• ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
  • 1k نظر «نمایش»

تجربیات مطالعه پذیرفته شدگان رشته ساختمان در آزمون های استخدامی

تجربیات مطالعه پذیرفته شدگان رشته ساختمان در آزمون های استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تجربیات پذیرفته شدگان رشته ساختمان در آزمون های استخدامی

با توجه به سوالات متداول کارجویان سایت ایران استخدام در رابطه با نحوه مطالعه جهت قبولی در آزمون‌های استخدامی، واحد آموزشی ایران استخدام اقدام به جمع آوری اطلاعات و تجربیات کاربرانی که موفق به قبولی در آزمون های استخدامی شده اند، کرده است. در ادامه جهت مشاهده تجربیات مطالعه پذیرفته شدگان رشته ساختمان در آزمون های استخدامی این صفحه را تا انتها بررسی و مطالعه نمایید.

رفتن به صفحه تجربیات مطالعه سایر سازمان‌ها


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

تجربیات مطالعه پذیرفته‌شدگان

در این بخش تجربیات کلی و عمومی مطالعه پذیرفته شدگان رشته ساختمان در آزمون های استخدامی گردآوری و ارائه شده است.

نویسنده: هنرآموز ساختمان (مشاهده)
نویسنده: هنرآموز ساختمان
به نام خدا
من هم در ابتدا در زمان کنکور 95 برای مصاحبه شهید رجایی رفتم ولی قبول نشدم،سپس(فکر کنم استخدامی سال 99) برای مصاحبه هنرآموز ساختمان معرفی هم نشدم،مهم ترین تجربه ای که استفاده کردم و به لطف خدا،تجربه این دوستمان اکبر بود که من نیز مانند او گفتم از از حضرت زهرا کمک بخواهم و خدا رو شکر قبول شدم.برای عمومی ها ازمون های سال پیش به من جهت می دادچه چیزهایی بخوانم و حول آنها و بر خود آنها تسلط پیدا کنم .برای اختصاصی سری پیش که قبول نشدم مقاومت و استاتیک در حد ارشد و سخت بود ،نقشه برداری بسیار سخت ولی امسال ساده بودن دو تاش ،برای اتوکد هم همه نمونه سوال های اینترنت رو زیاد خوندم و نتیجه خوب داد بیشتر سوال های فولاد بتن و اجرا حفظی بودن فک کنم آیین نامه ای بودن که من آیین نامه رو حفظ نبودم .کتاب های هنرستان جدید و قدیمم خوندم . در کل توکل بخدا و حول و قوه ی او و یاری اهل بیت.
نویسنده: ناشناس (مشاهده)
نویسنده: ناشناس
سلام دوست عزیز، بنده پارسال متاسفانه با میانگین ۴۵ قبول نشدم، هم همومی و هم تخصصی حدود ۴۵ زدم. اما منابع تخصصی: نقشه برداری: کتاب درسی هنرستان نظام قدیم که فایلش هست توی نت+ کتاب مدرسان کاردانی. طراحی فلزی و بتنی: کتابهای هنرستان + مدرسان و مبحث نظام مهندسی. قالب بندی: کتاب هنرستان و مدرسان. مقاومت هم مدرسان یا کتاب سری عمران ولی نه تستهای سنگینش. نقشه کشی و اتوکد هر کتاب یا فایلی که مربوط بشه خوبه. عمومی هم که سرچ کنی مشخصه
نویسنده: اکبر (مشاهده)
نویسنده: اکبر
با سلام بنده هم خدا رو شکر با عنایت حضرت زهرا(س) هنرآموز ساختمان قبول شدم با تراز 5888,اول باید یه تشکر بکنم از دست اندرکاران این سایت و از دوستانی که تجربه هاشون رو به اشتراک گذاشتند و ما رو از دعای خودشون بی نصیب نگذاشتند و بعضا در ناامیدی با کلام امیدبخششون,روحیه و نشاط رو به ما برگردوندند در ابتدا روی سخنم به قبول نشده هاست که ابدا ناشکری نکرده و نامید نشید خود بنده بعد از چند سال شکست در استخدام ها (وزارت اطلاعات,سپاه,آبفا و… و با نشیب و فراز های فراوان یکی رد در آزمون کتبی یکی پزشکی یکی مصاحبه تخصصی و ….)بالاخره در این آزمون قبول شدم بدانید در هر کار خداوند حکمتی نهفته و خیر و صلاح شما در آن است به شرطی که از گذشته عبرت گرفته و تا حد امکان تلاش و کوشش کنید و از توسل و دعا هم غافل نشوید.در ادامه منابع هنرآموز ساختمان را برای دوستان معرفی میکنم دروس عمومی جزوه همین سایت حتی الامکان همراه با درسنامه البته در حین مطالعه حتما به پایه اصلی مبحث که معمولا در کتب دبیرستان و پیش دانشگاهی و یا اینترنت موجود است مراجعه کرده و اصل مطلب را یاد بگیرید و ضمنا درسها را اولویت بندی کنید و مثلا تست هوش رو در اخر بخونید واسه منابع تخصصی حتما کتب هنرستان را به صورت کامل مطالعه کنید به خصوص نقشه کشی و نقشه برداری و کارگاه آرماتور بندی و برای دروس استاتیک و مقاومت مصالح به غیر از کتب هنرستان از سرفصل های دروس دانشگاهی (اعم از کاردانی و کارشناسی و تا حدودی نظام مهندسی هم استفاده کرده و برای طراحی سازه های فلزی و بتنی نیز همین طور, البته اگر در این دو درس ضعیف می باشید ضمن اینکه آنها را رها نمیکنید بیشتر بر روی سه درس قبل سرمایه گذاری کنید .در کل ازمون تخصصی امسال نسبت به سال های قبل میل بیشتری به طرح سوال از سرفصل های دانشگاهی نشان میداد.در کنار همه اینها فن تست زنی رو هم یاد بگیرد به خصوص سرعت عمل و دقت و صحت.سعی کنید هم منظم و مرتب بخونید و هم مرور کنید و حداقل دوسه ماه روزی هشت ساعت وقت بگذارید به قبول شده های عزیز هم تبریک میگم و امیدوارم این قبولی آغاز فصلی نو در زندگیشان باشد.
با آرزوی موفقیت و سلامتی و عاقبت بخیری برای همه جوانان وطن.

صفحات مرتبط

واحد آموزشی سایت ایران استخدام به منظور آمادگی هرچه بیشتر کاربران اقدام به تهیه منابع مطالعاتی در این خصوص به شرح زیر کرده است.

مجموعه نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون های استخدامی
مشاهده صفحه تجربیات مطالعه پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی
سفارش کتابهای عمومی و تخصصی آزمون های استخدامی

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1771949
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k