• ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

فراهم سازی زمینه اشتغال سربازان با شرکت در دوره‌های مهارت آموزی

فراهم سازی زمینه اشتغال سربازان با شرکت در دوره‌های مهارت آموزی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعطای تسهیلات به سربازان بعد از دوره مهارت آموزی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: زمینه اشتغال سربازان با شرکت در دوره های مهارت آموزی فراهم می گردد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سردار محمدجواد زاده کمند در جلسه کارگروه مهارت‌آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح استان یزد اظهار داشت: قرارگاه مهارت آموزی با تدبیر مقام معظم رهبری ایجاد شده و تمامی فرماندهان نیرو‌های مسلح ظرفیت‌های خود را پای کار آورده‌اند تا این رسالت مهم به سرانجام برسد.

وی از دیگر اهداف طرح مهارت آموزی کارکنان وظیفه را کسب زمینه اشتغال پذیری آنها پس از خدمت مقدس سربازی بیان کرد و افزود: الحمدالله با اقدامات بسیار موثری که در نیرو‌های مسلح صورت گرفته و کمک و مشارکت بسیار خوب دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌های کشور، شاهد موفیقت‌های خوبی از زمان تشکیل قرارگاه تا امروز هستیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح افزود: در مدت ۴ سال و نیم فعالیت این قرارگاه بیش از یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در دوره‌های مهارتی شرکت کرده و حدود ۷۵۰ هزار نفر از این افراد مهارت‌های تخصصی و مابقی مهارت‌های عمومی را کسب کرده اند.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه ارتقای مهارت و توانمندسازی جوانان کشور در مدت سربازی یکی دیگر از اهداف این قرارگاه است، گفت: با تسهیلاتی که بعد از خدمت مقدس سربازی در اختیار این افراد قرار می‌گیرد آنها می‌توانند به اشتغال مناسبی نیز دست پیدا کنند.

زاده کمند با اشاره به بازدید از اقدامات انجام شده در استان یزد در زمینه مهارت آموزی کارکنان وظیفه تصریح کرد: مجموعه سازمان‌های نیرو‌های مسلح در استان یزد و دستگاه‌های اجرایی اقدامات موثری را در این زمینه انجام داده اند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص اختصاص تسهیلات به افرادی که مهارت لازم را کسب می‌کنند با برنامه ریزی‌های انجام شده برابر سقف اعتباری که برای استان یزد پیش بینی شده بود پرداخت تسهیلات را آغاز کرده است.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2844818
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد