• ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

موضوع خرید خدمت سربازی در برنامه هفتم مطرح نیست!

موضوع خرید خدمت سربازی در برنامه هفتم مطرح نیست!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

در برنامه هفتم خرید و حذف سربازی اجباری مطرح نیست

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: موضوع خرید خدمت سربازی در برنامه هفتم توسعه مطرح نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی طرح موضوع خرید خدمت سربازی در برنامه هفتم توسعه را رد کرد و گفت: آنچه در مجلس برای تعیین تکلیف مشمولان غایب خدمت سربازی مطرح است، مسائلی نظیر ارتقای آموزشی و مهارتی و همچنین اشتغال بعد از خدمت سربازی و حقوق سربازان است.

علی آقازاده دافساری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین اقدامات قوه مقننه درباره مشمولان دوران وظیفه عمومی اظهار کرد: لایحه اصلاح قانون وظیفه عمومی که دولت تهیه کرده بود، در حال طی کردن مراحل تکمیلی خود است.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس برنامه‌ای برای تعیین تکلیف مشمولان غایب خدمت سربازی دارد؟ گفت: آنچه که در این زمینه مطرح است مسائلی نظیر ارتقای آموزشی و مهارتی و همچنین اشتغال بعد از خدمت سربازی و حقوق سربازان است.

رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه موضوع خرید سربازی مشمولان غایب در برنامه هفتم مطرح نیست، عنوان کرد: در برنامه هفتم توسعه خرید و حذف سربازی اجباری مطرح نیست؛ چراکه معتقدم اصلاً چیزی به عنوان سربازی اجباری نداریم بلکه برابر قانون هر فرد ذکوری برای استمرار امنیت کشور مکلف به خدمت وظیفه عمومی برابر مقررات است.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری از قرار گرفتن لایحه اصلاح قانون وظیفه عمومی برای طی مراحل قانونی در دستور کار دولت خبر داد و گفت: گسترش مفهوم وظیفه عمومی به امور فرهنگی، فناوری و اقتصادی، تغییر در معافیت‌ها و معاف شدن مشمولان مازاد به تشخیص ستاد کل، از مواردی است که در لایحه در نظر گرفته شده است.

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خدمت سربازی

مشاهده صفحه جامع آخرین اخبار خرید خدمت سربازی

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2780846
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد