• ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
  • 1k نظر «نمایش»

لزوم اعلام زمان برگزاری دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر

لزوم اعلام زمان برگزاری دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

زمان برگزاری آزمون هنوز مشخص نیست!

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری تسنیم، علیرغم پیگیری داوطلبان و دستگاه‌های جذب‌کننده نیرو هنوز تاریخ برگزاری دوازدهمین دوره آزمون استخدامی کشور مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علیرغم پیگیری داوطلبان و دستگاه‌های جذب‌کننده نیرو هنوز تاریخ برگزاری دوازدهمین دوره آزمون استخدامی کشور مشخص نیست و این مسئله باعث پیگیری مداوم داوطلبان شده است. 

احمد عبدی‌پور، رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم درباره زمان برگزاری دوازدهمین آزمون استخدامی کشور اظهار داشت: طبق تقویم اجرایی کشور قرار بود دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور 12 مردادماه برگزار شود. بر این اساس همه فرایندهای مربوط به برگزاری آزمون و تدارکات لازم انجام شد.

دانلود نمونه سوالات استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی

خرید و سفارش کتاب استخدامی

وی گفت: سه‌شنبه 9 مردادماه طبق اعلام سازمان اداری استخدامی، زمان برگزاری آزمون تغییر و قرار شد، آزمون در تاریخ دیگری برگزار شود.

عبدی‌پور مباحثی چون تعطیلی دانشگاه‌ها، گرمای مردادماه و مسئله ناترازی برق کشور، تقاضای داوطلبان برای ثبت‌نام مجدد، ویرایش اطلاعات و همچنین تقاضای برخی از دستگاه‌ها برای اضافه شدن برخی رشته‌ها و مشاغل را از دلایل این تصمیم دانست.

پیگیری ما از افراد مختلف و دستاندرکاران گویای این است تغییر دولت و تمایل دولت جدید بر نظارت بر اجرای آزمون استخدامی در این زمینه بی‌تاثیر نبوده و ممکن است سازمان اداری استخدامی به همین دلیل اطلاع رسانی دقیقی انجام نمی‌دهد. با این وجود به نظر می‌رسد سازمان اداری و استخدامی به عنوان متولی و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون باید  هر چه زودتر در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.

ورود به صفحه آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی

ورود به صفحه اخبار لحظه به لحظه آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی

منبع: خبرگزاری تسنیم

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2886687
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k