• ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
  • 1k نظر «نمایش»

معوقات فرهنگیان تا آخر اسفندماه پرداخت می‌شود

معوقات فرهنگیان تا آخر اسفندماه پرداخت می‌شود

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۸ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

واریز معوقات فرهنگیان در اجرای رتبه بندی تا 25 اسفندماه

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، وزیر آموزش و پرورش گفت: در تلاش هستیم تا معوقات فرهنگیان اعم از رتبه بندی را تا 25 اسفندماه پرداخت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خلخال اظهار کرد: به سرعت در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا ۲۵ اسفندماه معوقات فرهنگیان را در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در سال‌جاری پرداخت کنیم و در کنار آن معوقات باقیمانده فرهنگیان را نیز به سرعت واریز خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: معلمان نباید نگران رتبه خود باشند چرا که به صورت دقیق رتبه معلمان در فرآیند بررسی پرونده‌ها و نظر هیئت ممیزه مشخص خواهد شد و اگر ایراد و اشکالی نیز باشد در احکام سال آینده اصلاح می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه معلمان هیچ ربطی به سنوات آنها ندارد بلکه بر اساس قوانین و مقررات مصوب در مجلس رتبه‌بندی با جمع‌بندی مدارک و مستندات انجام می‌شود و اگر ایرادی نیز وجود داشته باشد، قابل اصلاح است.

نوری با تأکید بر اینکه رتبه‌بندی تازه آغاز شده و به هیچ وجه به نقطه پایانی نرسیده است، افزود: معلمان باید هر سال نسبت به به‌روزرسانی مدارک و مستندات خود اقدام کنند تا در جایگاه و رتبه واقعی خود قرار گیرند.

نتیجه قطعی مسمومیت را وزارت بهداشت اعلام می‌کند

وزیر آموزش و پرورش در مورد مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در قم و بروجرد نیز خاطرنشان کرد: ما منتظر نتیجه نهایی بررسی‌ها از سوی وزارت بهداشت در این حوزه هستیم و نمی‌توانیم خودمان در این زمینه نظری را ارائه کنیم.

نوری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در بروجرد مسمومیت‌ها ناشی از گاز CO بوده که برای برخی از دانش‌آموزان ناراحتی ایجاد شده که خوشبختانه دانش‌آموزان بستری از بیمارستان ترخیص شدند.

وی بیان کرد: با ریشه‌یابی که دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌دهد، نظریه قطعی را صادر کرده و پیگیری‌های قانونی نیز به انجام خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2708283
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k