• ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

مشمولان به خدمت سربازی مجدد فراخوان شدند

مشمولان به خدمت سربازی مجدد فراخوان شدند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

لزوم اعلام وضعیت خدمتی مشمولان سربازی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال‌های 1355 تا 1383 مجدد فراخوان شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، فراخوان مجدد مشمولان به خدمت سربازیمعاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: افرادی که قبل از سن مشمولیت ترک تحصیل کرده و یا فارغ التحصیل شده اند، با ورود به سن مشمولیت (۱۸ سال تمام) ۶  ماه مهلت دارند تا وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.

سرهنگ مسعود همتی افزود: دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی مشمول که دارای معافیت تحصیلی بوده و برابر سال‌های تحصیلی تعیین شده، مشغول به تحصیل هستند در صورت ترک تحصیل، انصراف، اخراج و یا فراغت از تحصیل، حداکثر به مدت یکسال مهلت معرفی خواهند داشت.

وی گفت: همچنین متعهدین خدمت در نیرو‌های مسلح یا دستگاه‌های دولتی که قبل از اتمام مدت تعهد، به هر دلیل شرایط ادامه خدمت در یگان را ندارند، از تاریخ انصراف از تعهد، حداکثر ۶ ماه مهلت دارند  با مراجعه به دفاتر (پلیس+۱۰) برای انجام  خدمت دوره ضرورت اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: سربازانی که هنگام خدمت توسط شورای یگان معاف دائم یا موقت می‌شوند ظرف مدت یک هفته با در دست داشتن مدارک و مستندات برای رسیدگی به معاونت وضیفه عمومی انتظامی کرمانشاه مراجعه کنند.

سرهنگ همتی با بیان اینکه مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند، غایب محسوب خواهند شد، افزود: به استناد ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی این افراد از خدمات اجتماعی نظیر استخدام، امکان دریافت وام، دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی و وابسته و نهاد‌های قانونی گرفتن  پروانه کسب، دریافت گذرنامه  محروم می‌شوند.

سرهنگ همتی اظهار داشت: طبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح تا ۳ ماه باشد، ۹۰ روز اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان در زمان صلح بیشتر از ۳ ماه باشد تا ۱۸۰ روز اضافه خدمت خواهند داشت.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال باشد، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت،  فراری نیز محسوب شده و به مراجع صالح قضائی معرفی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2667578
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد