• ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • 1k نظر «نمایش»

معافیت از خدمت مشمولان سربازی دارای ۳ فرزند و بیشتر

معافیت از خدمت مشمولان سربازی دارای ۳ فرزند و بیشتر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزییات معافیت و کسر خدمت سربازی برای مشمولان صاحب فرزند

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری اختبار، بر اساس انتشار اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح، تمامی سربازان دارای 3 فرزند و بیشتر از خدمت سربازی معاف می شوند.

ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان و کارکنان وظیفه دارای ۳ فرزند و بیشتر از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

به گزارش اختبار، معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر موافقت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) تمامی مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۴ فرزند و بالاتر هستند و همچنین مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت، با حداقل ۴۰ سال سن تمام، که دارای ۳ فرزند هستند از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌شوند.

بر اساس اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح، صدور کارت معافیت برای مشمولان غایب و غیر غایب واجد شرایط این مصوبه، پس از طی آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی بسیج امکان پذیر خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با نظر موافق فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مدت کسر خدمت کارکنان وظیفه در حین خدمت که قبلاً به ازای هر فرزند ۳ ماه بوده است به ترتیب برای فرزند اول ۳ ماه، فرزند دوم ۴ ماه و برای فرزند سوم به ۵ ماه افزایش یافته است.

مشمولین وظیفه برای آگاهی بیشتر از چگونگی اجرای موارد مذکور و بهره مندی از این تسهیلات از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱ به دفاتر پلیس + ۱۰ و کارکنان وظیفه حین خدمت، به کارگزینی یگان مربوطه مراجعه کنند.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری اختبار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2857501
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k