• ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
  • 1k نظر «نمایش»

میزان حقوق دریافتی پرستاران کافی نیست!

میزان حقوق دریافتی پرستاران کافی نیست!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

پیگیری پرداخت معوقات پرستاران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از پیگیری پرداخت مطالبات پرستاران خبر داد و به تشریح جزئیات تعویق پرداخت تعرفه‌های معوق پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص درخواست پرستاران برای پرداخت معوقات آنان تأکید کرد: پیگیر پرداخت مطالبات پرستاران هستیم.

سیدوحید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به درخواست جمعی از پرستاران بیمارستان‌های شیراز در خصوص تعویق پرداخت تعرفه‌های معوق آنان گفت: برای پرداخت تعرفه پرستاری هنوز در کل کشور به اندازه کافی تأمین اعتبار نشده است.

وی افزود: کارانه پرستاران را در ماه‌های بهمن و اسفندماه ۱۴۰۱ و فروردین ۱۴۰۲ از منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز تأمین کردیم و منتظر هستیم تا آخر امسال اعتبارات از مرکز تأمین شود تا بتوانیم مابقی معوقات پرستاران را پرداخت کنیم.

حسینی با تأکید بر اینکه برای پرداخت معوقات پرستاران از کشور عقب نیستیم، گفت: ۱۱ هزار پرستار در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که قریب به ۸۰ نفر آنان معترض هستند اما ما پیگیر پرداخت مطالبات آنان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: تعرفه پرستاری در سال ۱۴۰۰، ۹ میلیارد تومان برای یک ماه بود که این مبلغ در سال ۱۴۰۱، ۲۴ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۲، ۳۲ میلیارد تومان شد.

وی با بیان اینکه میزان حقوق دریافتی پرستاران کافی نیست و باید کمک کنیم تا دریافتی آنان بیشتر شود، گفت:‌ پرستاران درست می‌گویند زیرا کارشان سخت است و همیشه با بیمار هستند به همین دلیل پیگیر مطالبات آنان هستیم.

مشاهده صفحه جامع اخبار پرداخت حقوق پرستاران و پیراپزشکان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2842343
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k