۸ سال پیش

نیاز استان‌های محروم به قاضی تا سال ۹۶ مرتفع می‌شود
اطلاعات بیشتر

تحلیف 127 کارآموز قضایی/ نیاز استان‌های محروم به قاضی تا سال 96 مرتفع می‌شود

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام قوه قضائیه اینجا کلیک کنید


قائم مقام مرکز آموزش قوه قضائیه با بیان اینکه امروز مراسم تحلیف 127 کارآموز قضایی برگزار شد، گفت: در تلاش هستیم تا سال 96، نیاز استان‌های محروم به قاضی مرتفع شود.
به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سید توحید عاملی در مراسم تحلیف کارآموزان قضایی که صبح امروز در ساختمان قوه قضائیه برگزار شد، گفت: امروز مراسم تحلیف کارآموزان دوره 175، 176 و 177 تهران و کارآموزان دوره 14 شیراز برگزار می‌شود.
قائم مقام مرکز آموزش قوه قضائیه ادامه داد: امروز 127 نفر که 49 نفر آنها جذب عمومی، 31 نفر آنها جذب اختصاصی شده‌اند و 47 نفر آنها از فارغ‌التحصیلان دانشگاه علوم قضایی هستند تحلیف می‌شوند.
وی افزود: ‌106 نفر از کارآموزان این دوره در مقطع کارشناسی و 16 نفر در مقطع دکترا تحصیل می‌کردند.
عاملی با بیان اینکه در سال 94، 827 نفر دوره کارآموزی را سپری کردند گفت:‌تا پایان امسال 272 نفر مراحل کارآموزی را به پایان می‌رسانند و سال آینده به نحو قابل توجهی نیاز دادگاه‌ها و دادسراها به قاضی تا حد زیادی مرتفع می‌شود.
قائم مقام مرکز آموزش قوه قضائیه تصریح کرد: در فروردین 95، آزمون کتبی مخصوص استان‌های سیستان و بلوچستان،‌کرمان، هرمزگان و خوزستان برگزار می‌شود که 2500 نفر نیز برای آن ثبت‌نام کرده‌اند و  همچنین 1400 نفر نیز برای آزمون اختصاصی ثبت‌نام کرده‌اند.
وی اظهار امیدواری کرد: در اوایل سال 96، نیاز استان‌های محروم نیز مرتفع شود.
عاملی در خاتمه از برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ارزیابی فعالیت و عملکرد نیروهای دوره‌های آموزشی خبر داد و گفت: این ارزیابی ملاک تصمیم‌گیری برای اداره منابع انسانی می‌شود.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=565196
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه