب قرائت کرد.

سپس دکتر سعید چنگیزی آشتیانی رئیس مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از اجرای فراخوان بیستم جذب هیأت علمی این وزارتخانه ارائه و از شرکت ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در این فراخوان خبر داد.

وی با ارائه گزارشی از سامانه جذب وزارت بهداشت افزود: با ارتقای سامانه وزارت بهداشت در اموری مانند غربالگری الکترونیکی فرایند، اتصال سامانه به وب سرویس‌های ثبت احوال، ایثارگران، بنیاد نخبگان و … کاهش قابل ملاحظه‌ای را در پرونده‌های شکایتی شاهد هستیم.

چنگیزی آشتیانی از مشکل مجوز جذب هیأت علمی پژوهشی پژوهشگاه‌هایی که پست بلاتصدی در سازمان اداری و استخدامی دارند، خبر داد و گفت: وزارت بهداشت درخواست پادار و شناور کردن مجوزهای خالی از متقاضی جذب در فراخوان بهمن ۱۴۰۲ را داشته که باتوجه شرایط خاص موافقت به‌عمل آمد و مقرر شد وزارت بهداشت برای مناطق کمتر توسعه یافته در اردیبهشت ماه فراخوان دیگری بدهد.

در ادامه جلسه ترکیب اعضای حقیقی و حقوقی هیأت مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در صحن هیأت عالی جذب به تصویب رسید.

سپس دکتر خلج امیرحسینی رئیس مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری گزارشی از فراخوان بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور ۷ هزار و ۵۳۳ نفر خبر داد و گفت: اصلاحاتی در فرم توانایی علمی آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفته و مقرر شده نظرات اصلاحی و پیشنهادی تا هفته آینده برای بررسی و اعمال به صورت مکتوب ارسال شود.

در انتهای جلسه تعدادی از اعضای کارگروه صلاحیت عمومی و هیأت اجرایی دانشگاه‌های علوم پزشکی زابل، علوم پزشکی بیرجند، علوم پزشکی جهرم و علوم پزشکی شاهد همچنین دانشگاه‌های وزارت علوم تحقیقات و فناوری، گنبد کاووس، دانشگاه صنعت نفت، جاسب، شاهد، هرمزگان و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تأیید شد.

مشاهده صفحه جامع جذب هیات علمی

مشاهده صفحه جامع اخبار جذب هیات علمی در وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2842923
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد