• ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
  • 0k نظر «نمایش»

معرفی ۲۰۰ نخبه مازندرانی برای استخدام به دستگاه‌های اجرایی

معرفی ۲۰۰ نخبه مازندرانی برای استخدام به دستگاه‌های اجرایی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب بدون آزمون 200 نخبه مازندرانی در دستگاه‌های اجرایی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، رییس بنیاد نخبگان مازندران گفت: 200 نخبه مازندرانی برای استخدام در دستگاه های اجرایی معرفی شده اند.

محمد آزادبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این افراد کسانی هستند که مراحل اداری کار از قبیل ثبت نام و بارگذاری مدارک و نیز تاییدیه هیات اجرایی بنیاد ملی نخبگان کشور را اخذ کرده اند و به سازمان استخدامی کشور برای جذب به دستگاه های اجرایی مرتبط معرفی شدند.

وی ادامه داد : برای جذب بدون آزمون این افراد سازمان استخدامی کشور مجوز صادر کرده و دستگاه های اجرایی براساس قانون می بایست آنها را بدون آزمون جذب کنند.

رییس بنیاد نخبگان مازندران با اشاره به اینکه فراخوان ثبت نام برگزیدگان و نخبگان هر ساله در ۲ مرحله انجام می شود، گفت: در این مدت افراد متقاضی و دارای شرایط برخورداری از این مزیت استخدام برای ثبت نام می بایست مدارک مورد نیاز را در سامانه مورد نظر بارگذاری کنند.

وی سامانه بارگذاری مدارک برگزیدگان و نخبگان برای ثبت درخواست جذب و استخدام در دستگاههای اجرایی را سایت بنیاد ملی نخبگان کشور اعلام کرد و ادامه داد : در این سایت متقاضیان با بارگذاری مدارک در چهار شاخص آموزشی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی و اجتماعی می توانند از این فرصت استفاده کنند.

دکتر آزادبخت در تشریح چگونگی ارزیابی چهارشاخص بکارگیری و جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی گفت : در زمینه آموزشی معدل بالای ۱۷ و رتبه قبولی در آزمون های سراسری، در زمینه پژوهشی مقالات و کتاب های چاپ شده، در حوزه فناوری برگزیده بنیاد نخبگان، داشتن طرح تحقیقاتی مصوب، سابقه اشتغال به شرط پرداخت بیمه مرتبط رشته تحصیلی و در بخش فرهنگی و اجتماعی و نیز داشتن رتبه های فرهنگی و هنری و عضویت در انجمن های تخصصی ملاک ارزیابی افراد از سوی هیات اجرایی بنیاد ملی نخبگان است ...

وی افزود: اشتغال به عنوان اصلی ترین دغدغه نخبگان جامعه به شمار می رود و فراهم شدن زمینه کار آنها می تواند در جلوگیری از مهاجرت این افراد کمک کند.

به گفته رییس بنیاد نخبگان مازندران پیش بینی می شود که اوایل سال آینده فراخوان ثبت نام نخبگان متقاضی استخدام در دستگاه های اجرایی در سایت مورد نظر باردیگر بارگذاری شود.

شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در جلسه مورخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ به پیشنهاد مشترک بنیاد ملی نخبگان و سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد ماده ۳ «آیین‌نامه جذب و نگهداری سرمایۀ انسانی استعداد برتر و نخبه در دستگاه‌های اجرایی» و با هدف شناسایی سرمایه انسانی استعدادهای برتر و جذب آنان در دستگاه‌های اجرایی کشور تصویب و ابلاغ کرد. 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2693827
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد