۷ سال پیش

فعالیت ۱۲۸۰ نفر در طرح‌های اشتغال مددجویی در شازند
اطلاعات بیشتر

 

مدیر کمیته امداد شهرستان شازند گفت: یک هزار و 280 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد در قالب طرح اشتغال و خودکفایی در زمینه‌های مختلف مشغول کار و فعالیت هستند.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


ولی مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و 280 نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد در قالب طرح اشتغال و خودکفایی در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، صنعتی و صنفی فعالیت می‌کنند.
وی بهره‌مندی 128 مجری طرح اشتغال از مزایای بیمه تامین اجتماعی را از اقدامات انجام شده در راستای حمایت از مجریان طرح‌های اشتغال دانست.
مدیر کمیته امداد شهرستان شازند با بیان اینکه پرداخت تسهیلات به مددجویان از منابع امدادی و بانکی انجام شده است، گفت: در پنج ماهه امسال 27 طرح به مبلغ 3 میلیارد و 415 میلیون ریال اجرایی شده که از این تعداد 7 طرح از منابع امدادی با هزینه 815 میلیون ریال و 20 طرح از منابع بانکی با هزینه 2 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.
مشهدی تصریح کرد: از طرح‌های اجرا شده 6 طرح در قالب مشاغل خانگی و 21 طرح خودکفایی است.
وی از بهره‌مندی 182 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال از مزایای بیمه تامین اجتماعی خبر داد و بیان کرد: بیمه تامین اجتماعی مجریان طرح‌های اشتغال از طرح‌های کمیته امداد و با هدف حمایت همه جانبه از طرح­های خودکفایی اجرایی مددجویان و بیمه اجتماعی مشمولین طرح­های خودکفایی اجرایی می‌شود.
مدیر کمیته امداد شهرستان شازند در ادامه از تولید 100 متر مربع فرش توسط مددجویان خبر داد و افزود: از فروش این تعداد فرش یک میلیارد و 644 میلیون ریال عاید خانواده‌ها شده و در حال حاضر یک هزار و 280 طرح در سرفصل‌های کشاورزی و دامپروری و صنایع دستی و صنعتی و صنفی و خدمات تحت نظارت ناظران این شهرستان فعالیت می‌کنند.
مشهدی برگزاری دوره‌های آموزشی را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای ارتقای سطح آگاهی مجریان عنوان کرد و گفت: در 5 ماهه سال جاری 80 نفر از آموزش‌ها بهره‌مند شده و برای این منظور مبلغ 59 میلیون و 342 هزار ریال هزینه شده که 26 نفر در زمینه کار آفرینی، 46 نفر در زمینه پایدار سازی و 8 نفر در زمینه مهارت آموزی است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=663222
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد