• ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
  • 1k نظر «نمایش»

نتایج اولیه طرح خرید خدمات آموزشی خراسان رضوی اعلام شد

نتایج اولیه طرح خرید خدمات آموزشی خراسان رضوی اعلام شد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

امکان مشاهده نتایج اولیه طرح خرید خدمات آموزشی خراسان رضوی 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سامانه ثبت درخواست متقاضیان طرح خرید خدمات آموزشی، نتایج اولیه طرح خرید خدمات آموزشی خراسان رضوی مشخص شد.

پیرو اطلاعیه های قبلی به اطلاع می رسد نتایج اولیه وضعیت پذیرش متقاضیان در سامانه بارگذاری شده و افراد می توانند با ورود به سامانه، نتیجه وضعیت و خلاصه کارنامه خود را مشاهده نمایند.

لازم است قبل از مشاهده نتایج، تذکرات زیر مطالعه شود :

1- نتایج فعلی براساس امتیازات خوداظهاری متقاضیان تعیین شده است؛ لذا جایگاه و رتبه نهایی افراد پس از تکمیل مراحل بررسی مستندات (برای افراد گروه یک برابر ظرفیت که به کمیته بررسی مدارک و مصاحبه فراخوان می شوند) طی چند روز آینده مشخص خواهد شد.

2- متقاضیان پذیرفته شده براساس بالاترین امتیازهای یک برابر ظرفیت باید جهت بررسی مدارک و مستندات (تایید فرم امتیازبندی) و مصاحبه تخصصی، شخصاً بصورت حضوری به کمیته بررسی مدارک و مصاحبه (که زمان و مکان آن تا ساعت20 جمعه 29مهر روی همین سامانه اعلام خواهد شد) مراجعه نمایند.

3- از آنجائیکه در فرآیند بررسی مدارک و مستندات، احتمال عدم تایید برخی مفاد فرم امتیازبندی و درنتیجه کاهش امتیاز تایید شده افراد وجود دارد، متقاضیانی که رتبه آنان در محدوده 1.5 برابر ظرفیت پذیرش در هر اولویت قرار گرفته است، ممکن است جهت بررسی مدارک و مصاحبه (به عنوان جایگزین افراد رد تایید شده یا کاهش امتیاز یافته) توسط مؤسسه غیردولتی مربوطه فراخوان شوند. (این فرآیند حداکثر تا 1401/8/2 انجام خواهد شد.)

4- باتوجه به مفاد دستورالعمل ثبت نام طرح (اطلاعیه شماره1 موجود در سامانه) و مصوبات کارگروه خرید خدمات استان، متقاضیان صرفاً مجاز به انتخاب یک رشته تدریس بوده و امکان اصلاح و تغییر هیچ یک از اقلام اطلاعاتی بعد از پایان مهلت ثبت نام یا اعلام نتایج، وجود ندارد.

5- باتوجه به محدودیت مجوز وزارتی و سهمیه استان در جذب نیروی جدید، تخصیص سهمیه پذیرش با رویکرد تأمین حداقل کمبود بحرانی ضرورتی و با اولویت دوره ابتدایی انجام شده؛ لذاً در برخی رشته/جنسیت/محل ها علیرغم وجود کمبود نیروی انسانی و وجود متقاضی ثبت نام شده، ظرفیت پذیرش درحال حاضر، صفر درنظر گرفته شده است. درصورتی که مجوز و سهمیه جدیدی از سوی وزارت متبوع به این استان تخصیص یابد، پذیرش در آن رشته/جنسیت/محل ها براساس بالاترین امتیازهای ثبت نام شده انجام خواهد شد. (به منظور پرهیز از فراخوان مجدد، امکان ثبت درخواست در این رشته/جنسیت/محل ها در سامانه فعال بوده است.

6- این سامانه در راستای عدالت شهروندی و به منظور وحدت رویه در کنترل ضوابط و تضمین ضابطه مداری در فرآیند جذب نیروهای خرید خدمات جدید توسط مؤسسات و شرکت های غیردولتی طرف قرارداد با آموزش و پرورش طراحی شده و حامی حقوق شهروندی شماست؛ لذا باتوجه به شفافیت موجود در کلیه مراحل این فرآیند و دراختیار قراردادن کلیه اطلاعات موردنیاز (اعم از ضوابط شفاف و کارنامه جامع نتایج)، انتظار می رود با احترام متقابل به ضوابط موجود، از هرگونه مراجعه حضوری به مؤسسات غیردولتی مربوطه و یا ادارات آموزش و پرورش و یا اداره کل استان، اکیداً خودداری فرمائید.

منبع: سامانه ثبت درخواست متقاضیان طرح خرید خدمات آموزشی

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2648240
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k