• ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
  • 1k نظر «نمایش»

مهارت‌آموزان آموزش و پرورش مشمول پرداخت حقوق نیستند

مهارت‌آموزان آموزش و پرورش مشمول پرداخت حقوق نیستند

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مهارت‌آموزان مشمول پرداخت حقوق نیستند

جهت ورود به صفحه اخبار دوره آموزشی آزمون استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدامی دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


خبر 20 خرداد 96: مهارت‌آموزان استخدام آموزش و پرورش مشمول پرداخت حقوق نیستند (منبع: خبرگزاری ایلنا)

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر اینکه آنچه درباره مهارت آموزان مطرح است، تامین هزینه های تحصیلی توسط آموزش و پرورش و تسهیلات بانکی است، گفت: طبق قانون، پرداخت حقوق مربوط به کسانی است که ذیل قانون متعهدان خدمت قرار می گیرند و این افراد مشمول پرداخت حقوق نمی شوند.

به گزارش ایلنا، محمود مهرمحمدی در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال ۹۵ و زمان حضور آنها در دوره‌های آموزشی یکساله، گفت: به موجب قانون، جذب افراد پذیرفته شده پس از طی دوره یکساله، صلاحیت حرفه‌ای و مشروط به قبولی در این دوره است.

وی با اشاره به اینکه علت اینکه نتوانستیم بموقع درخدمت پذیرفته شدگان باشیم، به زمان اعلام نتایج و بررسی صلاحیت‌ها برمی گرد، افزود: در واقع با این واقعیت مواجه شدیم که اگر قرار باشد این افراد دوره آموزشی ببینند و از مهر ۹۶ به کلاس ها بروند، دوره ناقص و ابتر خواهد بود در حالی که اینها طبق قانون باید دوره یکساله ببینند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر اینکه آنچه درباره مهارت آموزان مطرح است، تامین هزینه های تحصیلی توسط آموزش و پرورش و تسهیلات بانکی است، گفت: طبق قانون، پرداخت حقوق مربوط به کسانی است که ذیل قانون متعهدان خدمت قرار می گیرند و این افراد مشمول پرداخت حقوق نمی شوند.

مهرمحمدی همچنین درباره استخدام ۳۰هزار نیروی پیش دبستانی در آموزش و پرورش پیشنهاد کرد که اجازه دهید آموزش و پرورش کشور را از قوانینی که ایجاب می‌کند، افراد قبل از آنکه صلاحیت حرفه ای شان احراز شود جذب کنیم، دور بماند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان همچنین با تاکید بر اینکه آزمون صلاحیت حرفه ای باید پیش شرط ورود به آموزش و پرورش قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: از مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنیم مصوب کند حتی برای متعهدان دبیری هم آزمون صلاحیت برگزار کنیم. اجازه ندهید در کلاس ها را به روی کسانی باز کنیم که صلاحیت لازم را ندارند.

 

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=791628
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k