• ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

موضوع اشتغال سربازان در دستور کار ارتش است

موضوع اشتغال سربازان در دستور کار ارتش است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اشتغال جوانان سرباز در دستور کار ارتش

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری دانشجو، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: موضوع اشتغال جوانان سرباز در دستور کار ارتش است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ عباس فلاح معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در پانزدهمین جشنواره جوان سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (پنجشنبه) در مرکز آموزش پشتیبانی نزاجا برگزار شد، گفت: پانزدهمین جشنواره جوان سرباز ارتش، پیرو منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و با هدف توجه ویژه به جوانان سرباز برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اهمیت خلاقیت و امید در جوانان تصریح کرد: نهادینه‌کردن حس پیروزی و موفقیت در سربازان، از اهداف اصلی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در راستای عمل به تدابیر فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است.

وی با اشاره به معرفی الگو‌های نامناسب توسط دشمنان اظهار کرد: جوانان و سربازان انقلابی در مقابل پمپاژ رسانه‌ای، تفرقه‌افکنی و توطئه‌پراکنی دشمنان، فریب نمی‌خورند و با تقویت اعتماد به نفس و خودباوری و توکل بر خداوند، آینده کشور را تضمین می‌کنند.

امیر سرتیپ فلاح تصریح کرد: موضوع اشتغال سربازان طبق رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در دستور کار ارتش است تا سربازان عزیزمان در دوران سربازی خود بتوانند حداقل یک حرفه را فرا بگیرند و بتوانند در زندگی‌شان به عنوان یک شغل مورد استفاده قرار بدهند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: در این جشنواره که در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، خیل عظیمی از سربازان در آن شرکت می‌کنند و از میان آن‌ها در حوزه‌های مختلف برترین‌ها انتخاب و تقدیر می‌شوند.

وی با اشاره به تقدیر از فرماندهان برتر در حوزه سربازی خاطرنشان کرد: از بین تمامی فرماندهان فعال در حوزه سربازی، از پنج فرمانده نمونه که بهترین نمره را کسب کرده‌اند، تقدیر به عمل می‌آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2696022
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد