• ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
  • 0k نظر «نمایش»

مجوز استخدام بیش از هزار عضو هیات علمی در دانشگاه‌ های علوم پزشکی

مجوز استخدام بیش از هزار عضو هیات علمی در دانشگاه‌ های علوم پزشکی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

زمان دقیق فراخوان بیستم جذب اعضای هیات علمی اعلام خواهد شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت از استخدام هزار و 876 عضو هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دکتر سعید چنگیزی آشتیانی، رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت گفت: تعداد هزار و ۸۷۶ مجوز از طریق سازمان اداری استخدامی به وزارت بهداشت ارسال شده تا اعضای هیئت علمی مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی تامین شوند که کافی نیست و امیدواریم در فراخوان‌های آتی جبران شود.
 
وی ادامه داد: زمان دقیق برگزاری بیستمین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی به زودی از طریق پرتابل جذب اعضای هیئت علمی و نخبگان وزارت بهداشت و مکاتبه با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت

سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون

آشتیانی از تشکیل جلسه مشترک با ستاد کل نیرو‌های مسلح خبر داد و افزود: بر اساس مفاد این جلسه سهمیه خوبی برای جذب اعضای هیئت علمی ماده ۱ دریافت کردیم که امیدواریم با توزیع هدفمند، ماموریت گرا و بر اساس اعلام نیاز‌های دریافتی از دانشگاه‌ها در راستای بهبود و ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات نظام سلامت موثر واقع شود. 
 
رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از داوطلبان در رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی پذیرش می شوند، اظهار داشت: رشته‌های دندانپزشکی و Ph.D که مشمول خدمات نظام وظیفه عمومی هستند می‌توانند طول خدمت خود را در مناطق کمتر برخوردار بگذرانند.
 
رئیس مرکز امور هیئت علمی وزارت بهداشت در مورد توزیع نیروی فوق تخصصی بیان کرد: امسال برای اولین بار با دریافت اولویت‌ها از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی، این فرایند از طریق سامانه توزیع و جایابی نیرو‌های فوق تخصصی در دست اجراست و نیرو‌های فوق تخصص فرصت دارند تا روز شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ اولویت‌های خود را در این سامانه انتخاب کنند.
 
آشتیانی به انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق رفاه وزارت بهداشت در خصوص ارائه تسهیلات رفاهی به اعضای هیئت علمی اشاره کردو افزود: به منظور برخورداری اعضای هیئت علمی از تسهیلات و خدمات رفاهی، کارت رفاهی تحت عنوان اعتلا کارت ویژه اعضای هیئت علمی به زودی ارائه خواهد شد.

مشاهده صفحه جامع استخدام هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی

مشاهده صفحه جامع اخبار جذب هیات علمی در وزارت بهداشت

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2817411
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد