• ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
  • 0k نظر «نمایش»

میانگین افزایش حقوق سربازان در سال جاری ۱۰۰ درصد است

میانگین افزایش حقوق سربازان در سال جاری ۱۰۰ درصد است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رشد 100 درصدی میانگین افزایش حقوق سربازانگ

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: نسبت به سال گذشته میزان افزایش حقوق سربازان 100 درصد بوده است.

سرهنگ علی مجیدی گفت: هدف اصلی نیرو‌های مسلح تامین نیروی انسانی است که برای تحقق این امر مهم، افرادی که به سن ۱۸ سال تمام می‌رسند مشمول خدمت سربازی هستند و با فراخوان‌ها از سوی نیروی انتظامی اعزام خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: خوشبختانه در طول چند سال اخیر با حمایت و پیگیری‌های مسئولین محترم کشوری و استانی گرایش و علاقه جوانان به خدمت سربازی بیشتر شده که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش اعزام مشمولان را داشته ایم.

او گفت: همچنین برای مشمولانی که بیش از سه سال غیبت داشته باشند تدابیری اندیشیده شده که در استان یا محل سکونتشان خدمت کنند و کسانی که متاهل هستند شامل کسر خدمت نیز خواهند شد.

به گفته مجیدی مدت کسری‌ه خدمت نظام وظیفه افراد متاهل دو ماه است و افراد دارای فرزند نیز می‌توانند به ازای هر فرزند از سه ماه کسری خدمت بهره‌مند شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان  می گوید:  تا کنون در رابطه با مشمولان اعزام شده هیچ گونه موارد ابتلا به کرونا در استان گزارش نشده و اعزام افرادی که مشکوک به بیماری کرونا بودند به ماه‌های بعد موکول شده است.

او گفت:از اسفند ۹۸ که به دلیل کرونا هیچ گونه اعزامی از استان صورت نگرفته، اما به دلیل بحث امنیتی به طور کامل هم اعزام متوقف نشده است.

مجیدی گفت: میانگین حقوق سربازان در سال ۱۴۰۱ به نسبت سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۰ درصد رشد یافته است و این افزایش بر مبنای وضعیت تاهل و تعداد فرزندان، مدرک تحصیلی و منطقه خدمت سربازان طبقه بندی می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به نزدیکی به ایام اربعین حسینی نیز گفت: در راستای حضور مردم برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی جهت حضور سربازان، مشمولان، دانشجویان و... نظام وظیفه عمومی شرایطی را ابلاغ کرده است.

او می گوید: بر اساس ابلاغ صورت گرفته، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، دارندگان برگ اعزام به خدمت که زمان‌دار است (بطور مثال زمان اعزام به خدمت آن‌ها چندماه دیگر است و غیبت هم ندارند)، فارغ التحصیلان در مهلت معرفی یکساله، دارندگان معافیت‌های موقت کفالت و پزشکی و مشمولانی که در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت نام کرده و بیش از ۵۰ درصد اقساط را پرداخت کرده‌اند می‌توانند با ثبت نام در سایت پایگاه اینترنتی خدمات الکترونیک انتظامی برای حضور در پیاده روی اربعین اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2608768
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد