• ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
  • 1k نظر «نمایش»

لزوم اجرای رتبه بندی معلمان مهرآفرین از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

لزوم اجرای رتبه بندی معلمان مهرآفرین از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تغییر تاریج اجرای رتبه بندی معلمان مهر آفرین خلاف قانون است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس گفت: اجرای رتبه بندی معلمان طرح مهر آفرین باید از 31 شهریور 1400 اجرا شود.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت عنوان کرد: برابر پیام‌های مکرر دریافتی از معلمان مهرآفرین، اجلاسیه مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها از سوی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده که تاریخ اجرای قانون رتبه بندی برای معلمان مهرآفرین از 31 شهریورماه 1400 نباشد.

نماینده مردم نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: این در حالی است که قانون رتبه بندی معلمان به صراحت اعلام کرده که تمام کسانی که استخدام آموزش و پرورش بوده مشول رتبه بندی هستند ولی به تعلل آموزش و پرورش و غفلت از رتبه بندی مهرآفرینان، مجلس این مسئله را در قانون ترمیم حقوق تصریح کرد.

وی ادامه داد: مصوبه ترمیم حقوق مجلس به هیچ عنوان به معنای تعیین زمان از تاریخ اول مهرماه 1401 نیست و آموزش و پرورش باید در این راستا از معاونت حقوقی مجلس استعلام می‌کرد تا مشخص شود زمان اجرای قانون رتبه بندی برای معلمان مهرآفرین از تاریخ 31 شهریورماه 1400 است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه وزارت آموزش و پرورش به جای استعلام از قوه مقننه از معاونت حقوقی دولت استعلام کرده که مرجع استعلام کننده نادرست بوده است.

وحیدی یادآور شد: معاونت حقوقی مجلس نیز عنوان کرده است که وزارت آموزش و پرورش هیچ گونه درخواستی مبنی بر استعلام رسمی در این حوزه نداشته است.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: از سوی دیگر کمیته تطبیق قوانین مجلس نیز پیش از این اعلام کرده بود که مهرآفرینان مشمول قانون رتبه بندی معلمان می‌شوند ولی وزارت آموزش و پرورش به هیچ یک از این موضوعات توجه نکرده است.

وی تصریح کرد: چنانچه وزارت آموزش و پرورش به عنوان مجری قانون مصوب مجلس، بخواهد قانون را برای معلمان مهرآفرین تغییر دهد، کاملا خلاف قانون عمل کرده است و چنانچه در جهت شبهه‌ای دارد، باید از معاونت قوانین مجلس استعلام بگیرد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2696975
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k