۸ سال پیش

لزوم حمایت دولت از بانوان کارآفرین در ایلام

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

مشاور امور بانوان استاندار و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام بر لزوم حمایت دولت از بانوان کارآفرین در ایلام تاکید کرد.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار اشتغال بانوان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام، کلثوم خلیلوند در گشایش نمایشگاه تخصصی توانمندی زنان در قلعه والی ایلام اظهار داشت: در این نمایشگاه 20 غرفه از صنایع دستی و تولیدات زنان هنرمند، صنعتگر و کارآفرین استان در رشته‌های مختلف به
نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه‌های مختلف شامل آشپزی، سلامت و خدمات پزشکی، لباس‌های محلی ایلام، تابلوهای تزئینی، معماری، هنرهای دستی، زیورآلات، حجم و سفال، گرافیک، نقاشی، صنایع دستی زنان سرپرست خانوار، محیط زیست، سفال و سرامیک و طراحی و دوخت برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه صنایع دستی، هنرهای سنتی و تولیدات زنان به صورت زنده تولید و به علاقمندان و بازدید کنندگان نیز آموزش داده می‌شود.

مشاور امور بانوان استاندار ایلام گفت: همچنین در این نمایشگاه خدمات مشاوره ژنتیک، تغذیه، مبارزه با بیماره ها، تنظیم خانواده، تست قند خون و فشار خون و خدمات روانشناسی به صورت رایگان به زنان ارائه می‌شود.

خلیلوند تاکید کرد: سه سیاه چادر عشایری نیز در محل نمایشگاه برپا شده و با پخت نان ساجی، دوغ محلی، بژی برساق، آش رشته و ترخینه آماده پذیرایی از بازدید کنندگان است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن و همچنین حمایت از زنان کارآفرین، معرفی توانمندی‌های
زنان تحصیلکرده و کمک به زنان در جهت فروش تولیدات خود عنوان کرد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه تا 20 فروردین جاری از ساعت 9 صبح تا 19 عصر پذیرای عموم علاقمندان و بازدید کنندگان است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کرد و ضمن گفت و گو با زنان هنرمند و صنعتگر استان در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

در پایان این آیین در سیاه چادر عشایری برپا شده در محل نمایشگاه از مسئولان شرکت کننده در آیین افتتاح با کره و عسل محلی، آش رشته، بژی برساق و نان و دوغ محلی پذیرایی شد.

نمایشگاه تخصصی توانمندی زنان به مناسبت گرامیداشت هفته زن و سالروز ولادت حضرت زهرا(س) روز یکشنبه در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و زنان فعال استان در قلعه والی شهر ایلام گشایش یافت.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=571211
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد