• ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

معافیت سربازی ۱۲۸ نفر از فرزندان مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

معافیت سربازی ۱۲۸ نفر از فرزندان مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اعلام شرایط معافیت خدمت سربازی برای مددجویان کمیته امداد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی از معافیت 128 نفری خانواده مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد.

مجید الهی راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی با بیان اینکه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت یکی از اولویت‌های کاری کمیته امداد است، اظهار کرد: طی سال گذشته تعداد 128 نفر از فرزندان خانواده مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی با همکاری سازمان وظیفه عمومی از خدمت سربازی معاف شدند.

وی گفت: معافیت از خدمت سربازی در راستای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود تا زمینه کمک به امرار و معاش خانواده‌های نیازمند فراهم شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، افزود: مددجویان همواره نیازمند حمایت های دولتی و غیردولتی در زمینه های مختلف می باشند و به همین منظور دولت نیز حمایت های مالی و غیرمالی را برای این افراد در نظر گرفته است. به عنوان مثال دولت برای مشمولین تحت پوشش این نهاد، خدمت سربازی نزدیک به محل سکونت را در نظر گرفته است.

این مقام مسئول اظهار داشت: طی سال گذشته تعداد ۱۲۴ نفر از فرزندان خانواده های مددجوی کمیته امداد استان به نزدیک ترین شهرستان محل سکونت انتقال داده شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان با بیان اینکه اعطاء معافیت کمیته امداد از خدمت سربازی برای مشمولان تحت پوشش این نهاد است یکی از مهمترین حمایت های دولت در زمینۀ خدمت سربازی است، اظهار کرد: در این راستا، هر فرد مشمولی که شرایط لازم برای استفاده از این فرصت را دارا باشد، از انجام خدمت سربازی معاف شده و برابر قانون، برای وی کارت معافیت کمیته امداد صادر می شود.

وی خاطر نشان کرد: طبیعی است که معافیت از خدمت تمامِ مشمولان تحت پوشش این نهاد را شامل نمی شود و افرادی که بر طبق قانون می توانند از فرصت معافیت این نهاد استفاده کنند ابتدا مددجویانی که پدر خود را از دست داده و با مادر زندگی می کنند، البته باید توجّه داشت که اگر در زمان حیات پدر، مشمول بوده و غیبت کرده باشند، دیگر این امکان برای آن ها فراهم نخواهد بود و نمی توانند از معافیت کمیته امداد امام خمینی(ره) استفاده کنند.

الهی راد تصرح کرد: دومین مورد اینکه یکی از فرزندان پسری که خانوادۀ آن ها به علّت طلاق، تحت پوشش حمایتی این نهاد باشند نیز می توانند از معافیت کیمتۀ امداد امام خمینی(ره) بهره مند شوند، البته این دسته از افراد همزمان سه شرط ذیل را رعایت نمایند، مشمول و متقاضی استفاده از معافیت نهاد مزبور نباید غیبت داشته باشد، از تاریخ طلاق پدر و مادر مشمول، سه سال گذشته باشد، همچنین خانوادۀ مشمول خدمت، حداقل دوسال تحت پوشش کمیته امداد بوده باشند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان شمالی افزود: سومین حالت نیز تک فرزند پسر خانواده هایی که سه دختر و بیشتر داشته و تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، نیز می توانند از معافیت خدمت سربازی این نهاد استفاده نمایند. به این نوع از معافیت، معافیت سه خواهری می گویند. لازم به توضیح است که برای استفاده از فرصت معافیت سه خواهری، لازم است که خواهرهای فرد مشمول، در قید حیات باشند.

گفتنی است؛ کمیته امداد همچنین در جهت کاهش تعرفه صدور گواهی معافیت برای فرزندان مددجو نیز برای آنان معرفی نامه صادر می کند تا از تخفیف ۹۰ درصدی بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2741588
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد