• ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
  • 0k نظر «نمایش»

ممنوعیت استخدام نیروی انسانی بدون گزینش در مدارس غیردولتی

ممنوعیت استخدام نیروی انسانی بدون گزینش در مدارس غیردولتی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

بکارگیری نیروی فاقد صلاحیت علمی در مدارس غیردولتی ممنوع است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری قدس آنلاین، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از ممنوعیت استخدام نیروی‌های انسانی فاقد صلاحیت علمی و بدون گزینش در مدارس غیردولتی خبر داد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: بکارگیری نیروی‌های انسانی فاقد صلاحیت علمی و بدون گزینش در مدارس غیردولتی ممنوع است.

به گزارش سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش، احمد محمودزاده در نشست هم‌افزایی موسسان آموزشگاه های زبان انگلیسی اظهار داشت: موسسان و مدیران باید مراقب جریان نفوذ در مدارس و مراکز آموزشی باشند تا تربیت فرزندان ما متناسب با روحیات معنوی، اسلامی و انقلابی شکل پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به انحاء مختلف در صدد نفوذ و القای افکار پلید و اندیشه غربی به نسل آینده هستند، افزود: امروز همه ما وظیفه داریم با شناخت عمیق اوضاع، شرایطی را فراهم کنیم تا دانش‌آموزان، فراگیران زبان و سایر مراجعان به مدارس و مراکز شئونات انقلابی و اسلامی را درک کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود تاکید فرمودند که مسئله عفاف و حجاب هم به لحاظ شرعی و هم به لحاظ قانونی باید در جامعه رعایت شود و این سازمان نیز در راستای تبیین فرهنگ عفاف و حجاب و توجه به ترویج آن در مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی تلاش خواهد کرد.

محمودزاده ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده در بسیاری از مدارس و مراکز غیردولتی به ویژه در حوزه‌های پرورشی و تربیتی و اجرای برنامه‌های فرهنگی به برخی از تخلفات در تعداد معدودی از این مدارس و مراکز اشاره کرد و گفت: دانش آموزان و فرزندان ایران در ساعات حضور در کلاس های آموزشی این مراکز، امانت‌هایی هستند که باید مراقبت شوند و موسسان و مدیران باید با دقت همه امورآموزشی و تربیتی مراکز را نظارت کنند و از بکارگیری نیروهای غیر همجنس و برگزاری کلاس‌های خارج از ضابطه و مختلط پرهیز کنند زیرا در صورت گزارش و مشاهده نقض قوانین با اعمال قانون و برخورد با متخلف، فعالیت این مراکز متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به کنشگری اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در مدارس و مراکز غیر دولتی، افزود: مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی باید با اتخاذ تدابیر مناسب برای اشاعه فرهنگ اسلامی وانقلابی گام بردارند. بر اساس قانون مجوز فعالیت آموزشگاه‌ها و موسسات علمی برای آموزش افراد زیر ۲۰ سال باید از سوی آموزش و پرورش صادر شود و این سازمان با توجه به صدور برخی از مجوزهای غیرقانونی از سوی سایر دستگاه‌ها، موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد کرد.

مشاهده صفحه جامع استخدام مدارس غیرانتفاعی

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار معلمان و فرهنگیان

منبع: خبرگزاری قدس آنلاین

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2850971
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد