• ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

لزوم جذب ۳۰ هزار نیرو در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

لزوم جذب ۳۰ هزار نیرو در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب 30 هزار نیرو در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ضروری است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است تا جذب 30 هزار نیرو در دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی خاتمی شامگاه پنجشنبه در جلسه جمع بندی سفر نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به استان، افزود: بخشی از این نیروها در زنجان مورد نیاز هستند که در زمان کرونا ۱۶۰ نفر به کارگیری شدند و در حال حاضر با بخشنامه مقامات مافوق کار خود را از دست دادند در صورتی که استان زنجان با کمبود نیرو مواجه است.

وی با بیان اینکه مراکز درمانی و دانشگاه علوم پزشکی زنجان با مشکلاتی مواجه هستند، گفت: باید سهم استان از یک درصد ارزش افزوده به طور کامل داده شود که این موضوع به توافقات در بودجه بندی مرتبط است و توازنی که باید وجود داشته باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: در این موقع از سال سازمان برنامه و بودجه به حکم قانون، یکجا توازن را به سمت دیگری برده و به دانشگاه‌های علوم پزشکی توجهی نکرده است.

خاتمی با بیان اینکه منابعی که در قالب ۱۰ درصد هدفمندی، برای ردیف های مختلف دانشگاه های علوم پزشکی دیده شده بود تخصیص نیافته است، گفت: بحث منابع معادل ارز ترجیحی که باید به دارو داده می‌شد هنوز داده نشده است و در خصوص دارو، تجهیزات و سرم دچار مشکل هستیم.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه در خصوص جاده‌های استان نیازمند توجه ویژه هستیم، گفت: در این راستا باید شرکت سازنده تسهیلاتی فراهم کند تا پیمانکاران بتوانند کار را پیش ببرند.

وی در ارتباط با محور زنجان - بیجار، افزود: با توجه به فقدان پرداختی‌ها پیمانکار برای ادامه کار بی‌انگیزه شده اما کار قابل تسهیل است و عملیات محور زنجان- دندی به تکاب نیز باید به استان واگذار شود یا باید کار را بهتر از آنچه که هست پیش ببرند.

خاتمی با بیان اینکه در خصوص مشکل آب، راهداری و سایر مشکلات همچون نوسازی مدارس باید کل استان مد نظر قرار گیرد و نباید نقطه‌ای به آن توجه داشت، تصریح کرد: در بحث نوسازی مدارس، معدل مدارس تخریبی استان ۲۵ درصد بوده اما در ماهنشان این رقم ۴۵ درصد است و امسال آجری روی آجر قرار داده نشده و تخصیصی که باید داده می‌شد انجام نگرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2685825
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد