• ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
  • 1k نظر «نمایش»

نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش آماده اعلام است

نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش آماده اعلام است

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش به زودی اعلام می‌شود

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز آماده است پس از مشخص شدن یک سری فاکتورها، این نتایج را اعلام خواهیم کرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ آماده است و قطعا تا قبل از تاریخ ۱۰ خرداد اعلام می‌شود، گفت: نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز آماده است پس از مشخص شدن یک سری فاکتورها، این نتایج را اعلام خواهیم کرد.

دکتر عبدالرسول پورعباس در حاشیه نشست «تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲» در جمع خبرنگاران به زمان اعلام نتایج آزمون‌ استخدامی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: درباره نتایج این آزمون منتظر یک سری عوامل و فاکتورهایی هستیم که دستگاه‌های دیگر باید آن‌ها را اعلام کنند چرا که این فاکتورها روی نتایج اثر می‌گذارد. 

وی در ادامه تصریح کرد: نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ نیز آماده است و قطعا تا قبل از تاریخ ۱۰ خرداد اعلام می‌شود.

 چگونه برای مصاحبه آماده شویم؟

پورعباس همچنین به اقدامات اجرایی و حفاظتی نوبت دوم کنکور سراسری اشاره کرد و افزود: مسیر برگزاری آزمون با مدیران استان‌ها کنترل می‌شود و عوامل اجرایی که بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر هستند را با توجه به تغییرات و تحولات آزمون باید توجیه کنیم. در این مسیر نیازمند پر شدن پرتال طراحی سوالات هستیم چرا که فرایند آزمون الکترونیکی از طریق پرتال سوالات که مخزن زخیم و عظیمی است و استاندارد اجرایی دارد، انجام می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بر لزوم شناسنامه‌دار کردن عوامل اجرایی برگزاری آزمون‌های آینده تاکید کرد و گفت: عوامل اجرایی در مخازن و مراقبین و رابطین را باید شناسایی کنیم و سطح آموزش را به نسبت عملکردشان بررسی کنیم؛ چرا که آزمون‌های ما از نظر اجرایی تخصصی‌تر از سایر آزمون‌ها است و نشست امروز هم در راستای هماهنگی و هم افزایی و ایجاد انگیزه برای داوطلبان تمام دستگاه‌های اجرایی بر مبنای برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ است.

 وی در پایان تاکید کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ را با همراهی دولت و شورای امنیت کشور در دی ماه سال گذشته به شکل"سالم" برگزار کردیم و حتی یک مورد تخلف هم گزارش نشد، بنابراین در نوبت دوم کنکور که در تیر امسال برگزار می‌شود کنکور استانداردی را برگزار می‌کنیم تا امانت دار صندلی‌های حساس داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2743379
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k