• ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

معافیت مددجویان از پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی

معافیت مددجویان از پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مددجویان حق بیمه سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی را پرداخت نکنند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت حق بیمه کارفرمایی کارگران ساختمانی معاف شدند.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد امام خمینی (ره)، حسین فتاحی روز سه‌شنبه افزود: هیات دولت به پیشنهاد وزارت کشور با همکاری وزارتخانه‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و تبصره (۴) الحاقی به بند (الف) ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی مصوب ۱۴۰۲ آیین نامه اجرایی تبصره یادشده را تصویب کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس، مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سازمان بهزیستی و افرادی که به عنوان سرپرست خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی نبوده ولی مطابق اعلام وزارت در دهک یک درآمدی قرار می‌گیرند، باید درخواست صدور پروانه ساختمانی خود را جهت معافیت از پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی به همراه مستندات مربوط به نهادهای حمایتی یا واحدهای اجرایی استانی و شهرستانی وزارت ارائه کنند و نهادهای‌ حمایتی یا واحدهای اجرایی وزارت مکلف هستند ظرف یک هفته از تاریخ وصول درخواست متقاضی و احراز شرایط استحقاق متقاضی برای برخورداری از معافیت یاد شده را به سازمان اعلام کنند.

فتاحی خاطرنشان کرد: استفاده از مزایای این آیین‌نامه توسط مشمولان صرفا یک مرتبه برای یک واحد خواهد بود و نهادهای حمایتی و وزارتخانه مربوطه مکلف هستند ظرف سه ماه از تاریخ ابلاغ این آیین‌نامه، امکان تبادل اطلاعات برخط مشمولان ذی‌ربط را از طریق مرکز ملی تبادل اطلاعات فراهم کنند.

مشاهده صفحه جامع اخبار بیمه کارگران ساختمانی

مشاهده صفحه جامع اخبار اشتغال مددجویان

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2844593
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد