• ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
  • 1k نظر «نمایش»

لزوم تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت قبل از پایان مرداد

لزوم تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت قبل از پایان مرداد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۴۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

طرح ساماندهی کارکنان قبل از پایان مرداد مصوب شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، نماینده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور گفت: عده ای هنوز طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را تصویب نکرده اند، ضروری است این طرح تا پایان مرداد مصوب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت پنجم تیر در صحن علنی مجلس به تصویب رسید اما این طرح برای بررسی جزئیات به کمیسیون اجتماعی مجلس بازگشت داده شد؛ از آن زمان تا امروز کارگران و جامعه‌ی هدف در انتظار بازگشت طرح به صحن و تصویب نهایی آن هستند.

اعضای کمیسیون اجتمکاعی مجلس از روزهای ابتدای مرداد وعده دادند طرح همین روزها به صحن می‌آید اما این اتفاق نیفتاده است؛ گویا هنوز برخی مدیران در دولت با طرح مخالفت می‌کنند. رامین اناری (نماینده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور) با تایید این مساله می‌گوید: سازمان امور استخدامی و مدیران آن از مخالفان اصلی این طرح هستند؛ متاسفانه موضع مدیران سازمان امور استخدامی هنوز تغییر نکرده و در کار تصویب طرح سنگ‌اندازی می‌کنند.

او ادامه می‌دهد: ما بارها گفته‌ایم و بازهم تاکید می‌کنیم که طرح ساماندهی بار مالی ندارد و هزینه‌های دولت را افزایش نمی‌دهد؛ این مساله با عدد و رقم ثابت شده؛ تحقیقات کمیسیون اجتماعی مجلس این را اثبات کرده و سازمان امور استخدامی هم می‌داند منتها هنوز از موضع خود برنگشته‌اند و روی باقی ماندن پیمانکاران پافشاری می‌کنند. برای ما جای سوال است که چرا این سازمان تا این اندازه حامی پیمانکاران و واسطه‌هاست و منافع میلیون‌ها کارگر قراردادی و شرکتی برایش اهمیتی ندارد؟

اناری با بیان اینکه «مدیرانی که مخالفند و ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند باید کنار بروند» می‌گوید: نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی قول داده‌اند که قبل پایان مرداد کار تمام می‌شود لذا انتظار داریم در همین روزهای پیش رو قبل از پایان ماه، طرح به صحن مجلس بیاید و مصوب شود؛ کارگران نزدیک سه سال است که در انتظار تصویب این طرح هستند؛ پویش طرح ساماندهی بهمن سال 98 راه افتاده و تا امروز بی‌وقفه به مطالبه‌گری ادامه داده است؛ حالا باید قوه مقننه به وظیفه‌ی قانونی خود عمل کرده و قانونگزاری کند یعنی طرح ساماندهی را به تصویب برساند.

او تاکید می‌کند: وظیفه‌ی دولت عمل به قانون است؛ اگر مجلس طرح ساماندهی را تصویب کند دولت مجبور است تن به اجرای آن بدهد؛ راه فراری نیست؛ رئیس جمهور با طرح موافق است و بارها این موافقت را اعلام کرده جای تعجب دارد که مدیران زیردست او با این مساله مخالفند! بازهم تاکید می‌کنم مخالفان طرح باید کنار گذاشته شوند چون دیگر انتظار بس است، زمان تحقق وعده‌ها و حذف کامل دست‌های واسطه فرارسیده است.  

منبع: خبرگزاری ایلنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2615420
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k