• ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

واریز وام تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی تا نیمه اول اردیبهشت‌ماه

واریز وام تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی تا نیمه اول اردیبهشت‌ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

میزان وام تحصیلی دانشجویان اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: وام تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی حداکثر تا نیمه اول اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد.

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پرداخت وام تحصیلی حداکثر تا نیمه اول اردیبهشت ماه برای جاماندگان خیر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمید رئیسی ضمن اعلام این خبر،گفت: بر اساس ابلاغ اعتبار وام تحصیلی نیم سال دوم سال تحصیلی جاری به دانشگاه های علوم پزشکی کشور، تا کنون وام تحصیلی بیش از ۶۰ در صداز دانشجویان متقاضی وام تحصیلی پرداخت و به حساب دانشجویان عزیز واریز شده است.

وی ادامه داد: درصدی از دانشجویان که هنوز وام خود را دریافت نکرده‌اند، مبلغ وام تا نیمه اول اردیبهشت ماه به حساب آنها واریز می‌شود.

معاون تسهیلات صندوق خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع  کار ادارات در سال ۱۴۰۲، همکاران ما در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم و انجام اقدامات اداری و مالی برای پرداخت وام به دانشجویان متقاضی که هنوز موفق به دریافت این وام نشده اند، هستند.

به گزارش ایسنا، میزان وام تحصیلی در نیم‌سال دوم سال تحصیلی برای دانشجویان مجرد مبلغ ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و برای دانشجویان متاهل ۱۰ میلیون ریال در هر ماه در نظر گرفته شده است. همچنین سرانه وام‌ برای هر فرزند نیز چهار میلیون ریال در نظر گرفته شده است. فرایند ثبت درخواست وام تحصیلی دانشجویان علوم‌پزشکی از روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز شد و تا روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه ادامه داشت. بنابر اعلام مسئولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مبلغ ۱۵۵۰ میلیارد ریال در قالب وام تحصیلی برای نیم‌سال دوم تحصیلی لحاظ‌ کرده و آن را به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور ابلاغ کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2724144
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد